Gebru1ker
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echt een toffe webshop, besteld en de volgende dag thuis en nog goedkoop ook t.o.v. webshops! +1

Die limited bij de Whey Delicious Yoghurt-Raspberry is meer een naamgeving dan een echt tijdelijk iets toch?Toch?!
![]()
Een van de lekkerste smaken.
. Daarbij voeren we normaal altijd maximaal 15 smaken met whey delicious en dit is de 16e smaak.Door de havermout of brinta lijkt me deze smaak ook goed te doen![]()
Misschien rare vraag, maar zijn jullie van producent gewisseld die jullie whey levert? Ik vind in ieder geval de structuur van mijn laatste bestellingen (cinnamon/chocolade) stukke beter. