AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.401
Vorige bestelling was me goed bevallen dus deze keer maar een grotere bestelling gedaan bij jullie:D
En kom ook maar eens langs bij Haefland-sport in Brunssum. Echt een lekkere hardcore gym!

Ok goed om te horen!

En de gym klinkt goed, :wl: komt op de lijst :)

Ik ben nog niet zo lang bezig met liften, en ik merk dat ik na ongeveer 45 minuten mijn energie verlies in de sportschool. Ik zit er over te denken om een pre-workout supplement te nemen voor net dat beetje energie, maar ik hoef niet meteen strak te staan. Welke pre-workout raden jullie aan?

Ik ben nog niet zo lang bezig met liften, en ik merk dat ik na ongeveer 45 minuten mijn energie verlies in de sportschool. Ik zit er over te denken om een pre-workout supplement te nemen voor net dat beetje energie, maar ik hoef niet meteen strak te staan. Welke pre-workout raden jullie aan?

Goeie PWO meal doet al veel.

• #25.405

kan inderdaad zijn omdat je te weinig eet. zou daar eerst even naar kijken. als pre workout zou ik dan eens kijken eens kijken naar no xplode, die is niet zo heel heftig maar werkt wel goe.

45min is eigenlijk gewoon voldoende als je efficiënt traint.

dat is ook weer zo :p

Nu enkele dagen FA icm met yohimbine hcl gebruikt, en moet zeggen dat het niet de meest ideale combi is. Druk op m'n borst, en licht in m'n hoofd. Gebruikte dosering op een dag is 2 caps FA en 15mg yohimbine.

Denk dat de combi BA agonist en AA antagonist te veel is. Ga overigens wel door met de combi alleen drop de yohimbine per keer met 2,5mg om te kijken wat goed voelt.

Dus voor mensen in de toekomst die hetzelfde willen doen, handig om dit in je achterhoofd te nemen en misschien bij FAQ neerzetten?

• #25.407
Nu enkele dagen FA icm met yohimbine hcl gebruikt, en moet zeggen dat het niet de meest ideale combi is. Druk op m'n borst, en licht in m'n hoofd. Gebruikte dosering op een dag is 2 caps FA en 15mg yohimbine.

Denk dat de combi BA agonist en AA antagonist te veel is. Ga overigens wel door met de combi alleen drop de yohimbine per keer met 2,5mg om te kijken wat goed voelt.

Dus voor mensen in de toekomst die hetzelfde willen doen, handig om dit in je achterhoofd te nemen en misschien bij FAQ neerzetten?

Yohimbe is niet legaal dus daar ga ik niet over op de site zetten ;)

Kan ik begrijpen ;)

Nu er sprake is dat Unstoppable 1,3-DMAA bevat ben ik van plan om Roid Rage aan te schaffen. Zit hier 1,3-DMAA niet in?
Grt

Dit is het enigste dat ik ben tegen gekomen:
DOPINGAUTORITEIT WAARSCHUWT VOOR VOEDINGSSUPPLEMENT UNSTOPPABLE (DEDICATED) 18 augustus 2014 De afgelopen maanden heeft de Dopingautoriteit meerdere meldingen ontvangen van sporters die serieuze gezondheidsklachten kregen na het gebruik van het pre-workout supplement Unstoppable (merk Dedicated). Nader onderzoek heeft uitgewezen dat het product twee dopinggeduide stoffen bevat: nor-DMAA (niet gedeclareerd op het label) en higenamine (wel gedeclareerd).
Sport%20en%20arts_groot.jpg
De aard van de klachten is van dien aard dat de zaak inmiddels ook bij de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) gemeld is. Nor-DMAA Het is vooral het niet-gedeclareerde nor-DMAA dat kan leiden tot zware bijwerkingen. Het is een relatief nieuwe stof die nog niet eerder in voedingssupplementen is aangetroffen. De stof is een afgeleide van het eerder uit de markt gehaalde methylhexanamine (DMAA) en staat op de dopinglijst onder de categorie S6. Stimulantia. Andere namen die voor nor-DMAA worden gebruikt, zijn onder andere:
  • 2-amino-4-methyl-pentane (AMP)
  • 4-methylamylamine
  • 1,3 dimethylbutylamine
Higenamine Higamine staat in tegenstelling tot nor-DMAA wel duidelijk vermeld op het label. Aan deze luchtwegverwijder zijn zover nu bekend geen harde gezondheidsrisico’s verbonden. Het staat - net als alle andere bèta-2 agonisten - op de dopinglijst onder de categorie S3. Bèta-2 agonisten. Alternatieve namen voor higenamine zijn:
  • Norcoclaurine (nor)
  • demethylcoclaurine
Waarschuwing De aanwezigheid van nor-DMAA is vastgesteld nadat gebruikers zich meldden met ernstige bijwerkingen. De melding van deze zaak aan de NVWA - en de daaropvolgende conclusie van het laboratoriumonderzoek - gaven vervolgens aanleiding tot het schrijven van dit webbericht. NZVT Dit betekent dus nadrukkelijk niet dat Unstoppable het enige supplement is waar dopinggeduide stoffen in zijn verwerkt. De Dopingautoriteit waarschuwt al jaren voor de bewuste en onbewuste verwerking van dopinggeduide stoffen in [Link niet meer beschikbaar] en raadt sporters aan, die in aanraking kunnen komen met dopingcontroles, om alleen NZVT-goedgekeurde supplementen te nemen. Meer informatie over dit systeem kun je hier vinden.[Bron:Eigen Kracht] Mijn mening:nog snel even een partijtje inslaan!
smile.gif

