Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.781
Nou is het ook zo dat ik het hele assoirtement al bijna ken, dus ik gebruik enkel het zoekbalkje. :p

Maar de eerste keer moest ik effe ook effe kijken hoe het precies ging, de tweede keer snapte ik het al.

zoekfunctie werkt prima in elk geval :p

Bedankt voor je response!! Ga hem morgen bestellen.

:thumbs:

maar even 10 kilo whey besteld met kassakorting en de extra 20%, dikke prima!
ik zou nog 6 single serving zakjes whey krijgen, maar dat is een beetje overkill.
misschien iets anders?

bestelnummer: 376043

ik zag het staan bij je account, komt goed :thumbs:

:wave:

Gisteren mijn eerste bestelling netjes binnen gekregen, had een sample van die protein pudding gekozen en die smaakt EPIC. Meteen 2 potten van een kilo besteld :).

• #26.783
Gisteren mijn eerste bestelling netjes binnen gekregen, had een sample van die protein pudding gekozen en die smaakt EPIC. Meteen 2 potten van een kilo besteld :).

Welke smaak had je? Van de nieuwe smaak strawberry white chocolate hebben we helaas nog geen samples die komen pas eind januari....

Goedemorgen René,

Vraagje: Hoeveel mg caffeïne zit er in een capsule Fat Attack Pro?

Intra workout besteld en vandaag s kijken wat het me brengt:lifter::wl:

• #26.790
Heb vrijdag voor 17u besteld. Wordt deze maandag geleverd of dinsdag. Kwestie van iemand in huis te hebben voor pakket te aanvaarden

Net eerste bestelling gedaan na een tijdje bij een concurrent te zijn geweest. Jullie hebben er een nieuwe vaste klant bij alvast ;)

• #26.793
8Kg whey besteld
en ON creapure

bestelling 376108
:cool:

Mooi zo die korting. Body&shitshop zou moeten stoppen met boardsponsoring vind ik :hornyna:

Rene, bedankt voor de korting.

Ik wens jullie allemaal prettige kerstdagen, en een gelukkig nieuwjaar ;)

Mijn sceptisch gedrag even achter mij gelaten en toch een eerste bestelling geplaatst.

Bestelling: 376167 (bijna 60 bestellingen op nog geen 2,5 uur tijd van 15:06 - 17:30 -> goed bezig ;-))
Doe er dan nog maar iets extra bij voor mij. T-shirt ofzo, maat xxl. Dit kan er dan wel vanaf ;-)

René, kun je de Essential Amino Stack gebruiken bij een vetverlagend, tijdens en na de krachttraining? Of kun je beter kiezen voor de BCAA powder? DE EAS lijkt mij meer voordelen te hebben, of zou het in dit (mijn) geval ongunstig kunnen zijn? Mijn coach heeft mij aangeraden na de krachttraining nog BCAA's te nemen, maar ik weet dus niet welke beter is... Op cardiodagen gebruik ik al de cardio Xcelerator waar ook BCAA's in zit.

waarom ben je sceptisch ben je bang dat je de juiste hoeveelheid eiwit binnenkrijgt of zo?

Kan iemand mij vertellen waar de basic bulk whey is gebleven? Deze bestelde ik vroeger nog wel eens, zo'n gigantische zak eiwit op mijn kamer :p En wat is het verschil met de whey delicious, concentraat% enzo?

Terug
Naar boven