- Waardering
- 4.382
wwreallyyyy??

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)

Om nog even in te haken op een van de reacties van een ander topic:
Natuurlijk ben ik op de hoogte van enkele soorten AAS en weet dat deze supplemten (Mass FX - Hyperdrol X2) daar absoluut niet tot behoren. Wellicht geen slimme vraag .... wel een anabole werking, maar het zijn geen anabolen ... hoe wordt dit bedoeld ....
En wat de zijn de reacties van de overige mensen? Waarom juist de stack Mass FX - Hyperdrol X2 ipv Drive - RPM? Wat voegt de eerder genoemde stack nou toe?
Gaarne zoveel mogelijk info, want deze stack is natuurlijk altijd interessant zo voor de zomer, voor wat extra energie (en hopelijke resultaten).
Bedankt.
Ps. mochten mijn stats interessant voor de keuze zijn (24 jaar, 1.75, 86 kg, 13%)
ja die eerste stack lijkt me ook vetzoek nog wat voor na mn no-explode
ben altijd nogal angstig voor die testo omdat ik pas 20 ben. Maar als ik mn pot No-Xplode binnen 4 weken (totaal) op heb wat zou ik dan die andere 4 weken doen? nog een pot of iets anders?
ben nu bezig met de stack hyperdrol en mass fx ....reeds 12 dagen en nog niks te merken.
Hopelijk komt het nog.
Word deze stack meestal 1 maand of 2 maand gedaan?
Vaak wordt het 2 maanden gebruikt, maar ook veel nemen het voor 1 maand. maar je moet na 2 weken toch wel wat gaan merken ... Welk inname schema heb je?
René
Hallo Rene,
Ik neem dagelijks 4 caps hyperdrol en 4 caps mass fx.
Ik ben begonnen op woensdag 30 jan.
Bedankt
ben nu bezig met de stack hyperdrol en mass fx ....reeds 12 dagen en nog niks te merken.
Hopelijk komt het nog.
Word deze stack meestal 1 maand of 2 maand gedaan?
gewicht hetzelfde gebleven (91kg)
ik neem ook al preworkout supercharge .
Gisteren had ik wel een super goeie training maar had ook nog rpm (staaltje) er bij genomen. Was wel een beetje van het goede teveel.. geloof ik....zeer slecht geslapen.
?).Neem anders gewoon NitroCrea stuk goedkoper of heb je die al eens geprobeerd?
maar werkt goed.