- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Iemand ervaring met de smaken appeltaart en speculaas (whey delicious)?
Ik heb ze beide besteld paar weken terug

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoi Rene, hoeveel lactose bevat jullie Night Protein? Zoek een alternatief voor kwark (vis voor het slapen gaan wordt hier niet altijd op prijs gesteld) , en dit lijkt me wel een interessant product. Zit er ook een verschil tussen de smaken?
Top, zou je kunnen aangeven of ze smaakte en of je echt de appeltaart en speculaas proeft?

Top, zou je kunnen aangeven of ze smaakte en of je echt de appeltaart en speculaas proeft?
de speculaas smaakt gewoon naar lekkere speculaas 
Rene,
Hebben jullie ook multivit in een gelatine cap? ik krijg persoonlijk die grote groene rakkers echt niet weg zonder te kokhalzen![]()
Volgens mij niet zelfs de USA vits zoals die van nature's way zijn capsules of tabletten.

Net nog een kleine bestelling voor het eindejaar.
Maak je er wat moois van? [emoji1][emoji1]
hahaNice René die extra samples bij mijn bestelling!!
Juist alles binnen gekregen
Benieuwd naar die Max performance en naar jullie whey
1ste x whey bij jullie![]()
dan moet je capsules hebben die hebben geen smaak zoals tabletten. ADAM van NOW of nature's way multi men
---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------
haha

Heb ze beiden met water gehad en beiden erg lekker. Speculaas vond ik ook samen met oats echt lekker!Iemand ervaring met de smaken appeltaart en speculaas (whey delicious)?
Voila, allereerste bestelling ooit bij XXL Nutrition: 377918
Ben benieuwd![]()
Bestelling is na lang wachten aangekomen, ben tevreden van de producten behalve van de XXL-Nutrition Mok...
De mok lijkt me niet goed afgewerkt te zijn en de tekst op de mok is er verkeerd opgezet:
![]()
Kunnen we hier iets aan doen?
Bedankt René!
Net de appeltaart shake geprobeerdIk hoop dat de samples snel terug zijn.