AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, krijg je in de nabije toekomst ZMA van ON? Ik zou graag bij je willen bestellen maar ik mis dit product in je assortiment :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.002
Rene, krijg je in de nabije toekomst ZMA van ON? Ik zou graag bij je willen bestellen maar ik mis dit product in je assortiment :D

We hebben al zma van onszelf en van Olimp en volgens mij nog enkele, ik vind nog een ZMA toevoegen een beetje overbodig. Die van ON is echt niet beter dan de andere die we aanbieden ;)

We hebben al zma van onszelf en van Olimp en volgens mij nog enkele, ik vind nog een ZMA toevoegen een beetje overbodig. Die van ON is echt niet beter dan de andere die we aanbieden ;)

Bedankt voor het snelle antwoord.

Daar ga ik ook niet van uit, alleen op het moment heb ik goede ervaringen met die van ON dus wou voorlopig nog even bij die houden. Dan moet ik even een andere shop zoeken voor de ZMA. Maar de rest bestel ik wel gewoon bij jou.. ( wordt eerste keer dus nog mijn weg aan het zoeken in jouw shop. Nieuwe klant vanwege blabla je weet wel )

• #27.004
Bedankt voor het snelle antwoord.

Daar ga ik ook niet van uit, alleen op het moment heb ik goede ervaringen met die van ON dus wou voorlopig nog even bij die houden. Dan moet ik even een andere shop zoeken voor de ZMA. Maar de rest bestel ik wel gewoon bij jou.. ( wordt eerste keer dus nog mijn weg aan het zoeken in jouw shop. Nieuwe klant vanwege blabla je weet wel )

thanks en succes :)

Wat is het verschil tussen All Day Protein en Perfect Whey Protein? Het prijsverschil is namelijk ENORM.

• #27.007
Wat is het verschil tussen All Day Protein en Perfect Whey Protein? Het prijsverschil is namelijk ENORM.

All Day protein: 6 verschillende soorten eiwit met langdurige en snelle afgifte

Whey protein: eiwit met snelle opname ;)

Ja klopt, het is duurder om te maken en daarbij is Perfect whey Protein goedkoper vanwege de grote verpakking en omdat het in de markt gezet als prijstrekker voor ons merk ;)

Zijn er nog mensen die hun bestelling die via DPD gaat na een week nog niet gekregen hebben?

• #27.009
Zijn er nog mensen die hun bestelling die via DPD gaat na een week nog niet gekregen hebben?

We hebben alle orders van de 24e wel verstuurd maar DPD heeft door de kerstdagen en het aansluitende weekend enorme vertraging met de levering. Alles wordt uiterlijk dinsdag geleverd.

Dit gaat dan over de leveringen naar België.

Heb je eerdere dan de 24e besteld dan is er iets anders aan de hand en moet je even mailen met ons dan kijken we dat na.

Vind het wel jammer dat men dan extra betaald om directe verzending

• #27.011
Vind het wel jammer dat men dan extra betaald om directe verzending

Je betaald helemaal niet extra voor direct verzending, althans als je voor bancontact of ideal kiest. Dit is een probleem met de kerstdagen en het aansluitende weekend helaas niets aan te doen. Normaal is het op werkdagen besteld de volgende dag geleverd.

Het tshirt past en staat mij beeldig :)

ik wel eigenlijk.

Afgelopen week mn bestelling ontvange :thumb:

Complex carb gainer : dit is veels te lekker :eek: en dat zelfs met water

Whey iso banaan : prima te doen met water, lost goed op.

Delicious pancake sample : vond hem persoonlijk wat soppig, vind 75ml melk dan ook wat veel. Smaak was goed, me ma kon de vanille ook goed ruiken haha

High protein bar : de reep kwam koud de doos uit, misschien was dat de reden dat ik mn tanden bijna brak :o

Pudding sample : :thumbs: lekker en makkelijk, net zoiets als die saroma pakjes maar dan met betere waarden!

Het shirt : lekker stofje! Jammer genoeg heb ik een maatje te klein aangeklikt -.- 1x met de was/droger en me ma kan hem dragen :o

Ohja, weet niet of het vanuit jullie kwam of van postnl zelf. Op mn doos stond 2/2 maar zag dit pas toen de postbode weg was, alles zat erin maar het gaf wel even wat verwarring.

• #27.017
Afgelopen week mn bestelling ontvange :thumb:

Complex carb gainer : dit is veels te lekker :eek: en dat zelfs met water

Whey iso banaan : prima te doen met water, lost goed op.

Delicious pancake sample : vond hem persoonlijk wat soppig, vind 75ml melk dan ook wat veel. Smaak was goed, me ma kon de vanille ook goed ruiken haha

High protein bar : de reep kwam koud de doos uit, misschien was dat de reden dat ik mn tanden bijna brak :o

Pudding sample : :thumbs: lekker en makkelijk, net zoiets als die saroma pakjes maar dan met betere waarden!

Het shirt : lekker stofje! Jammer genoeg heb ik een maatje te klein aangeklikt -.- 1x met de was/droger en me ma kan hem dragen :o

Ohja, weet niet of het vanuit jullie kwam of van postnl zelf. Op mn doos stond 2/2 maar zag dit pas toen de postbode weg was, alles zat erin maar het gaf wel even wat verwarring.

ok goed om te horen! de reep is denk koud geweest die moet eerst even op temperatuur komen :)

Hoi Rene, hoeveel lactose bevat jullie Night Protein? Zoek een alternatief voor kwark (vis voor het slapen gaan wordt hier niet altijd op prijs gesteld :p) , en dit lijkt me wel een interessant product. Zit er ook een verschil tussen de smaken?

XXL werkt met DPD :cool:

En die bar, ik had tijdens de zomer eens eentje in de koelkast gelegd op het werk, brak toen ook bijna m'n tanden :D

Laat 'm op kampertemperatuur komen dan is die reep echt ideaal qua hardheid!

Iemand ervaring met de smaken appeltaart en speculaas (whey delicious)?

Terug
Naar boven