AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb het even aangepast! Goed dat je het zag. Dat komt omdat we eerst er een grote scoop in wilden en later gekozen hebben voor een kleiner formaat waardoor het 2 scoops zijn geworden.
Pot bevat 30 doseringen (60 scoops) voor 30 trainingen.

Duidelijk, thnx!
Binnenkort maar eens proberen:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.663
Duidelijk, thnx!
Binnenkort maar eens proberen:)

k heb er net zelf mee getraind met mijn trainingsmaat. Het geeft geen rush , je voelt wat tintelingen en meer warmte eerst. Als je gaat trainen lijkt het niets te doen maar beide pakte we echt de max van de gewichten die we aankonden en konden goed geconcentreerd hoog tempo door trainen.

De pomp die was echt heel goed merkbaar dat was echt opvallend, ken geen ander product wat zo'n pomp geeft.

Beide hebben we het product niet echt voelen werken maar terugkijkend op de training hadden we beide zoiets van.. zo heerlijk getraind, zware gewichten, hoog tempo en een gruwelijke pomp.

Dat is precies wat ik wilde met dit product dat het meer op de achtergrond zijn werking doet.

Gelukkig maar... :o

Ik moest weg rond een uur of 14.30 en me whey is op, heb toen ook maar direct eas erbij besteld (met de hoop dat er geen lactose in zit). :D

Keep me posted :thumbs:

die tropical smaakt echt lekker
complimenten Rene!!

Hey René, pakket gisteren ontvangen en was zeker mooi!

• #25.669
Jay Cutler weet wat kwaliteit is :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmm wordt nog lastig zo, kiezen tussen MegaGrow en Advanced Post Workout als Post-wo en Fully Loaded en Roid rage als pre-wo. Iemand voorkeuren en zoja, waarom?

Heb zelf alleen Megagrow gehad tot nu toe en die bevalt eigenlijk wel prima.

• #25.672
Hmm wordt nog lastig zo, kiezen tussen MegaGrow en Advanced Post Workout als Post-wo en Fully Loaded en Roid rage als pre-wo. Iemand voorkeuren en zoja, waarom?

Heb zelf alleen Megagrow gehad tot nu toe en die bevalt eigenlijk wel prima.

We hebben keuze genoeg ;).. Als je een pre workout zoekt die je echt veel energie geeft zou ik Roid Rage nemen. Zoek je meer iets wat op de achtergrond zijn werk doet maar wel een goede training geeft en superpomp neem dan Fully Loaded.

Mega Grow en Fully Loaded is volgens mij een knalcombo :wl:

We hebben keuze genoeg ;).. Als je een pre workout zoekt die je echt veel energie geeft zou ik Roid Rage nemen. Zoek je meer iets wat op de achtergrond zijn werk doet maar wel een goede training geeft en superpomp neem dan Fully Loaded.

Mega Grow en Fully Loaded is volgens mij een knalcombo :wl:

Veel energie is wel leuk maar reageer ik meestal niet zo lekker op :P Denk dat ik de fully loaded eind deze week 's ga bestellen. Puur voor de zware trainingen of als ik 's morgens vroeg moet.

• #25.674
Veel energie is wel leuk maar reageer ik meestal niet zo lekker op :P Denk dat ik de fully loaded eind deze week 's ga bestellen. Puur voor de zware trainingen of als ik 's morgens vroeg moet.

Ik vind het een heerlijke pre workout die je niet voelt werken maar het wel doet :D

als ik in de ochtend na opstaan ga trainen, is deze fully loaded pwo dan genoeg om voor de training te nemen?

Rene, wat vind jij zelf persoonlijk de beste meal replacement in jullie assortiment?
Mijn kies is getrokken met redelijk wat moeite dus ik ben bang dat ik het de komende dagen moet hebben van vloeibare en zachte voeding..

• Like
Waarderingen: Ot92
  • #25.677
als ik in de ochtend na opstaan ga trainen, is deze fully loaded pwo dan genoeg om voor de training te nemen?

Ja dat kan prima dan, zeker omdat je ook wat carbs en eiwit hebt. Alleen kan je mogelijk wat hongerig worden tijdens de training :D

Rene, wat vind jij zelf persoonlijk de beste meal replacement in jullie assortiment?
Mijn kies is getrokken met redelijk wat moeite dus ik ben bang dat ik het de komende dagen moet hebben van vloeibare en zachte voeding..

Ik zou dan gaan voor Complex Carb Gainer dat is echt een maaltijdvervanger.

Vandaag de nieuwe pre workout van XXL binnen gekregen. Toen ik de doos opende moest ik wel even twee keer kijken of je wel de goede op hebt gestuurd, wat een verschil met de Roid Rage verpakking!

Morgen gelijk maar even testen ;)

9l9a49.jpg

Vandaag de nieuwe pre workout van XXL binnen gekregen. Toen ik de doos opende moest ik wel even twee keer kijken of je wel de goede op hebt gestuurd, wat een verschil met de Roid Rage verpakking!

Nice, mooie grote pot :D
Laat ff weten hoe ie was

• #25.680

9l9a49.jpg

Kijk dat is het verschil tussen concentrated en Fully Loaded :p . let goed op de pomp die het geeft :wl:

Bij de nieuwe Roid Rage ziet het label er ook zou uit, dat is ons nieuwe design voor de xtreme serie.

Terug
Naar boven