AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb een reminder ingesteld voor als deze terug binnen is ^^
Geweldige functionaliteit in de webshop trouwens.

Heb net protein pudding gemaakt René, vanilla smaak.
Heb alles gedaan zoals op de label stond, in de koelkast gezet, hij is vast geworden.....kon niet wachten met proeven, pak lepel en doe in mijn mond.....

93419.jpg

tumblr_lj069iQQta1qzc4gi.gif

Moar.gif

Pakket net binnen! Ingepakt door Rene :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.044
Ik heb een reminder ingesteld voor als deze terug binnen is ^^
Geweldige functionaliteit in de webshop trouwens.

ja zeker handig, we gaan volop nog aan de site werken het komende jaar. Sowieso dat je 4 producten op een rij kan krijgen zodat je meer producten ineens ziet.
Heb net protein pudding gemaakt René, vanilla smaak.
Heb alles gedaan zoals op de label stond, in de koelkast gezet, hij is vast geworden.....kon niet wachten met proeven, pak lepel en doe in mijn mond.....

93419.jpg

tumblr_lj069iQQta1qzc4gi.gif

Moar.gif

haha mooi!

Pakket net binnen! Ingepakt door Rene :D

haha en alles klopt ook nog? ik heb meegeholpen de dag voor de kerst en de zondag daarna. Het was zo extreem druk dat iedereen aan het inpakken was ;)

haha en alles klopt ook nog? ik heb meegeholpen de dag voor de kerst en de zondag daarna. Het was zo extreem druk dat iedereen aan het inpakken was ;)

Kassa kassa [emoji6]. Maar ik gun het je. Ik zie en hoor weinig negatieve dingen over XXL nutrition. Doe zo verder.

Rene heeft Bestelnummer : 377706 vertraging opgelopen?

Ik denk dat die van mij ook vertraging heeft opgelopen. Kreeg zondag track and trace nummer, maar is vandaag niet afgeleverd :(

nmmr: 378407

waar heb je het over geit hij is duurder op die andere site.

• Like
Waarderingen: mat
potjandorie zeg jij hebt gelijk.

beter kijken, als je 1 pot bestelt is ie duurder bij xxl :windup:

Stel dat ik een webwinkel heb en ik doe mijn inkopen bij XXL nutrition. Ik maak op voorhand een deal bij XXL nutrition dat ik de supplementen goedkoper kan aankopen (omdat ik voor enkele duizenden euro's in één keer aankoop bij XXL nutrition). Dan is het toch logisch dat ik mijn product (idem als op de website van XXL nutrition) goedkoper kan aanbieden. Dat kiest de webwinkel toch zelf.

Niemand verplicht je om je aankopen te doen bij XXL nutrition.

• #27.053
Kassa kassa [emoji6]. Maar ik gun het je. Ik zie en hoor weinig negatieve dingen over XXL nutrition. Doe zo verder.

thx!

Rene heeft Bestelnummer : 377706 vertraging opgelopen?

Ik denk dat die van mij ook vertraging heeft opgelopen. Kreeg zondag track and trace nummer, maar is vandaag niet afgeleverd :(

nmmr: 378407

Het is een groot drama met de PostNL en DPD, alles wat we maandag verzonden hebben met PostNL is daar niet verwerkt in het sorteercentrum (Eindhoven) door een probleem daar. En alles had al vertraging door de kerstdagen en het weekend. Hopeloos!

Wij balen er ook van, de hele dag telefoon en email van terecht klagende klanten, maar voor ons is het ook overmacht. Zal morgen weer eens gaan schelden tegen onze contactpersoon bij PostNL :mad:

als ik 1 pot np bestel via http://www.sportvoedingplaza.nl/night-protein/xxl-nutrition kom ik 2 euro goedkoper uit dan op de site van xxl? http://xxlnutrition.com/be/nld/xxl-nutrition/night-protein ?

kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is?

nee dat is ook niet de bedoeling ik zal hem even mailen ;)

Rene, gisteren een trainingsbroek besteld, maar deze is eigenlijk een stuk te lang voor mij. Kan ik deze ruilen (weet niet of dit mogelijk is vanuit belgie?) 378593

De aardbei en witte chocolade pudding is trouwens heerlijk :meal:

En bedankt voor de samples :birthday:

• #27.055
Rene, gisteren een trainingsbroek besteld, maar deze is eigenlijk een stuk te lang voor mij. Kan ik deze ruilen (weet niet of dit mogelijk is vanuit belgie?) 378593

De aardbei en witte chocolade pudding is trouwens heerlijk :meal:

En bedankt voor de samples :birthday:

check even je email ;)

thx!

Het is een groot drama met de PostNL en DPD, alles wat we maandag verzonden hebben met PostNL is daar niet verwerkt in het sorteercentrum (Eindhoven) door een probleem daar. En alles had al vertraging door de kerstdagen en het weekend. Hopeloos!

Wij balen er ook van, de hele dag telefoon en email van terecht klagende klanten, maar voor ons is het ook overmacht. Zal morgen weer eens gaan schelden tegen onze contactpersoon bij PostNL :mad:

nee dat is ook niet de bedoeling ik zal hem even mailen ;)

Rene geen probleem, heeft geen haast gelukkig

Namens het bedrijf waar ik werk (PostNL) verontschuldig ik me mannen. We hebben het momenteel zo druk dat jullie gains maar even moeten wachten.

Sorry voor het ongemak.

:P

p.s
ik werk bij de post, niet bij de pakkettendienst

Terug
Naar boven