AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is al wat bekend over wat er morgen in de weekaanbieding komt?:o

Doe de Xtreme Test maar, dan ga ik een bestelling plaatsen :p

Hoop dat het bevalt!

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Ons nieuwste pre workout zonder stimulanten en creatine maar met een waanzinnige pomp :wl:

Pump'd Up!

pump_d_up_product_banner_nl.jpg

[Link niet meer beschikbaar]
Hoeveel mg caffeine zit erin per capsule ?

Antwoord mag via pm.

Mvg Nick ;)

René kunnen jullie via prometeus (of ander kanaal) aan spullen van pes komen? Zoals bijvoorbeeld Erase? Mag ook een enkel potje zijn. Want kan dat spul nergens in Nederland vinden.

NOW Foods omega 3 of die omega 3 concentraat in de aanbieding morgen ja? :D

Ik ga voor night protein in de aanbieding. :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #29.372
Hoi René!

Ergens in deze maand zou je rice powder in het assortiment krijgen.
Mijne is momenteel op en ik moet dus bijbestellen. Weet je wanneer julie ze ongeveer gaan verkopen? Dan pas ik daar de inkoop bij de concurrent namelijk even op aan of wacht ik met bestellen tot julie ze hebben :)

Alvast bedankt

We verwachten deze eind volgende week ongeveer binnen te krijgen. De levertijd op de zakken is het probleem.

XXL heeft toch geen concurrentie meer man! :cool:

:p

Is al wat bekend over wat er morgen in de weekaanbieding komt?:o

Doe de Xtreme Test maar, dan ga ik een bestelling plaatsen :p

Weekaanbieding bepalen we vaak pas op de dag zelf en meestal bemoei ik me er niet mee. Tenzij ik perse iets mee wil hebben in de aanbieding.

in de energizer zit 200mg cafeine maar de meeste energie komt van de andere stoffen.

René kunnen jullie via prometeus (of ander kanaal) aan spullen van pes komen? Zoals bijvoorbeeld Erase? Mag ook een enkel potje zijn. Want kan dat spul nergens in Nederland vinden.

Zal denk wel een reden voor zijn dat prometeus het niet heeft, mogelijk verboden stoffen?

Is er al wat nieuws wanneer die "limited" smaak van night protein komt?

Hopsa, nieuwe bestelling geplaatst :)

• #29.375
Is er al wat nieuws wanneer die "limited" smaak van night protein komt?

Dit hangt samen met de nieuwe layout van de labels waar we nog mee bezig zijn daarom duurt dit langer dan normaal. Ik wil geen labels meer bestellen met de huidige layout vandaar. Maar we zijn met zoveel dingen bezig dat het ook een kwestie is van prioriteiten.

Hopsa, nieuwe bestelling geplaatst :)

:thumbs:

Morgen maar weer wat whey delicious inslaan!

huilen dit haha maandag avond flinke bestelling whey delicious gedaan die vandaag word geleverd en vandaag zit tie in de week aanbieding haha achjah soms moet je wat meer over hebben voor gainz :P

2500 gram whey delicious niet in de aanbieding?

• #29.379
Terug
Naar boven