XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

zo die shakebaker ( en mijn beperkte inzicht over natuurkunde en al die zooi , it'er :D ):roflol:
ik dacht gister aaf van laat ik dat ding is schoonmaken met kokend water haha..Dus ik dat ding voor de helft gevuld en ging schudden..Boem klapt alles van elkaar af, heel de keuken nat :D

Kwam net ook tot de schokkende ontdekking dat ik nog maar een paar dagen CCG heb.
btw die trypto....wat maakt dat voor profesionals?
en zit nog even te twijfelen of ik nou nog een pot NoXplode moet kopen want hij is bijna op, tenminste ik ga de 8 weken niet mee halen. Het is wel goed spul maar of het de prijs waard is???

Om nog even in te haken op een van de reacties van een ander topic:

Natuurlijk ben ik op de hoogte van enkele soorten AAS en weet dat deze supplemten (Mass FX - Hyperdrol X2) daar absoluut niet tot behoren. Wellicht geen slimme vraag .... wel een anabole werking, maar het zijn geen anabolen ... hoe wordt dit bedoeld ....

En wat de zijn de reacties van de overige mensen? Waarom juist de stack Mass FX - Hyperdrol X2 ipv Drive - RPM? Wat voegt de eerder genoemde stack nou toe?

Gaarne zoveel mogelijk info, want deze stack is natuurlijk altijd interessant zo voor de zomer, voor wat extra energie (en hopelijke resultaten).

Bedankt.

Ps. mochten mijn stats interessant voor de keuze zijn (24 jaar, 1.75, 86 kg, 13%)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.688
Om nog even in te haken op een van de reacties van een ander topic:

Natuurlijk ben ik op de hoogte van enkele soorten AAS en weet dat deze supplemten (Mass FX - Hyperdrol X2) daar absoluut niet tot behoren. Wellicht geen slimme vraag .... wel een anabole werking, maar het zijn geen anabolen ... hoe wordt dit bedoeld ....

En wat de zijn de reacties van de overige mensen? Waarom juist de stack Mass FX - Hyperdrol X2 ipv Drive - RPM? Wat voegt de eerder genoemde stack nou toe?

Gaarne zoveel mogelijk info, want deze stack is natuurlijk altijd interessant zo voor de zomer, voor wat extra energie (en hopelijke resultaten).

Bedankt.

Ps. mochten mijn stats interessant voor de keuze zijn (24 jaar, 1.75, 86 kg, 13%)

1> Voeding is ook anabool=spieropbouwend.. met anabolen bedoel je anabole steroiden die zijn OOK anabool en worden daarom anabolen genoemd..

2> beide stacks die je noemt zijn goed.. persoonlijk zou ik zelf eerder de 1e stack pakken maar meer vanwege nieuwschierigheid.

Andere leden kunnen denk nog wel wat toevoegen.

René

ja die eerste stack lijkt me ook vet :P zoek nog wat voor na mn no-explode :D ben altijd nogal angstig voor die testo omdat ik pas 20 ben. Maar als ik mn pot No-Xplode binnen 4 weken (totaal) op heb wat zou ik dan die andere 4 weken doen? nog een pot of iets anders?

ben nu bezig met de stack hyperdrol en mass fx ....reeds 12 dagen en nog niks te merken.
Hopelijk komt het nog.

Word deze stack meestal 1 maand of 2 maand gedaan ????

• #2.691
ja die eerste stack lijkt me ook vet :P zoek nog wat voor na mn no-explode :D ben altijd nogal angstig voor die testo omdat ik pas 20 ben. Maar als ik mn pot No-Xplode binnen 4 weken (totaal) op heb wat zou ik dan die andere 4 weken doen? nog een pot of iets anders?

Neem anders gewoon NitroCrea stuk goedkoper of heb je die al eens geprobeerd?

• #2.692
ben nu bezig met de stack hyperdrol en mass fx ....reeds 12 dagen en nog niks te merken.
Hopelijk komt het nog.

Vaak wordt het 2 maanden gebruikt, maar ook veel nemen het voor 1 maand. maar je moet na 2 weken toch wel wat gaan merken ... Welk inname schema heb je?

René

• #2.694
Hallo Rene,

Ik neem dagelijks 4 caps hyperdrol en 4 caps mass fx.
Ik ben begonnen op woensdag 30 jan.

Bedankt

Ik zou even aan de andere leden willen vragen wat die merkte zo na 2 weken...

Ik heb zelf geen ervaring met deze stack.. kan dus alleen praten over ervaringen van anderen..

René

Hopelijk komt het nog.

Ook niet qua kracht? Ik werd er vooral sterker en droger door + een paar kg bw erbij

gewicht hetzelfde gebleven (91kg)
ik neem ook als preworkout supercharge .
Gisteren had ik wel een super goeie training maar had ook nog rpm (staaltje) er bij genomen. Was wel een beetje van het goede teveel.. geloof ik....zeer slecht geslapen.

Laatst bewerkt:
gewicht hetzelfde gebleven (91kg)
ik neem ook al preworkout supercharge .
Gisteren had ik wel een super goeie training maar had ook nog rpm (staaltje) er bij genomen. Was wel een beetje van het goede teveel.. geloof ik....zeer slecht geslapen.

Ben je niet droger?

niet bepaald. Massa er bij ...dat is mijn doel (van wie niet ????).
Ik zit al een tijdje op een plateau .

Voeding en training zitten nochtans goed.(denk ik)

voeding :

7.00 3 sneden donker brood
pindakaas
1 banaan 2 vijgen
1 scoop whey proteine met water

10.00 30 gr whey
350 ml magere melk
2 soeplepels havermout
20 gr dextrojuice

12.30 6 sneden donker brood
100gr m.hesp of kip of zalm of paardevlees
1 banaan
1 glas melk

of pannenkoeken

14.20 2 scoops supercharge (28 gr)
300 ml water
14.45 trainen
500cc water tijdens trainen

16.00 100 gr leangainer
350 ml water

17.30 250 gr magere kwark
50 gr magere vruchtenyohurt
100 gr fruit
bambix

19.00 100gr volkoren pasta of Bruine rijst
of 350gr aardappelen+groenten
100gr vis of kip of magere biefsteak

21.30 1 scoop whey
200 ml magere melk
3 vijgen 1 kiwi

Training:
Train vier dagen per week : woensdag, donderdag ,zaterdag en zondag

(benen kan ik niet trainen....knieblessure)

1 rug lat pull breed 10 8 6 6
T bar row 10 8 6 6
one arm db row 10 8 6 6
cable row 10 8 6 6

2 borst BB press 10 8 6 6
BB press incline 10 8 6 6
db press flat 10 8 6 6
db fly flat 10 8 6 6

3 schouders Barbell press 10 8 6 6
upright row (barbell) 10 8 6 6
lateral raise 10 8 6 6
rear delt raise(bent over) 10 8 6 6