AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Net de nieuwe delicious protein bar cookies&cream op. Damnnn goooood! Ik vind hem zelfs beter dan jullie choco caramel. In de bar zitten stukjes koek die hem best crunchy maakt. Echt zeker een aanrader!

Idd, die is gewoon te lekker.

Het is dat ik in de cut zit, anders had ik 'm zeker erbij besteld.

Nu kan ik die ook wel in de cut eten, maar ik ben bang dat ik alles in 1 keer op eet :P

Heb nu een aantal dagen Perfect Whey Protein gehad en ik moet zeggen dat de smaak banaan super is!
Ik heb al van veel verschillende merken (BPI, B&F, Stacker) de smaak banaan gehad, maar deze is momenteel mijn favoriet.

Plus het feit dat je veel eiwitten voor een lage prijs krijgt maakt dit voor mij tot een blijvertje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.923
Idd, die is gewoon te lekker.

Het is dat ik in de cut zit, anders had ik 'm zeker erbij besteld.

Nu kan ik die ook wel in de cut eten, maar ik ben bang dat ik alles in 1 keer op eet :P

:D

Heb nu een aantal dagen Perfect Whey Protein gehad en ik moet zeggen dat de smaak banaan super is! Ik heb al van veel verschillende merken (BPI, B&F, Stacker) de smaak banaan gehad, maar deze is momenteel mijn favoriet.

Plus het feit dat je veel eiwitten voor een lage prijs krijgt maakt dit voor mij tot een blijvertje.

Goed om te horen :thumbs:

René, ik wil de XXL broek bestellen. Ik ben ongeveer 1.83 lang. Welke maat kan ik dan het best bestellen? Gewoon een M?

• #25.926
René, ik wil de XXL broek bestellen. Ik ben ongeveer 1.83 lang. Welke maat kan ik dan het best bestellen? Gewoon een M?

Welke broek bedoel je ? de zwarte of de grijze? met grijs zou ik L nemen en bij zwart zeker XL omdat die vrij kort vallen. check het beste de maattabel even

Ben dan geen René maar zou als ik jou was M bestellen, heb zelf M thuis en is mij stuk te groot.

qua lengte? welke broek is dat?

Ben dan geen René maar zou als ik jou was M bestellen, heb zelf M thuis en is mij stuk te groot.
Deze broek?: [Link niet meer beschikbaar]
Welke broek bedoel je ? de zwarte of de grijze? met grijs zou ik L nemen en bij zwart zeker XL omdat die vrij kort vallen. check het beste de maattabel even

qua lengte? welke broek is dat?

Bedoel deze broek: [Link niet meer beschikbaar]

Bedoel inderdaad qua lengte.

Iemand die toevallig de Fully loaded preworkout heeft geprobeerd? Dacht eraan om het eens te proberen.

• #25.931
Oke thanks voor het snelle antwoord. Ga ik voor een XL :)

als i niet goed is kunnen we altijd ruilen.

Krijg er echt een gruwelijke pomp van. Verder goede trainingen en gelukkig geen hele nachten wakker liggen wat ik van veel andere pre workouts wel heb. Ik vind het een aanrader! :)

Geeft inderdaad geen rush maar vrijwel ongemerkt een lekkere training met een hele dikke pomp :wl:

Iemand die toevallig de Fully loaded preworkout heeft geprobeerd? Dacht eraan om het eens te proberen.

Heb 'm thuis staan, wilde 't eens een kans geven voor trainingen na een lange werkdag en ik kan niet tegen Unstoppable enzo. Fully Loaded is heerlijk, je merkt niet dat je het genomen hebt in de vorm van hyperactieve rush en trillende ledematen enzovoorts maar je merkt dat je fit en scherp bent. Voel me er ook wat sterker door en idd, pomp is ook lekker. Plus het feit dat ie spieropbouwend is maakt 't voor mij een topper.

Krijg er echt een gruwelijke pomp van. Verder goede trainingen en gelukkig geen hele nachten wakker liggen wat ik van veel andere pre workouts wel heb. Ik vind het een aanrader! :)

Heb 'm thuis staan, wilde 't eens een kans geven voor trainingen na een lange werkdag en ik kan niet tegen Unstoppable enzo. Fully Loaded is heerlijk, je merkt niet dat je het genomen hebt in de vorm van hyperactieve rush en trillende ledematen enzovoorts maar je merkt dat je fit en scherp bent. Voel me er ook wat sterker door en idd, pomp is ook lekker. Plus het feit dat ie spieropbouwend is maakt 't voor mij een topper.

Thanks voor de antwoorden! Heb thuis ook Unstoppable staan, maar ik heb soms dat ik er wel echt lekker op kan trainen en de andere keer voel ik me er beroerd door. Volgende bestelling Fully loaded maar eens proberen.

• #25.935
Thanks voor de antwoorden! Heb thuis ook Unstoppable staan, maar ik heb soms dat ik er wel echt lekker op kan trainen en de andere keer voel ik me er beroerd door. Volgende bestelling Fully loaded maar eens proberen.

Zijn 2 totaal verschillende pre workouts. unstoppable is echt gemaakt voor de energie. Fully Loaded is supplement wat veel meer te bieden heeft.

Bestelling vandaag binnen gekomen. Helemaal top weer. Broek zit perfect, fijn ook die ritsen in de zakken en dat je hem onderaan evt stakker kan trekken. Stof ook van goede kwaliteit, en dat voor die prijs :thumb:

En ook bedankt voor de samples! :)

• #25.937
Bestelling vandaag binnen gekomen. Helemaal top weer. Broek zit perfect, fijn ook die ritsen in de zakken en dat je hem onderaan evt stakker kan trekken. Stof ook van goede kwaliteit, en dat voor die prijs :thumb:

En ook bedankt voor de samples! :)

top! :thumbs:

Ik weet niet of het hier al ooit gevraagd is, maar in jullie vitamine d3 zit het volgende ingredient: gehydrogeneerde katoenzaadolie.

Gehydrogeneerde vetten zijn meestal transvetten, is dat hier ook het geval ?

• #25.939
Ik weet niet of het hier al ooit gevraagd is, maar in jullie vitamine d3 zit het volgende ingredient: gehydrogeneerde katoenzaadolie.

Gehydrogeneerde vetten zijn meestal transvetten, is dat hier ook het geval ?

Ik durf dat niet te zeggen maar de hoeveelheid katoenzaadolie per tablet van 1000IE is iets van 0,01mg zelfs als zou het dat een transvet zijn heeft dat geen enkele invloed.

René

Ik had wat vragen over de delicious breakfast

Mijn huidige shake in de ochtend: kcal / kh / v / e / vezels / suiker
Havermout (30 gram) 104 / 19 / 2 / 5 / 3 / 0
Eiwit (60 gram) 30 / 1 / 0 / 7 / 0 / 0
Whey (28 gram) 113 / 3 / 1 / 22 / 0 / 0
Magere kwark (100 gram) 59 / 6 / 0 / 9 / 0 / 6
Alpro soya unsweetened almond milk (300 ml) 64 / 0 / 4 / 7 / 1 / 0

Totaal: 370 / 29 / 7 / 50 / 4 /6

Optie:
Delicious breakfast (50 gram) 184 / 19 / 2,45 / 20,2 / 3,95 / 2,15
Alpro soya unsweetened almond milk (300 ml) 64 / 0 / 4 / 7 / 1 / 0
Totaal: 248 / 19 / 6,45 / 27,2 / 4, 95 / 2, 15

Zal die shake van jullie even goed vullen als mijn huidige shake? Zit er nog een smaak aan?

Terug
Naar boven