Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Was het al maar kerstmis *foodbag* *kerstboom* :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.646
geen eenmalige machtiging meer?

• #25.648
geen eenmalige machtiging meer?

We hadden een speciaal programma voor machtigingen maar door de invoering van IBAN werkte dat niet meer. Nu hebben we daar een andere programmaatje voor gekregen van de bank maar dat geeft veel problemen.

We hebben nog maar 10 bestellingen per week ongeveer met een machtiging dus hebben we besloten hiermee te stoppen.

Vind het wel wat lastig voor klanten die allang bij ons bestellen en altijd voor machtiging kiezen maar wij krijgen de bedragen niet meer afgeschreven. Met elke batch treedt er weer een andere probleem op. Ook zijn er van die 10 orders ook 3 gemiddeld die de afschrijving stoneren waardoor we een incasso traject moeten starten.

Al met al hadden we er veel gedoe van :o

mmm... zal kijken of mijn vriendin telefonisch kan overboeken, geen probleem dat de betaling via een andere naam gaat maar dat het ordernummer klopt?

dat duurt niet lang meer... :) We zijn begonnen met 2 smaken later is daar perzik/mango bijgekomen. Ik heb ook nog cappuccino getest die was ook heel lekker. Zal er eens over nadenken :brew:

klinkt lekkerr!! is dat een soort mokka smaak? van die cafe noir koekjes smaak?
zoja... kan ik hem bestellen haha :D

mmm... zal kijken of mijn vriendin telefonisch kan overboeken, geen probleem dat de betaling via een andere naam gaat maar dat het ordernummer klopt?

Mooi ze heeft het net telefonisch overgemaakt.
Nr. 359472
Zaterdag thuis hoop ik

Wat moois? Goodies! Samples! Cadeautjes!
Skinnie blij!:)

• #25.660
Rene,

Ik las dat de amino's in de Essential Amino Stack uit zuivel komen, maar ergens anders lees ik dat er geen lactose in zit. Als het uit zuivel komt dan zit er toch altijd wel lactose in? of heb ik dat helemaal verkeerd?

Ik snap het niet meer. :rolleyes:

EAS is zover gefilterd dat de aminozuren geen lactose meer bevatten.

@ Ren

http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/fully-loaded

Ziet er een super complete pre-workout uit, gratz op de nieuwe aanwinst.

Thanks! Wij merkten dat er veel vraag was naar een volledige pre workout, is wel een stuk duurder om te produceren maar de werking is top :wl:

Ziet er idd top uit!

Alleen de dosering is niet helemaal duidelijk

Gebruik
Neem 1 maatschep (30 gram) met 200 ml water 30 minuten voor de training. Neem nooit meer dan 1 maatschep per dag.

Supplement Facts

Inhoud: 1080 gram

Grootte Dosering: 36 gram (2 scoops)
Aantal Doseringen per verpakking: 30

Ik heb het even aangepast! Goed dat je het zag. Dat komt omdat we er eerst een grote scoop in wilden en later gekozen hebben voor een kleiner formaat waardoor het 2 scoops zijn geworden.
Pot bevat 30 doseringen (60 scoops) voor 30 trainingen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven