MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

succes

Laatst bewerkt:
ja inderdaad :P ben niet van het fonds namelijk...

maar het ligt toch ook niet aan wat ik voor het slapen eet : 250gr kwark 2 visolie capsules en 3x ZMA.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.583
heb zojuist de Instant Whey Protein weer besteld. Zeer tevreden over.
Heb er nu echter ook de Dextro Juice bij besteld.

Op de pagina, van de Dextro Juice, staat dat je die na de training gelijk kan in nemen met de Instant Whey Protein.

Mijn vraag is, als ik de Whey mix met melk...kan ik dan de DExtro Juice er doorheen mixen? Of moet ik die ervoor mixen met Jus d'' Orange?

Grt. Rene

Ik zou de whey met water nemen en samen met dextro.

rene

• #2.584
lekker contructief prora ??? heb NoX al in mn bezit en trypto komt eraan dus ja echt veel kan ik er niet mee he ;)

Probeer even of je van de trypto beter slaapt.. Ik neem ook Nox'en en trypto en slaap er echt veel beter door..

rene

vind de whey met water niet echt lekker, althans....heb het met die van jullie nog niet geprobeert icm. water.

maar als ik alsnog de whey met melk wil, dan moet ik daarna/ervoor de dextra met water innemen?

Grt. René

Direct na training dextro + water. 15-30min later whey. Kan zoals gezegd ook allebei 's avonds.

ha die René!

ff vraagje he: mijn collega is pas écht een hardgainer.. hij heeft een ultra snelle stofwisseling en kan helemaal niks aankomen.. nou heb ik hem al een paar tips gegeven waar hij mee aan de slag kan.. maar weet jij een weightgainer die niet al té duur is maar wél zijn ding doet? zo ja, welke bijv.?

alvast bedankt..

Piet.

• #2.588
ha die René!

ff vraagje he: mijn collega is pas écht een hardgainer.. hij heeft een ultra snelle stofwisseling en kan helemaal niks aankomen.. nou heb ik hem al een paar tips gegeven waar hij mee aan de slag kan.. maar weet jij een weightgainer die niet al té duur is maar wél zijn ding doet? zo ja, welke bijv.?

alvast bedankt..

Piet.

Hier staan een aantal producten. ik zou gewoon weightgainer van XXL pakken en die proberen en kijken hoe het gaat. Verder kan hij dan beter wat lijnzaadolie halen en die erbij mengen nog bij elke shake. Complex Carb Gainer is ook een goede keuze maar iets duurder. Ik zou eerst met die andere beginnen.

René

Hoi XXL ik zoek een product waar een hoge dosering Phosphatidylserine uit soja in zit..of een product dat uit alleen phosphatidylserine bestaat.

Laatst bewerkt:
heb crea,whey pro80,dextro,van xxl goed spul niet duur:cool:

trusten :D wat is dat spul vies zeg :roflol: en het lost niet op ??? in druivensap

Terug
Naar boven