MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.121
Michel is ook redelijk gul hoor :o

michel is onze Photoshop man en springt zo nu en dan bij als het druk is ;)

Jeezus, wat kunnen smaken verschillen. De choco en vanille vond ik - zelfs met melk - redelijk om te janken :o. Maar dat is heel persoonlijk, lees ook veel goede verhalen erover, zal wel iets met mij zijn :p.

De peach-mango (heerlijk), capucchino en appeltaart vond ik wel uitstekend smaken!

Over smaken valt niet te twisten daar ben ik allang achter het is onmogelijk een smaak die maken die iedereen lekker vind daarom hebben we wat keuze. Speculaas en Watermeloen gaan uit het assortiment en daar komen vanille-kaneel en framboos-kiwi voor in de plaats.

Rene heb jij trouwens iets dat voor apple fiber kan doorgaan? Vond dat Now Foods dat spul verkoopt maar kan het niet zo direct vinden.

wie wat waar? apple fiber ik ken het niet waar dient het voor?

Rene, al eens kunnen uitzoeken of er een mogelijkheid is om pindameel/pindapoeder in jullie assortiment op te nemen?
Just curious...

• #28.124

aha zo.. we hebben het dus niet en verwacht ook niet echt dat er veel vraag naar is...

Rene, al eens kunnen uitzoeken of er een mogelijkheid is om pindameel/pindapoeder in jullie assortiment op te nemen?
Just curious...

Onze producenten willen het niet afvullen voor ons omdat pinda een hele sterke allergeen is en de machine kan contamineren. Zijn er goede alternatieve kant en klaar van bepaalde merken?

aha zo.. we hebben het dus niet en verwacht ook niet echt dat er veel vraag naar is...

Onze producenten willen het niet afvullen voor ons omdat pinda een hele sterke allergeen is en de machine kan contamineren. Zijn er goede alternatieve kant en klaar van bepaalde merken?

Ah okee, dat is duidelijk! Thx voor info Rene!

PB2 is vrij gekend, maar vind ik persoonlijk niet erg lekker door het relatief hoge zout gehalte (maar zoals je weet: smaken verschillen, dus wellicht vinden anderen dit wel goed smaken).
Hetgeen ik wel zeer goed vind is die van protein plus: gewoon 100% pinda zonder toegevoegde suiker of zout. Als anderen op dit forum nog andere alternatieven kennen, laat maar horen, zou ik zeggen.

Just curious...

koop een zakje pinda's. Kap het in een diepvrieszakje. Sluit deze goed af en laat je gaan met een deegroller of in geval van nood een hamer :)

• #28.127
Ah okee, dat is duidelijk! Thx voor info Rene!

PB2 is vrij gekend, maar vind ik persoonlijk niet erg lekker door het relatief hoge zout gehalte (maar zoals je weet: smaken verschillen, dus wellicht vinden anderen dit wel goed smaken).
Hetgeen ik wel zeer goed vind is die van protein plus: gewoon 100% pinda zonder toegevoegde suiker of zout. Als anderen op dit forum nog andere alternatieven kennen, laat maar horen, zou ik zeggen.

Protein Plus ik zal daar eens naar kijken. Edit > één van onze leveranciers heeft dit product. Binnen nu en 2 weken hebben we het op stock de 453gram variant.

koop een zakje pinda's. Kap het in een diepvrieszakje. Sluit deze goed af en laat je gaan met een deegroller of in geval van nood een hamer :)

En dan dan het zakje laten knallen haha :D

Laatst bewerkt:
Protein Plus ik zal daar eens naar kijken. Edit > één van onze leveranciers heeft dit product. Binnen nu en 2 weken hebben we het op stock de 453gram variant.

En dan dan het zakje laten knallen haha :D

Dat is geweldig! Thanks Rene! Dan kan je binnen 2 weken een bestelling van mij verwachten :)
En dan bestel ik ook meteen een nieuwe lading protein pudding. Twijfel nog wel over welke smaak...

Hhehe :)

Rene, binnenkort toch nog maar eens enkele pre workouts gaan uitproberen, welke zijn zeker aanraders? Bij voorkeur zonder mega dosis caffeine, ben er erg gevoelig voor.

Rene, binnenkort toch nog maar eens enkele pre workouts gaan uitproberen, welke zijn zeker aanraders? Bij voorkeur zonder mega dosis caffeine, ben er erg gevoelig voor.
Huismerk xxl ;) aan de prijs maar bizar goed, zelf in de aanbieding deze week dacht ik

• #28.131
Dat is geweldig! Thanks Rene! Dan kan je binnen 2 weken een bestelling van mij verwachten :)
En dan bestel ik ook meteen een nieuwe lading protein pudding. Twijfel nog wel over welke smaak...

Hhehe :)

:thumbs:

Huismerk xxl ;) aan de prijs maar bizar goed, zelf in de aanbieding deze week dacht ik

Zelf vind ik Roid Rage echt goed, die is deze week in de weekaanbieding en we laten de prijs daarna zo zelfde verhaal met Unleash. Veel klanten vinden C4 erg goed zelf vind ik deze iets minder.

