Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Deze shirts zouden niet moeten krimpen ;) laat me even weten wat je van de smaken vind.

:flexing:

ja prima, we hebben een keuze gemaakt uit vier samples. Het design voor de zakken is gemaakt en we hebben deze besteld. Levertijd op de zakken is echter 6-7 weken dus we moeten even geduld hebben.

Heel mooi, dat betekent helemaal einde B&F voor mij :).
Kun je misschien iets meer vertellen, wordt het zilvervliesrijstpoeder ? Er was toen wat discussie of je die naam wel mocht gebruiken of niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.162
weet je al wat de prijs ongeveer wordt van de rice powder?

Ik weet het nog niet precies maar zal net zo veel zijn als 1000gram oats dus ergens rond de 3,50. Wordt een product dat we vrijwel zonder winstmarge verkopen, laten we het een service product noemen.

Ik weet het nog niet precies maar zal net zo veel zijn als 1000gram oats dus ergens rond de 3,50. Wordt een product dat we vrijwel zonder winstmarge verkopen, laten we het een service product noemen.

hele goede service dan! top! rond de 3,50 is een goede prijs, ik sla meteen 10kg in als die beschikbaar is:D.

Rijstpoeder is niet te harden qua smaak, maar ben ook wel benieuwd wat voor rijst het is. Maar de kans dat het (niet-GMO) zilvervliesrijst betreft acht ik klein, dat is duurder dan 3,50 per kg.

• #28.165
Rijstpoeder is niet te harden qua smaak, maar ben ook wel benieuwd wat voor rijst het is. Maar de kans dat het (niet-GMO) zilvervliesrijst betreft acht ik klein, dat is duurder dan 3,50 per kg.

Ik moet dat even navragen hoe dat precies zit.

Edit> ik zie net dat de variant rijstpoeder die we gekozen hebben non GMO is. Dus is niet van genetisch gemanipuleerde rijst. Aldus het productblad van deze leverancier. Op een ander rijstpoeder (die we niet gekozen hebben) van deze leverancier staat deze vermelding er niet bij.

Laatst bewerkt:

Edit> ik zie net dat de variant rijstpoeder die we gekozen hebben non GMO is. Dus is niet van genetisch gemanipuleerde rijst. Aldus het productblad van deze leverancier. Op een ander rijstpoeder (die we niet gekozen hebben) van deze leverancier staat deze vermelding er niet bij.

Is het ook zilvervliesrijst?

Maakt dit uit?

Voor sommigen wel (lees: vezels/vit./min.)

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:51 ----------

Klinkt goed :thumbs:, ik vermoed dat die van de concurrent (en hun oats) GMO zijn, die prijs van hun is niet anders te verklaren.

Heel mooi, dat betekent helemaal einde B&F voor mij :). Kun je misschien iets meer vertellen, wordt het zilvervliesrijstpoeder ? Er was toen wat discussie of je die naam wel mocht gebruiken of niet.

Jammer zo lange levertijd, mja wachten word beloond!!!! :D

• #28.170
Is het ook zilvervliesrijst?

ja klopt gemalen zilvervliesrijst

Voor sommigen wel (lees: vezels/vit./min.)

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:51 ----------

Klinkt goed :thumbs:, ik vermoed dat die van de concurrent (en hun oats) GMO zijn, die prijs van hun is niet anders te verklaren.

Met de oats hebben we ook non GMO en nu met rijspoeder dus ook. Dat was niet direct de reden waarom we deze gekozen hadden. De producent gaf aan dat dit het beste product was en wij vonden de smaak en hoe het poeder eruit zag ook het beste van de vier die we getest hebben. Was ook iets duurder dan de andere drie maar dan vind ik altijd minder belangrijk dan de kwaliteit.

Jammer zo lange levertijd, mja wachten word beloond!!!! :D

Vervelende is dat het maken van de grip zakken zolang duurt :o

groeten,

renee

• #28.174
Ben benieuwd, was met deze al tevreden.

We hebben ons meer verdiept in de superfoods en er is een enorm kwaliteitsverschil met deze producten. Verder willen we alle superfoods voortaan biologisch hebben. Dat vind ik bij superfoods wel belangrijk. Er is voor mij een wereld opgegaan hiermee, wist niet dat er zoveel verschil in kwaliteiten was totdat de leverancier met de verschillen liet zien en proeven.

:wave2:

Ben benieuwd naar de rijstpoeder :)

Moet wat variatie krijgen, 3 keer oats op een dag begint minder te smaken :o

haha ja dat snap ik :p

3 keer per dag havermout waar ben je mee bezig?

We hebben ons meer verdiept in de superfoods en er is een enorm kwaliteitsverschil met deze producten. Verder willen we alle superfoods voortaan biologisch hebben. Dat vind ik bij superfoods wel belangrijk. Er is voor mij een wereld opgegaan hiermee, wist niet dat er zoveel verschil in kwaliteiten was totdat de leverancier met de verschillen liet zien en proeven.

:wave2:

haha ja dat snap ik :p

Goede kwaliteit en biologisch, daar kan de concurrentie wat van leren :thumbs:

streng bodybiuldo dieet?

• Like
Waarderingen: Ot92
  • #28.180
Goede kwaliteit en biologisch, daar kan de concurrentie wat van leren :thumbs:

Ze hebben me ook de "kwaliteit" superfoods die de concurrent heeft laten zien maar dat is echt een wereld van verschil. De verkoopprijs van hun tarwegras ligt dik onder onze inkoop van een goede kwaliteit. Je ruikt en ziet het verschil direct tussen de verschillende kwaliteiten. Waar een goede kwaliteit lekker fris ruikt en een mooie kleur heeft is de slechte kwaliteit dor en dood. Ik schrok er zelf van na de uitgebreide uitleg van twee verschillende leveranciers.

Ik zag door de bomen het bos niet meer dus heb besloten om voor biologische en RAW kwaliteit te kiezen zodat we altijd goed zitten. De prijs is dan wel wat hoger maar dat maakt me niet uit. Ik denk dat de echte liefhebbers/kenners van superfoods een goede kwaliteit willen anders heeft het nog geen zin.

Terug
Naar boven