Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste Rene,
Verwacht je nog de Whey hydrolisaat choco eind deze week? En ik heb last van lactose intolerantie.
Is Hydrolisaat dan voor mij geschikt?
Er zit wat lactose in maar heel weinig. dus als je er totaal niet tegen kunt zou ik het niet nemen. Kan je wel tegen isolaat?
ik mail nu even om te vragen wanneer de choco komt.
Ik kan wel tegen isolaat maar dacht dat hydro beter was. Kan ik dan beter gewoon isolaat nemen voor de zekerheid?
Ikzelf ben ook lactose intolerant en met hydrolysaat heb ik nergens last van.

onze Hydrolysaat is heel zuiver en dat hoor ik vaker wat je zegt![]()

Als je tegen isolaat kan dan zeker ook tegen onze hydrolysaat.

Trouwens met EAS ook nergens last, je had gelijk.
natuurlijk heb je gelijk hehe

Super! Dan wacht ik tot de choco smaak terug in stock is![]()
Kijk dat is het verschil tussen concentrated en Fully Loaded. let goed op de pomp die het geeft
Bij de nieuwe Roid Rage ziet het label er ook zou uit, dat is ons nieuwe design voor de xtreme serie.
Als ik Fully Loaded als pwo neem, welke van de twee zal ik dan als postworkout doen, awp of megagrow?
Echt een mooi label is het geworden, ben benieuwd hoe de Xtreme series er verder uit gaat zien!
Rene,
Ik heb nogal snel last van me rug en nek. vaak ook aanhechtingen in me onderarm
zou zoeits helpen? of wat raad je aan?
http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/glucosamine-pro#tab_Reviews

Rene, zit nu op kot/kamer en vertrouw het nog niet goed om daar mijn pakketje te laten leveren. Kan je dit ergens op een afhaalpunt laten leveren? Of gaat dit niet in Belgie?
En mijn gf wil beginnen met een multivit, maar kan moeilijk pillen slikken (inb4 flauwe moppen). Wat raad jij aan?
Ik krijg zelf een stuk of 6 pillen (zoals omega 3) met 1 slok weg, dus goed kan ik ze niet helpen![]()

Lastig dan met tabs. ik zou dan voor bruistabletten kijken ergens in de winkel.
In Belgie kan je zeker kiezen voor afleveren in een pakketshop, je zie daarvoor een vinkje tijdens het bestelproces![]()
Thx!
Heb al te vaak last gehad van peesontstekingen (heb er nu weer n), kan jij mij iets aanraden om dit te voorkomen (of dat ik het minder makkelijk krijg)?
Hebben jullie een supp met een mix van selenium en vitamine e?
En van Manganese, Vitamin B6, and Zinc (in combination)?