Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

waarom ben je sceptisch ben je bang dat je de juiste hoeveelheid eiwit binnenkrijgt of zo?

Omdat de voedselindustrie een beetje doet wat dat die wil. Niet alleen supplementenwebsites maar gewoon in het algemeen. De klant gelooft dikwijls blindelings wat er op de etiketten geprint wordt, zonder er zich vragen bij te stellen. Vandaar dat ik soms wat sceptisch ben.

Kan iemand mij vertellen waar de basic bulk whey is gebleven? Deze bestelde ik vroeger nog wel eens, zo'n gigantische zak eiwit op mijn kamer :p En wat is het verschil met de whey delicious, concentraat% enzo?

Wat ik ervan begrepen heb is de naam gewijzigd naar Perfect Whey Protein

Omdat de voedselindustrie een beetje doet wat dat die wil. Niet alleen supplementenwebsites maar gewoon in het algemeen. De klant gelooft dikwijls blindelings wat er op de etiketten geprint wordt, zonder er zich vragen bij te stellen. Vandaar dat ik soms wat sceptisch ben.

dat is niks nieuws.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.805
8Kg whey besteld
en ON creapure

bestelling 376108
:cool:

Mooi zo die korting. Body&shitshop zou moeten stoppen met boardsponsoring vind ik :hornyna:

succes met je supps en thx!

Rene, bedankt voor de korting.

Ik wens jullie allemaal prettige kerstdagen, en een gelukkig nieuwjaar ;)

jij ook :wave:

Mijn sceptisch gedrag even achter mij gelaten en toch een eerste bestelling geplaatst.

Bestelling: 376167 (bijna 60 bestellingen op nog geen 2,5 uur tijd van 15:06 - 17:30 -> goed bezig ;-))
Doe er dan nog maar iets extra bij voor mij. T-shirt ofzo, maat xxl. Dit kan er dan wel vanaf ;-)

je houdt het goed bij, volgens mij heb je nu een mooi korting al met die 20% en nog 3 gratis goodies erbij dus is sowieso al mooi. Bij ons zijn de pakketten standaard mooi zonder hierom te vragen :haha:

René, kun je de Essential Amino Stack gebruiken bij een vetverlagend, tijdens en na de krachttraining? Of kun je beter kiezen voor de BCAA powder? DE EAS lijkt mij meer voordelen te hebben, of zou het in dit (mijn) geval ongunstig kunnen zijn? Mijn coach heeft mij aangeraden na de krachttraining nog BCAA's te nemen, maar ik weet dus niet welke beter is... Op cardiodagen gebruik ik al de cardio Xcelerator waar ook BCAA's in zit.

Ik zou voor EAS kiezen dat is in mijn ogen een completer. Drink 3 scoops tijdens de training in je water.

Kan iemand mij vertellen waar de basic bulk whey is gebleven? Deze bestelde ik vroeger nog wel eens, zo'n gigantische zak eiwit op mijn kamer :p En wat is het verschil met de whey delicious, concentraat% enzo?

check hieronder :)

Wat ik ervan begrepen heb is de naam gewijzigd naar Perfect Whey Protein

Dat klopt > check!

Hoe krijg je de geur van de EAS uit je bidon? Als ik het gebruikt heb en ik draai een uur later mijn bidon thuis open komt er niet bepaald een aangename geur uit. :o

Hoe krijg je de geur van de EAS uit je bidon? Als ik het gebruikt heb en ik draai een uur later mijn bidon thuis open komt er niet bepaald een aangename geur uit. :o
Heb je een vaatwasser? Die haalt dat er aardig goed uit. Anders tot de rand vullen met kokend water met wat dreft oid. erin, en een half uur laten staan, daarna omspoelen.

Dat doe ik elke keer erna. Maar er blijft een muffe geur hangen

Heb je een vaatwasser? Die haalt dat er aardig goed uit. Anders tot de rand vullen met kokend water met wat dreft oid. erin, en een half uur laten staan, daarna omspoelen.
Nope geen vaatwasser. Dat laatste doe ik nu ook. Maar dat laatste weeïge geurtje komt er niet uit.
Maar goed... dan is dat maar zo. Dank je voor de tip. :)

Dat doe ik elke keer erna. Maar er blijft een muffe geur hangen

Nope geen vaatwasser. Dat laatste doe ik nu ook. Maar dat laatste weeïge geurtje komt er niet uit.
Maar goed... dan is dat maar zo. Dank je voor de tip. :)
Paar keer herhalen wil dan nog weleens helpen en ook goed nog even schrobben bij het schroefdraad en onderin de shakebeker. Ik heb zelf ooit m'n shakebeker 3 weken in de zomer laten rotten met een vakantie.......... :)

En oh ja, neem een vaatwasser.

Paar keer herhalen wil dan nog weleens helpen en ook goed nog even schrobben bij het schroefdraad en onderin de shakebeker. Ik heb zelf ooit m'n shakebeker 3 weken in de zomer laten rotten met een vakantie.......... :)

En oh ja, neem een vaatwasser.
Zal ik doen. Thx. :)

heb hem eruit gelazerd. :o deed het niet meer goed en had een blanke keuken een paar jaar terug al.. . :rolleyes:

Neem een goede vaatwasser* (zelf zeer content over AEG)
T was een bosch (zo een kleine). Echt wel een goede... maar inmiddels al de derde gebruiker.. dus hij was wat oud.. en gezien we maar met zijn 2-en zijn stond dat ding ook maar eens per 2 dagen aan en kon mijn grote wok er niet in... dus dacht ik ook laat maar... Misschien komt dat ooit nog wel een keer. Maar nu is niet echt de beste timing.

God geeft nu ook al afwastips, het moet niet gekker worden! :)

Tot wanneer is de korting ook alweer geldig?

@Marina als je echt van die geur af wil? Neem dan een glazen bidon of fles :zuip:

Terug
Naar boven