• #28.133
Unleash of roid rage? Unleash bevat 250mg cafeine, dat is nog te doen, bij roid rage vind ik de dosis niet ervan

Roid Rage bevat 175mg cafeine per dosering maar daar zijn de andere boostende stoffen hoger gedoseerd. Roid Rage geeft meer energie dan unleash vind ik. Deze energie voel je pas komen tijdens de training, met unleash begint dit al voor de training.

Roid Rage bevat 175mg cafeine per dosering maar daar zijn de andere boostende stoffen hoger gedoseerd. Roid Rage geeft meer energie dan unleash vind ik. Deze energie voel je pas komen tijdens de training, met unleash begint dit al voor de training.

Bedankt! Zal binnenkort dan eens roid rage uitproberen, ben benieuwd!

• #28.135
Bedankt! Zal binnenkort dan eens roid rage uitproberen, ben benieuwd!

Het blijft lastig hier een advies te geven, zijn ook mensen die van bepaalde pre workouts een rotgevoel krijgen. Het is altijd zoeken naar iets wat goed voor jou werkt. IK kan slechts aangeven welke in het algemeen goed worden beoordeeld ;)

Goedemorgen René,

Gisteren pakketje ontvangen en wil jullie als eerste bedanken dat jullie tegemoet zijn gekomen aan ons verzoekje, wordt erg gewaardeerd!

Eerste indruk na openen pakket was dat jullie huisstijl me erg bevalt, mooi alles in het zwart en verder alles netjes verpakt.
Kan verder nog niet veel zeggen natuurlijk over de werking van de supps maar viel me wel meteen op dat de isolaat stukken minder zoet is dan wat ik gewend was, wat een verademing dit zeg. Verder vanochtend geen last gehad van misselijkheid na inname multivit! Andere supps ga ik vanuit dat ze ook gewoon doen waar ze voor bestemd zijn.

Tot zover een tevreden klant erbij!

• #28.137
Goedemorgen René,

Gisteren pakketje ontvangen en wil jullie als eerste bedanken dat jullie tegemoet zijn gekomen aan ons verzoekje, wordt erg gewaardeerd!

Eerste indruk na openen pakket was dat jullie huisstijl me erg bevalt, mooi alles in het zwart en verder alles netjes verpakt.
Kan verder nog niet veel zeggen natuurlijk over de werking van de supps maar viel me wel meteen op dat de isolaat stukken minder zoet is dan wat ik gewend was, wat een verademing dit zeg. Verder vanochtend geen last gehad van misselijkheid na inname multivit! Andere supps ga ik vanuit dat ze ook gewoon doen waar ze voor bestemd zijn.

Tot zover een tevreden klant erbij!

Goed om te horen! Zoals ik al aangaf houden we alle producten zo zuiver mogelijk en dat merk je ook aan de isolaat. Hou me graag op de hoogte van je verder van de producten vind.

Krijg vandaag de Roid-rage binnen. Heb de laatste anderhalf jaar vooral veel Unstoppable gebruikt en 1MR Vortex, en sinds kort ook wat AMP HCl puur geprobeerd met Liftag Ulift wat vorig jaar eens in de aanbieding was bij B&F. Ben benieuwd hoe Roidrage zich verhoudt tov bijv. Unstoppable. Kan je wat zeggen over de hoeveelheid White Tea Extract wat erin zit, Rene (dit is 400mg per scoop bij bijv. Unstoppable)?

• #28.139
Krijg vandaag de Roid-rage binnen. Heb de laatste anderhalf jaar vooral veel Unstoppable gebruikt en 1MR Vortex, en sinds kort ook wat AMP HCl puur geprobeerd met Liftag Ulift wat vorig jaar eens in de aanbieding was bij B&F. Ben benieuwd hoe Roidrage zich verhoudt tov bijv. Unstoppable. Kan je wat zeggen over de hoeveelheid White Tea Extract wat erin zit, Rene (dit is 400mg per scoop bij bijv. Unstoppable)?

Bij unstoppable zat er helemaal geen white tea extract in maar dat was DMBA, in Roid Rage zit wel white tea extract. Met unstoppable ging je gewoon hard (door verboden stoffen), Roid Rage geeft zeker ook energie maar minder een rush.

Ik zou het gewoon proberen en kijken hoe deze aanvoelt. Toevallig heb ik er gisteren weer een keer me getraind na deze lang niet gehad te hebben en ik ging er super op :wl:

Unstoppable werkte totaal niet voor mij, tot 3 scoops toe geprobeerd. Had alleen tintelingen. Dacht dat het door de beta alanine kwam maar dat zat er blijkbaar niet in.. Was dus waarschijnlijk gewoon m'n hart dat zo hard tekeer aan het gaan was. Zouden er wel andere pwo's zijn die werken? Ben ook zo caffeine intolerant als wat.

Terug
Naar boven