XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hij is ongesteld.

Net lekkere dikke bestelling geplaatst met me broertje : 376008

Net ook een bestelling geplaatst, kan er eventueel gekeken worden naar de opmerkingen?

Belstelnummer: 376028

Hey XXL,

Is het een idee om een goude tickets bij random bestellingen te doen. Wie er eentje heeft mag een rondleiding in het XXL fabriek. Ik hoorde dat er whey chocolade zwembaden met glijbanen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.770
Hey XXL,

Is het een idee om een goude tickets bij random bestellingen te doen. Wie er eentje heeft mag een rondleiding in het XXL fabriek. Ik hoorde dat er whey chocolade zwembaden met glijbanen zijn.

haha goed idee! we gaan komend jaar wel een paar meets organiseren met atleten etc erbij ;)

Halllo Rene, hoe valt de maat van deze shirt? [Link niet meer beschikbaar]

Nu nog een betere website ;) Want ik vind hem niet erg prettig werken.

• #26.774

Half maatje groter dan shirts in de winkel

Nu nog een betere website ;) Want ik vind hem niet erg prettig werken.

de site wordt wel aan gewerkt, er komt een makkelijke selectie van de categorieën en dat je als je een categorie opent of een merk dat je 4 producten op een rij ziet.

Als je overigens de site gewent bent en even goed kijkt naar alle zoek- en filterfuncties dan werkt deze prima. Het is maar net wat je gewend bent ;)

• #26.776
Dan weet je niet hoe die werkt, want ik vind 'm wel prettig werken.

We horen dat vaker als 1e reactie dat de site niet overzichtelijk is, maar dat is omdat mensen de site van een concurrent gewend zijn. Eenmaal even goed gekeken naar onze site mailen ze vaak daarna dat het makkelijker is ;)

maar we werken er constant aan, aantal grote updates weer in januari.

We horen dat vaker als 1e reactie dat de site niet overzichtelijk is, maar dat is omdat mensen de site van een concurrent gewend zijn. Eenmaal even goed gekeken naar onze site mailen ze vaak daarna dat het makkelijker is ;)

maar we werken er constant aan, aantal grote updates weer in januari.

Nou is het ook zo dat ik het hele assoirtement al bijna ken, dus ik gebruik enkel het zoekbalkje. :p

Maar de eerste keer moest ik effe ook effe kijken hoe het precies ging, de tweede keer snapte ik het al.

maar even 10 kilo whey besteld met kassakorting en de extra 20%, dikke prima!
ik zou nog 6 single serving zakjes whey krijgen, maar dat is een beetje overkill.
misschien iets anders?

bestelnummer: 376043

René bedankt!
Skinnie blij :)

Terug
Naar boven