XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Beste Rene,

Verwacht je nog de Whey hydrolisaat choco eind deze week? En ik heb last van lactose intolerantie.
Is Hydrolisaat dan voor mij geschikt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.682
Beste Rene,

Verwacht je nog de Whey hydrolisaat choco eind deze week? En ik heb last van lactose intolerantie.
Is Hydrolisaat dan voor mij geschikt?

Er zit wat lactose in maar heel weinig. dus als je er totaal niet tegen kunt zou ik het niet nemen. Kan je wel tegen isolaat?

ik mail nu even om te vragen wanneer de choco komt.

Er zit wat lactose in maar heel weinig. dus als je er totaal niet tegen kunt zou ik het niet nemen. Kan je wel tegen isolaat?

ik mail nu even om te vragen wanneer de choco komt.

Ik kan wel tegen isolaat maar dacht dat hydro beter was. Kan ik dan beter gewoon isolaat nemen voor de zekerheid?

Ikzelf ben ook lactose intolerant en met hydrolysaat heb ik nergens last van.

Als ik Fully Loaded als pwo neem, welke van de twee zal ik dan als postworkout doen, awp of megagrow?

Kijk dat is het verschil tussen concentrated en Fully Loaded :p . let goed op de pomp die het geeft :wl:

Bij de nieuwe Roid Rage ziet het label er ook zou uit, dat is ons nieuwe design voor de xtreme serie.

Echt een mooi label is het geworden, ben benieuwd hoe de Xtreme series er verder uit gaat zien!

• #25.692
Als ik Fully Loaded als pwo neem, welke van de twee zal ik dan als postworkout doen, awp of megagrow?

kan beide dat is een kwestie van voorkeur.

Echt een mooi label is het geworden, ben benieuwd hoe de Xtreme series er verder uit gaat zien!

Ik vind het er ook mooi uitzien, roid rage heeft ook dit nieuwe design en de rest van Xtreme serie krijgt deze bij volgende batches ook. We zijn bezig met een remake van vrijwel alle designs.

• #25.694
Rene, zit nu op kot/kamer en vertrouw het nog niet goed om daar mijn pakketje te laten leveren. Kan je dit ergens op een afhaalpunt laten leveren? Of gaat dit niet in Belgie?

En mijn gf wil beginnen met een multivit, maar kan moeilijk pillen slikken (inb4 flauwe moppen). Wat raad jij aan?
Ik krijg zelf een stuk of 6 pillen (zoals omega 3) met 1 slok weg, dus goed kan ik ze niet helpen :o

• #25.696
Rene, zit nu op kot/kamer en vertrouw het nog niet goed om daar mijn pakketje te laten leveren. Kan je dit ergens op een afhaalpunt laten leveren? Of gaat dit niet in Belgie?

En mijn gf wil beginnen met een multivit, maar kan moeilijk pillen slikken (inb4 flauwe moppen). Wat raad jij aan?
Ik krijg zelf een stuk of 6 pillen (zoals omega 3) met 1 slok weg, dus goed kan ik ze niet helpen :o

Lastig dan met tabs. ik zou dan voor bruistabletten kijken ergens in de winkel.

In Belgie kan je zeker kiezen voor afleveren in een pakketshop, je zie daarvoor een vinkje tijdens het bestelproces ;)

Lastig dan met tabs. ik zou dan voor bruistabletten kijken ergens in de winkel.

In Belgie kan je zeker kiezen voor afleveren in een pakketshop, je zie daarvoor een vinkje tijdens het bestelproces ;)

Thx!

Heb al te vaak last gehad van peesontstekingen (heb er nu weer één), kan jij mij iets aanraden om dit te voorkomen (of dat ik het minder makkelijk krijg)?

• #25.698
Thx!

Heb al te vaak last gehad van peesontstekingen (heb er nu weer n), kan jij mij iets aanraden om dit te voorkomen (of dat ik het minder makkelijk krijg)?

ik zou eens naar Joint Support kijken dat is echt het allerbeste wat ik ken op dit gebied. Maar of het helpt in jouw geval kan je helaas alleen ondervinden door het te proberen.

Hebben jullie een supp met een mix van selenium en vitamine e?

En van Manganese, Vitamin B6, and Zinc (in combination)?

Terug
Naar boven