AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.023
Hoi Rene, hoeveel lactose bevat jullie Night Protein? Zoek een alternatief voor kwark (vis voor het slapen gaan wordt hier niet altijd op prijs gesteld :p) , en dit lijkt me wel een interessant product. Zit er ook een verschil tussen de smaken?

Dat is heel weinig 0,2% slechts. Lactose is per smaak even weinig.

Iemand ervaring met de smaken appeltaart en speculaas (whey delicious)?

Ik heb ze beide besteld paar weken terug :D

Top, zou je kunnen aangeven of ze smaakte en of je echt de appeltaart en speculaas proeft?

Jullie komen daar samen wel uit :D

Ik heb laatst de speculaas besteld en deze is best lekker en ergens lijkt het wel op speculaas, maar nogal zoet.

Ik gebruik de Whey Delicious om te mengen met kwark en dat is prima te doen. Als losse shake neem ik Hydrolisaat, maar als ik een Delicious shake zou nemen zou ik toch voor een andere frissere smaak kiezen (framboos of zo).

Top, zou je kunnen aangeven of ze smaakte en of je echt de appeltaart en speculaas proeft?

Ik wissel ze nu beide af en vind de smaak echt super, de appeltaart smaakt goed maar het is niet alsof je in appeltaart bijt he :D de speculaas smaakt gewoon naar lekkere speculaas :D

Rene,

Hebben jullie ook multivit in een gelatine cap? ik krijg persoonlijk die grote groene rakkers echt niet weg zonder te kokhalzen :o

• #27.027
Net nog een kleine bestelling voor het eindejaar.
Maak je er wat moois van? [emoji1][emoji1]

• #27.030
Nice René die extra samples bij mijn bestelling!!
Juist alles binnen gekregen ;)
Benieuwd naar die Max performance en naar jullie whey :D
1ste x whey bij jullie :p

• #27.032
Nice René die extra samples bij mijn bestelling!!
Juist alles binnen gekregen ;)
Benieuwd naar die Max performance en naar jullie whey :D
1ste x whey bij jullie :p

Ben zeker benieuwd wat je van de whey vind maar nog meer naar Max Performance. Het is een uniek product en lastig uit te leggen. Na een aantal dagen gebruik zou je moeten merken dat je fitter wordt, geen energieboost maar een energiek en uitgeslapen gevoel.

Cool!
i'll keep you posted :)

dan moet je capsules hebben die hebben geen smaak zoals tabletten. ADAM van NOW of nature's way multi men

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

:wave2: haha

toppie, was even aan het checken wat me de volgende cut periode aan sups gaat kosten :roflol:

Voila, allereerste bestelling ooit bij XXL Nutrition: 377918‏

Ben benieuwd :)

Bestelling is na lang wachten aangekomen, ben tevreden van de producten behalve van de XXL-Nutrition Mok...

De mok lijkt me niet goed afgewerkt te zijn en de tekst op de mok is er verkeerd opgezet:
1z4d73q.jpg

Kunnen we hier iets aan doen?

• #27.038
Bestelling is na lang wachten aangekomen, ben tevreden van de producten behalve van de XXL-Nutrition Mok...

De mok lijkt me niet goed afgewerkt te zijn en de tekst op de mok is er verkeerd opgezet:
1z4d73q.jpg

Kunnen we hier iets aan doen?

ik heb bij je account gezet dat je bij de volgende order een nieuwe mok krijgt, dit is een misdruk zie ik. Zet het tegen die tijd wel even in de opmerkingen ook als extra reminder.

Bedankt René! :)
Net de appeltaart shake geprobeerd ;) Ik hoop dat de samples snel terug zijn.

Terug
Naar boven