Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik nu zou bestellen waneer zou ik het dan thuisbezorgd krijgen? betaling per eenmalige machtiging?

ga ik doen...gains zijn in dit geval bijzaak...
btw die Pro80 cocos dat is net valtenminste ik heb een scoop gepakt van CCG omdat die er niet bijzaten.
.XXL nutrition is op TV!!!!!! NU NL 3!! je ziet de emmertjes staan in zo een kast waar de cam hele tijd op staat![]()

wie wat waar wanneer?net bij "Aan de bak" hadden ze in de studie een soort bar bij een sportschool nagebouwd ofzo

jow René weet je wat een goeie stack is? die neovar + igf-2 stack! 4 dagen gebruikt en al 7 pr's jajaben nu al voller aant worden! vage shizzle but I'm loving it!
Ik heb aan het begin zeg maar voorgeproeft alle smaken en vond samen met white choco het lekkerste samen met aardbei/banaan. Later kregen we veel vragen voor choco daarom is die erbij gekomen.. Kan er helaas verder ook niets aan doen. Dit is nu precies de reden waarom we als 1 vande weinige shop losse bars verkopen. Om een keer te proberen voor je een doos koopt.
Die witte choco vind ik echt heel goed te doen....
René
aardbei-banaan ook niet lekker vind ik (heeft een muffe smaak
)klopt kheb die van mij ook in de aanbieding gekocht..
dit belooft veel goeds!
light weight baby!!ik ook, alleen nog even uitdokteren wat allemaal
Ik dacht sowieso aan whey en rpm/drive(voor muaythai)
Bedoeling was als préworkout nanovapor te nemen, maar misschien is het nu beter er eens hydroxycut ofzo tussendoor integooien
Krijg je daar ook een goede energie-rush van en een mental-gonna knock you down-spirit?!
jep witte choco is goedaardbei-banaan ook niet lekker vind ik (heeft een muffe smaak
)