Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rene, krijg je in de nabije toekomst ZMA van ON? Ik zou graag bij je willen bestellen maar ik mis dit product in je assortiment![]()

We hebben al zma van onszelf en van Olimp en volgens mij nog enkele, ik vind nog een ZMA toevoegen een beetje overbodig. Die van ON is echt niet beter dan de andere die we aanbieden![]()
Bedankt voor het snelle antwoord.
Daar ga ik ook niet van uit, alleen op het moment heb ik goede ervaringen met die van ON dus wou voorlopig nog even bij die houden. Dan moet ik even een andere shop zoeken voor de ZMA. Maar de rest bestel ik wel gewoon bij jou.. ( wordt eerste keer dus nog mijn weg aan het zoeken in jouw shop. Nieuwe klant vanwege blabla je weet wel )

All Day protein: 6 verschillende soorten eiwit met langdurige en snelle afgifteWat is het verschil tussen All Day Protein en Perfect Whey Protein? Het prijsverschil is namelijk ENORM.

Wat is het verschil tussen All Day Protein en Perfect Whey Protein? Het prijsverschil is namelijk ENORM.
All Day protein: 6 verschillende soorten eiwit met langdurige en snelle afgifte
Whey protein: eiwit met snelle opname![]()

Zijn er nog mensen die hun bestelling die via DPD gaat na een week nog niet gekregen hebben?
Vind het wel jammer dat men dan extra betaald om directe verzending

en dat zelfs met water

Afgelopen week mn bestelling ontvange
Complex carb gainer : dit is veels te lekkeren dat zelfs met water
Whey iso banaan : prima te doen met water, lost goed op.
Delicious pancake sample : vond hem persoonlijk wat soppig, vind 75ml melk dan ook wat veel. Smaak was goed, me ma kon de vanille ook goed ruiken haha
High protein bar : de reep kwam koud de doos uit, misschien was dat de reden dat ik mn tanden bijna brak![]()
Pudding sample :lekker en makkelijk, net zoiets als die saroma pakjes maar dan met betere waarden!
Het shirt : lekker stofje! Jammer genoeg heb ik een maatje te klein aangeklikt -.- 1x met de was/droger en me ma kan hem dragen
Ohja, weet niet of het vanuit jullie kwam of van postnl zelf. Op mn doos stond 2/2 maar zag dit pas toen de postbode weg was, alles zat erin maar het gaf wel even wat verwarring.

High protein bar : de reep kwam koud de doos uit, misschien was dat de reden dat ik mn tanden bijna brak![]()
Ohja, weet niet of het vanuit jullie kwam of van postnl zelf. Op mn doos stond 2/2 maar zag dit pas toen de postbode weg was, alles zat erin maar het gaf wel even wat verwarring.