AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Als ik nu zou bestellen waneer zou ik het dan thuisbezorgd krijgen? betaling per eenmalige machtiging?

met een beetje geluk zaterdag ;)

Binnenkort nog eens bestellingske plaatsen..

Binnenkort nog eens bestellingske plaatsen..

ik ook, alleen nog even uitdokteren wat allemaal :D

Ik dacht sowieso aan whey en rpm/drive(voor muaythai)

Bedoeling was als préworkout nanovapor te nemen, maar misschien is het nu beter er eens hydroxycut ofzo tussendoor integooien :D

Krijg je daar ook een goede energie-rush van en een mental-gonna knock you down-spirit?!

ik neem kwark 1 uur voor ik trypto neem en daar achter nog één uur wachten en dan men protein 80 en dan men bed in is da goe zo

XXL nutrition is op TV!!!!!! NU NL 3!! je ziet de emmertjes staan in zo een kast waar de cam hele tijd op staat :D

net bij "Aan de bak" hadden ze in de studie een soort bar bij een sportschool nagebouwd ofzo

jow René weet je wat een goeie stack is? die neovar + igf-2 stack! 4 dagen gebruikt en al 7 pr's jaja :D ben nu al voller aant worden! vage shizzle but I'm loving it!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.653
jow René weet je wat een goeie stack is? die neovar + igf-2 stack! 4 dagen gebruikt en al 7 pr's jaja :D ben nu al voller aant worden! vage shizzle but I'm loving it!

oo echt... goed man... Ik heb er geen ervaring mee..

Die stack is nu nog in de aanbieding ook.... hoop dat het lekker blijft gaan.. Hou me even op de hoogte..

René

klopt kheb die van mij ook in de aanbieding gekocht..

dit belooft veel goeds!

Ik heb aan het begin zeg maar voorgeproeft alle smaken en vond samen met white choco het lekkerste samen met aardbei/banaan. Later kregen we veel vragen voor choco daarom is die erbij gekomen.. Kan er helaas verder ook niets aan doen. Dit is nu precies de reden waarom we als 1 vande weinige shop losse bars verkopen. Om een keer te proberen voor je een doos koopt.

Die witte choco vind ik echt heel goed te doen....

René

jep witte choco is goed :) aardbei-banaan ook niet lekker vind ik (heeft een muffe smaak :rolleyes:)

ik ook, alleen nog even uitdokteren wat allemaal :D

Ik dacht sowieso aan whey en rpm/drive(voor muaythai)

Bedoeling was als préworkout nanovapor te nemen, maar misschien is het nu beter er eens hydroxycut ofzo tussendoor integooien :D

Krijg je daar ook een goede energie-rush van en een mental-gonna knock you down-spirit?!

...

Vorige week ook wat snoep besteld , namelijk wat Whey ( 5kg ) en Omega 3
Had het in 2 werkdagen , netjes :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.660
jep witte choco is goed :) aardbei-banaan ook niet lekker vind ik (heeft een muffe smaak :rolleyes:)

We hebben nog een vooraad MDY mega bites maar die gaan straks uit het assortiment.. MDY wil ons niet meer leveren, we zijn blijkbaar een te grote concurent van hun eigen webwinkel. Jammer zo'n beleid maar ok..

Ik ga dan over switchen naar andere Bars.. ik ben me al aan het orrienteren .

René

Terug
Naar boven