MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.341
Pakket zou vandaag bezorgd worden.
Niets bezorgd. Postnl verzuimd wel vaker te bezorgen op de maandag, en meestal veel later dan aangegeven.
Sta nu in de wacht bij postnl, 21 wachtende voor me.
Beter dhl als vervoerders gebruiken, die bezorgen meestal wel op tijd.

Postnl is over het algemeen heel goed, het ligt ook puur aan de bezorger ter plaatse als dat een "flapdrol" is dan is de service daar slecht. Wij melden dit wel altijd door en merken dat na een paar waarschuwingen een bezorger er ook uit vliegt.

Ja dit is al vaker gebeurd. Ik vermoed dat die bezorger pakketten opspaard op maandag, en dan dinsdag alles bezorgd in de regio/wijk.
Maakt niet uit dat ie dat doet, als ze aangeven dat het dinsdag komt, nu blijft mijn vriendin thuis en verwacht elk moment een bezorger. Die dan niet komt, is gewoon irritant, al helemaal omdat dit best vaak gebeurd.

En we willen natuurlijk de kokos isolaat proeven ;)

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Postnl gesproken, die zegt dat het pakket onderweg is, als die op de dag niet meer bezorgd worden, moet ie terug naar kantoor/depot, en rijden ze de volgende dag weer uit. Officieel gezien.
Maar ik ga er vanuit dat ze niet meer komen vandaag.
Ken toevallig wat mensen die voor dhl werken, vaak halen ze de pakketten op, houden ze die gewoon in de bus tot de volgende dag, vandaar dat er geen terugkoppeling over de bezorgtijd is.
Lastige is ook al die zzpers die rijden voor postnl, in opdracht van. Kwaliteit/service word daar ook niet beter van.

Lang verhaal, we wachten het af.

Ja dit is al vaker gebeurd. Ik vermoed dat die bezorger pakketten opspaard op maandag, en dan dinsdag alles bezorgd in de regio/wijk.
Maakt niet uit dat ie dat doet, als ze aangeven dat het dinsdag komt, nu blijft mijn vriendin thuis en verwacht elk moment een bezorger. Die dan niet komt, is gewoon irritant, al helemaal omdat dit best vaak gebeurd.

En we willen natuurlijk de kokos isolaat proeven ;)

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Postnl gesproken, die zegt dat het pakket onderweg is, als die op de dag niet meer bezorgd worden, moet ie terug naar kantoor/depot, en rijden ze de volgende dag weer uit. Officieel gezien.
Maar ik ga er vanuit dat ze niet meer komen vandaag.
Ken toevallig wat mensen die voor dhl werken, vaak halen ze de pakketten op, houden ze die gewoon in de bus tot de volgende dag, vandaar dat er geen terugkoppeling over de bezorgtijd is.
Lastige is ook al die zzpers die rijden voor postnl, in opdracht van. Kwaliteit/service word daar ook niet beter van.

Lang verhaal, we wachten het af.
Hoe dan ook, postNL is in de regel om te janken. Ik heb er begrip voor dat ze meer dan 2mlj pakketten per dag verzenden er wel eens iets fout gaat. Alleen als je dan een pannenkoek in je wijk hebt zitten, is dat echt irritant. Ik doe sindsdien altijd afleveren op een postkantoor. Daarvoor worden in grotere dorpen (+30k inwoners) vaak speciale routes gereden is mij verteld. Sindsdien kan ik het bijna altijd de volgende dag afhalen :) Wellicht een tip voor jou.

Ja is ook een idee, woon in den bosch, is een vrij groot dorp haha.
Maar als je in het weekend bestelling doet, en weet dat er iemand thuis kan blijven op de maandagmiddag, dan laat je het thuis bezorgen toch? Je mag er vanuit gaan, dat een postbezorger doet wat ie moet doen?
Maar postnl levert net 20% minder dienst zeg maar.

• #29.345
Ja is ook een idee, woon in den bosch, is een vrij groot dorp haha.
Maar als je in het weekend bestelling doet, en weet dat er iemand thuis kan blijven op de maandagmiddag, dan laat je het thuis bezorgen toch? Je mag er vanuit gaan, dat een postbezorger doet wat ie moet doen?
Maar postnl levert net 20% minder dienst zeg maar.

Voor ons is PostNL de minst slechte keuze zo kan ik het wel uitleggen ;) . Elke bezorgdienst heeft zijn nadelen en dingen waar het fout gaat helaas....

ik had ook zaterdag besteld en vanmorgen alles ontvangen door Post NL
zelfs die mevrouw was erg vriendelijk :p

Onvoorstelbaar, pakket is er ineens ze stonden net voor de deur. Die hadden we echt niet meer verwacht na zoveel keer dat ze verzuimden.
De kokos ruikt al erg lekker, ben benieuwd.

• #29.348
Ben eigenlijk ook al jaren heel tevreden over postnl. Zal wel beetje afhankelijk zijn waar je woont.

