Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb zojuist de Instant Whey Protein weer besteld. Zeer tevreden over.
Heb er nu echter ook de Dextro Juice bij besteld.
Op de pagina, van de Dextro Juice, staat dat je die na de training gelijk kan in nemen met de Instant Whey Protein.
Mijn vraag is, als ik de Whey mix met melk...kan ik dan de DExtro Juice er doorheen mixen? Of moet ik die ervoor mixen met Jus d'' Orange?
Grt. Rene
lekker contructief proraheb NoX al in mn bezit en trypto komt eraan dus ja echt veel kan ik er niet mee he
![]()
Ik zou de whey met water nemen en samen met dextro.
rene
vind de whey met water niet echt lekker, althans....heb het met die van jullie nog niet geprobeert icm. water.
maar als ik alsnog de whey met melk wil, dan moet ik daarna/ervoor de dextra met water innemen?
Grt. René
ha die René!
ff vraagje he: mijn collega is pas écht een hardgainer.. hij heeft een ultra snelle stofwisseling en kan helemaal niks aankomen.. nou heb ik hem al een paar tips gegeven waar hij mee aan de slag kan.. maar weet jij een weightgainer die niet al té duur is maar wél zijn ding doet? zo ja, welke bijv.?
alvast bedankt..
Piet.
Direct na training dextro + water. 15-30min later whey. Kan zoals gezegd ook allebei 's avonds.
Hier staan een aantal producten. ik zou gewoon weightgainer van XXL pakken en die proberen en kijken hoe het gaat. Verder kan hij dan beter wat lijnzaadolie halen en die erbij mengen nog bij elke shake. Complex Carb Gainer is ook een goede keuze maar iets duurder. Ik zou eerst met die andere beginnen.
René

Probeer even of je van de trypto beter slaapt.. Ik neem ook Nox'en en trypto en slaap er echt veel beter door..
rene
kijk nu al uit naar mn bed 
4 voor
?http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/preworkout-creatine-continu-blijven-nemen-151003/
supercharge : 65 euro bij xxl, 2 voor 120 euro, 3 voor4 voor
?
Thanks
heb crea,whey pro80,dextro,van xxl goed spul niet duur![]()
trustenwat is dat spul vies zeg
en het lost niet op
in druivensap
het is zo vies dat het wel moet werken