Da's het mooie van de zoveel verschillende smaken, voor ieder wat wils. Ik hou het voortaan maar bij jullie chocolade varianten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Da's het mooie van de zoveel verschillende smaken, voor ieder wat wils. Ik hou het voortaan maar bij jullie chocolade varianten![]()
Waarschijnlijk is het al eerder gevraagd, maar kon het nergens vinden. Wat is nu het grote verschil tussen Fully loaded, roid rage en Unleash? Ga binnenkort crea en blast bestellen bij jullie en dan 1 van die 3 eerder genoemde dus ben wel benieuwd
Is de perfect mass gainer beter, of de complex carb gainer?
Oke bedankt voor de info, wordt denk ik de roid rage![]()
. Ik hoor graag wat je er van vind straks.Denk een goede keuze maar je bent helaas nooit zeker met een pre workout dus ik hou even een slag om de arm. Ik hoor graag wat je er van vind straks.
Ik had een poosje geleden toch iets gelezen over samples van pre workouts bij jullie?
Lijkt me dat dat echt wel uit kan, Preworkouts zijn nou eenmaal duur in aanschaf( relatief)
En ik betaal dan liever 4/5 euro voor 2 servings dan dat ik op de gok een pot van 30 servings voor 40 euro moet kopen.
Heb in tussen toch al wat pre workouts geprobeerd en zijn er enkelen die goed werkten bij mij.
Als voorbeeld, voor dat DMAA verboden werd, heb ik : noxipro/jack3d/1MR en no xplode ( geloof ik) geprobeerd en alleen op noxi pro ging ik lekker..
Heb nog steeds niet door hoe dat precies in zen werk gaat maar is heel persoonlijk per persoon
Dacht vandaag ff een nieuwe zak perfect whey protein ( vanille) te bestellen, is ie uitverkocht!
Twee uur later besloten dan maar voor banaan te gaan...... Ook uitverkocht!
Kan je misschien zeggen wanneer ze ongeveer weer in voorraad zijn?
We krijgen samples van BLAST, verder moeten ik dat nog even zien. Samples maken komt nogal wat bij kijken en is relatief kostbaar. Denk aan enkele duizenden euro's alleen voor lege sachets die dan nog gevuld moeten worden.
Kunnen jullie geen blanco sachets maken met simpele b.v. stickers erop wat erin zit? Scheelt dat niet in de kosten?

Zojuist BLAST ontvangen voor die €15 kun je niets aan verliezen...
Prima prijs Rene ik begin met n halve dosering, ik gebruik eigenlijk nooit een Pre Workout dus ik zie wel hoe het uitpakt
Ik wil vandaag wel een PR zetten wellicht helpt BLAST daarbij..
Zojuist BLAST ontvangen voor die €15 kun je niets aan verliezen...
Prima prijs Rene ik begin met n halve dosering, ik gebruik eigenlijk nooit een Pre Workout dus ik zie wel hoe het uitpakt Ik wil vandaag wel een PR zetten wellicht helpt BLAST daarbij..
Ik gebruik zelf van XXL Nutrition de Whey Hydrolisaat (vanile), B Creature en Dextrose. Ik vind deze allemaal van zeer goeie kwaliteit in vergelijking met de prijs! Ik heb in het verleden wat bij B&F gehaald maar bij XXL ben ik een stuk meer tevreden dus haal ik voortaan daar.
Het enigste minpuntje die ik heb is dat ik ook Whey isolate had besteld maar dan met Cookie & Cream smaak (niet als shake, maar voor overige recepten) en deze vond ik niet echt naar cookie & cream smaken, meer naar mokka of koffie ofzo![]()
Jij was toch diegene die de intra workout pre workout of post workout nam?
Wanneer ga je de pre workout nemen, voor het slapen of na de training?
heb je nog een advies voor sups ivb met cutten rene