RevoTraining
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een reminder ingesteld voor als deze terug binnen is ^^
Geweldige functionaliteit in de webshop trouwens.
Heb net protein pudding gemaakt René, vanilla smaak.
Heb alles gedaan zoals op de label stond, in de koelkast gezet, hij is vast geworden.....kon niet wachten met proeven, pak lepel en doe in mijn mond.....
![]()
![]()
![]()

haha en alles klopt ook nog? ik heb meegeholpen de dag voor de kerst en de zondag daarna. Het was zo extreem druk dat iedereen aan het inpakken was![]()
waar heb je het over geit hij is duurder op die andere site.

beter kijken, als je 1 pot bestelt is ie duurder bij xxl![]()
Kassa kassa [emoji6]. Maar ik gun het je. Ik zie en hoor weinig negatieve dingen over XXL nutrition. Doe zo verder.
Rene heeft Bestelnummer : 377706 vertraging opgelopen?
Ik denk dat die van mij ook vertraging heeft opgelopen. Kreeg zondag track and trace nummer, maar is vandaag niet afgeleverd
nmmr: 378407

als ik 1 pot np bestel via http://www.sportvoedingplaza.nl/night-protein/xxl-nutrition kom ik 2 euro goedkoper uit dan op de site van xxl? http://xxlnutrition.com/be/nld/xxl-nutrition/night-protein ?
kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is?

Rene, gisteren een trainingsbroek besteld, maar deze is eigenlijk een stuk te lang voor mij. Kan ik deze ruilen (weet niet of dit mogelijk is vanuit belgie?) 378593
De aardbei en witte chocolade pudding is trouwens heerlijk
En bedankt voor de samples![]()

Rene, gisteren een trainingsbroek besteld, maar deze is eigenlijk een stuk te lang voor mij. Kan ik deze ruilen (weet niet of dit mogelijk is vanuit belgie?) 378593
Ja, inderdaad... jij hebt echt korte beentjes.
Ja, inderdaad... jij hebt echt korte beentjes.
thx!
Het is een groot drama met de PostNL en DPD, alles wat we maandag verzonden hebben met PostNL is daar niet verwerkt in het sorteercentrum (Eindhoven) door een probleem daar. En alles had al vertraging door de kerstdagen en het weekend. Hopeloos!
Wij balen er ook van, de hele dag telefoon en email van terecht klagende klanten, maar voor ons is het ook overmacht. Zal morgen weer eens gaan schelden tegen onze contactpersoon bij PostNL
nee dat is ook niet de bedoeling ik zal hem even mailen![]()