Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.901
Dank je wel!

Ik overweeg ook om zo een XXL wagen te halen! Wait.... wut... *checkt bankrekening*. Nowp.... het gaat bij wat potjes whey en creatine blijven vrees ik :2e:

Een drift auto lijkt me wel wat, dat is de meest betaalbare vorm van autosport en toch veel fun. Ga binnenkort met iemand mee die een driftauto heeft.

Is dat een racegame of iets wat je zelf even in elkaar hebt gestoken? :D ziet er vet uit!

@Rene, ik zag gisteren jullie reclame op Youtube, was ook wel vet gedaan!

Ja grappig he!

• #25.904
René, ben eigenlijk wel benieuwd hoe vaak de enquete al is ingevuld of mag/wil je daar geen uitslag over doen :P
Lijkt me echt een hel om dit volledig te analyseren (ivm open antwoorden)

• #25.906
René, ben eigenlijk wel benieuwd hoe vaak de enquete al is ingevuld of mag/wil je daar geen uitslag over doen :P
Lijkt me echt een hel om dit volledig te analyseren (ivm open antwoorden)

Daar hebben we een afstudeerder voor ;), analyse gaat plaatsvinden na het einde van de maand.

Is dat een racegame of iets wat je zelf even in elkaar hebt gestoken? :D ziet er vet uit!

Thx!

Het spel is iRacing en dat is een race-simulator game. Circuits zijn laser gescand en bootst een behoorlijke realiteit na. Het is dus geen Arcade achtige game of dergelijke. Realisme is het doel en we rijden allen met behoorlijke hardware.

De meeste mensen die aan wedstrijden deelnemen hebben allen een wagen gekozen en voorzien die van een "livery". Je kan dan je sponsors zelf kiezen en die erop plaatsen via Photoshop. Kost wel wat werk en skills maar dan heb je wel wat :D

Ik heb gekozen voor XXL daar het zich gewoon goed leent om een race-wagen van te maken.

iRacing voorbeeld Zandvoort:
http://www.youtube.com/watch?v=vmnPC2wRwlI

iRacing: Nascar:
http://www.youtube.com/watch?v=2KuNOBpk85A

Lastig te zeggen. staat er misschien op het zakje 2 servings?
Er stond op 1 portie ... en dat was 23 gram. Ik heb uiteindelijk de helft genomen. Voelde op zich niet veel. Maar mijn training ging super. :D maar of het nu daaraan lag of aan het feit dat ik op de ochtend tussen werk door heb getraind in plaats van eind van de dag na werk weet ik niet. :o
Maar dat ik alles lekker omhoog kon knallen en na het trainen nog energie had lijkt me dat het zijn werk wel heeft gedaan. :)

• #25.910
Er stond op 1 portie ... en dat was 23 gram. Ik heb uiteindelijk de helft genomen. Voelde op zich niet veel. Maar mijn training ging super. :D maar of het nu daaraan lag of aan het feit dat ik op de ochtend tussen werk door heb getraind in plaats van eind van de dag na werk weet ik niet. :o
Maar dat ik alles lekker omhoog kon knallen en na het trainen nog energie had lijkt me dat het zijn werk wel heeft gedaan. :)

Dan kan je nog een keer de helft nemen en kijken hoe het gaat ;)

Hoi XXL, zijn er ook sample zakjes te krijgen van de Delicious Breakfast ?

Dat is echt een topproduct en ook een superprijs voor een Hydrolysaat met deze hoogwaardige voedingswaarden. Je zal wel merken dat het heel licht verteerbaar is. Reacties zijn ook allemaal goed. Hoop dat je ook tevreden bent, keep me posted!

Het is echt topspul, idd licht verteerbaar, erg fijn voor m'n darmen;)
Smaak is ook erg goed, dit is een blijvertje!

René,

Ik heb vorige week donderdag wat besteld bij jullie en heb voor pakjegemak gekozen. Heb alleen thuis geen papiertje ontvangen dat dit op de locatie bezorgd is. Is dit normaal als je voor deze verzendmethode kiest?

Verder vroeg ik me af waarom jullie geen koper supplement in het assortiment hebben. Ik zou dit graag in combinatie met zink willen nemen.

• #25.918
Hoi XXL, zijn er ook sample zakjes te krijgen van de Delicious Breakfast ?

Helaas nog niet, ik moet even kijken of we die wel gaan maken maar dat wordt niet meer dit jaar.

Het is echt topspul, idd licht verteerbaar, erg fijn voor m'n darmen;)
Smaak is ook erg goed, dit is een blijvertje!

top! :thumbs:

René,

Ik heb vorige week donderdag wat besteld bij jullie en heb voor pakjegemak gekozen. Heb alleen thuis geen papiertje ontvangen dat dit op de locatie bezorgd is. Is dit normaal als je voor deze verzendmethode kiest?

Verder vroeg ik me af waarom jullie geen koper supplement in het assortiment hebben. Ik zou dit graag in combinatie met zink willen nemen.

Dat is zeker normaal anders moet de bezorger 2 adressen bezoeken ;).. check je mail.

Ik ga eens kijken naar koper van Swanson

Net de nieuwe delicious protein bar cookies&cream op. Damnnn goooood! Ik vind hem zelfs beter dan jullie choco caramel. In de bar zitten stukjes koek die hem best crunchy maakt. Echt zeker een aanrader!

• #25.920
Terug
Naar boven