AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

zo vanochtend voor het eerst CCG vanille op...maar dat is echt lekker :P veel beter dan de banaan! En trypto heeft ook vannacht weer goed gewerkt...¾uur ervoor nog een bak kwark naar binnen gewerkt dus :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.622
CCG Vanille is echt heerlijk...

zit er nou een maximum aan? hoeveel je per dag mag gebruiken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.626
zit er nou een maximum aan? hoeveel je per dag mag gebruiken?

Het mooie van CCG is dat er nog vezels in zitten dus heb je minder last van zogenaamde luie darmen door teveel vloeibaar voedsel.

Ik denk dat je wel 300gram per dag zou kunnen nemen in principe.

René

ja neem nu 200gr per dag. Rene hoe zit het met je nieuwsbrief trouwens?

ik hou op een gegeven moment niet alles meer bij haha...aangezien ik met mn laatste pot CCG bezig ben :D

Zo weer 2 x 2,5 kg whey besteld :), eentje voor mij en een voor een vriend.. Had hem aangeraden om xxl te nemen en hij nam het gelijk ! :D

haha... we hebben het gewoon samen besteld hij heeft mij 50 euro gegeven :) dus ik heb 50 cent winst yay :P

volgende keer bij xxl whey proberen , volgens mij besteld heel dbb daar of nie

:d:d

Ik denk dat René dit niet graag zal lezen..

XXL no nonsense nutrition

Kijk de prijs nog maar eens na voor 5kg:roflol:

Ow... Dat had ik niet gelezen... lol dat je voor 5 kg goedkoper uit bent... Maar ik wil geen 5 kilo want we delen het samen, hij krijgt een emmer en ik..

Maakt verder ook niet zoveel uit, Geld moet rollen toch... En voor die goeie service die xxl levert maakt mij dat 10tje niet zoveel uit ;)

Ow... Dat had ik niet gelezen... lol dat je voor 5 kg goedkoper uit bent... Maar ik wil geen 5 kilo want we delen het samen, hij krijgt een emmer en ik..

Maakt verder ook niet zoveel uit, Geld moet rollen toch... En voor die goeie service die xxl levert maakt mij dat 10tje niet zoveel uit ;)

Het zijn sowieso 2 emmers van 2,5kg.;)
(10kg is 4 emmers van 2,5kg)

Jij doet wel goede zaken:thumbs:

Mischien had ik een andere dag wel iets anders gezegt, van geld terug ofzo.. Maar ben vandaag in een goeie bui :D

choco vond ik niet lekker trouwens veel te zoet voor mij :D

Terug
Naar boven