• #25.412
Nu er sprake is dat Unstoppable 1,3-DMAA bevat ben ik van plan om Roid Rage aan te schaffen. Zit hier 1,3-DMAA niet in?
Grt

Ik heb gezien dat het DMBA (1.3-Dimethylbutylamine HCL /4-Methyl-2-pentanamine hydrochloride) bevat dat is geen DMAA maar een afgeleide daarvan. Ik denk dat het witte thee extract wat ze gebruiken voor Unstoppable eigenlijk DMBA is. In Chinese Witte thee komt deze stof namelijk voor maar in een lage dosering.

Wij gebruiken ook een witte thee extract maar dat is niet gestandaardiseerd voor DMBA. Het is een normaal chinese witte thee extract.

Dit is het enigste dat ik ben tegen gekomen:

Ik dacht al zoiets anders kon het nooit zo'n sterke werking hebben. Het leek wel drugs als je Unstoppable nam.

1.png

Laatst bewerkt:
Ik dacht al zoiets anders kon het nooit zo'n sterke werking hebben. Het leek wel drugs als je Unstoppable nam.
Doe mij alle potten die de verkoop uit moeten maar! Deze preworkout interesseerde me niks maar nou wil ik zeker een scoop of 2 proberen :D

De oudere generatie PWO's met DMAA waren een van de weinige waar ik dus werkelijk een "boost" van kreeg. Ik ben zo caffeine tolerant als de pest.

Laatst bewerkt:
Was inderdaad DMBA en de bron is ook al gegeven.
Dus als ik het goed begrijp moet het witte thee extract van roid rage wel legaal blijven in tegenstelling tot de vorm in unstoppable?

• #25.416
Was inderdaad DMBA en de bron is ook al gegeven.
Dus als ik het goed begrijp moet het witte thee extract van roid rage wel legaal blijven in tegenstelling tot de vorm in unstoppable?

Het witte thee extract wat we gebruiken is vanwege een cafene soort die daar in zit die een andere werking heeft dan de cafene anhydrous.

Roid Rage bevat wel higenamine wat ook op de WADA dopinglijst staat maar het is geen verboden stof.

Laatst bewerkt:
Het witte thee extract wat we gebruiken is vanwege een cafene soort die daar in zit die een andere werking heeft dan de cafene anhydrous. Roid Rage bevat wel higenamine wat ook op de WADA dopinglijst staat maar het is geen verboden stof.
Begrijp het niet helemaal (cafene = caffeïne??? ) maar denk dat ik roid rage dan toch ga proberen :D
Higenamine zijn geen negatieve bijwerkingen over gekend naar mijn weten dus deze maakt me niet uit.

• #25.418
Begrijp het niet helemaal (cafene = caffeïne??? ) maar denk dat ik roid rage dan toch ga proberen :D
Higenamine zijn geen negatieve bijwerkingen over gekend naar mijn weten dus deze maakt me niet uit.

nee zo makkelijk is dat toch allemaal niet ;) , Roid Rage is een goede booster zonder een die enorme rush (wat ik zelf helemaal niet prettig vind), maar het geeft ook geen lelijke crash nadat het is uitgewerkt.

Die crash van unstoppable is vreselijk, binnenkort een potje roid rage proberen!

Terug
Naar boven