• #29.350
Ben eigenlijk ook al jaren heel tevreden over postnl. Zal wel beetje afhankelijk zijn waar je woont.

Het hangt helemaal af van de bezorger. PostNL is gewoon de beste optie voor bezorging in Nederland. Mede omdat je als je niet thuis bent nog de postkantoren hebt. Daarbij kan je kiezen voor pak je gemak en halen ze zondag pakketten bij ons op die nog maandag geleverd worden. Geen enkele andere vervoerder biedt zoveel.

Binnen nu en 1 week krijgen we de uitgebreide PostNL checkout waarbij je de afleverdag zelf kan kiezen, aflevering in een pakketautomaat wordt mogelijk. En tegen een extra vergoeding kan je kiezen voor avondbezorging en/of extra vroeg ophalen bij een PostNL punt.

Kijk, nog meer service! Helemaal top!

Al zou ik ook zonder deze extra service gewoon altijd bij jullie blijven bestellen.

Mijn all day protein en EAS zijn bijna op dus deze ga ik vandaag weer bestellen en even informeren bij mijn vrouwtje of ze nog wat nodig heeft.

Het hangt helemaal af van de bezorger. PostNL is gewoon de beste optie voor bezorging in Nederland. Mede omdat je als je niet thuis bent nog de postkantoren hebt. Daarbij kan je kiezen voor pak je gemak en halen ze zondag pakketten bij ons op die nog maandag geleverd worden. Geen enkele andere vervoerder biedt zoveel.

Binnen nu en 1 week krijgen we de uitgebreide PostNL checkout waarbij je de afleverdag zelf kan kiezen, aflevering in een pakketautomaat wordt mogelijk. En tegen een extra vergoeding kan je kiezen voor avondbezorging en/of extra vroeg ophalen bij een PostNL punt.

Als ik niet thuis ben geven ze t aan mn buren, prima zo. Bezorgers wisselen nog al is, denk dat ik 3 wisselingen heb gezien de afgelopen 4 jaar.

• #29.353
Kijk, nog meer service! Helemaal top!

Al zou ik ook zonder deze extra service gewoon altijd bij jullie blijven bestellen.

Mijn all day protein en EAS zijn bijna op dus deze ga ik vandaag weer bestellen en even informeren bij mijn vrouwtje of ze nog wat nodig heeft.

:thumbs:

Als ik niet thuis ben geven ze t aan mn buren, prima zo. Bezorgers wisselen nog al is, denk dat ik 3 wisselingen heb gezien de afgelopen 4 jaar.

Het hangt helemaal af van de lokale bezorger daar zijn we wel achter :p

Erg tevreden over de Diet shake, maar vind hem toch wat aan de prijzige kant voor bijna dagelijks gebruik. Arme student hè :D
Zo een idee voor een goede vervanger? Kan natuurlijk ook een extra whey isolaat nemen

• #29.356
Leuk om te zien dat er iets met mijn idee gedaan is :D Ik ga er meteen gebruik van maken.

http://xxlnutrition.com/nl/nld/proefverpakkingen-samples

Vraag: wanneer komen de Delicious Protein Bar Cookies & Cream repen weer op voorraad?

Ik vond het ook een goed idee en het heeft nu ook als bijkomend voordeel dat je losse sampels kan kopen. Binnen nu en twee weken komen de cookies repen weer.

Erg tevreden over de Diet shake, maar vind hem toch wat aan de prijzige kant voor bijna dagelijks gebruik. Arme student hè :D
Zo een idee voor een goede vervanger? Kan natuurlijk ook een extra whey isolaat nemen

Is wat duurder geworden vanwege de extra stoffen die erin zitten.. Mss overdag Night Protein met wat oats dat is wat dikker en vult meer.

Laatst bewerkt:
  • #29.358
en besteld was ook nog eens een weekaanbieding dat scheelt weer

Hoop dat het bevalt!

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Ons nieuwste pre workout zonder stimulanten en creatine maar met een waanzinnige pomp :wl:

Pump'd Up!

pump_d_up_product_banner_nl.jpg

Hoi René!

Ergens in deze maand zou je rice powder in het assortiment krijgen.
Mijne is momenteel op en ik moet dus bijbestellen. Weet je wanneer julie ze ongeveer gaan verkopen? Dan pas ik daar de inkoop bij de concurrent namelijk even op aan of wacht ik met bestellen tot julie ze hebben :)

Alvast bedankt

Hoi René!

Ergens in deze maand zou je rice powder in het assortiment krijgen.
Mijne is momenteel op en ik moet dus bijbestellen. Weet je wanneer julie ze ongeveer gaan verkopen? Dan pas ik daar de inkoop bij de concurrent namelijk even op aan of wacht ik met bestellen tot julie ze hebben :)

Alvast bedankt

XXL heeft toch geen concurrentie meer man! :cool:

Terug
Naar boven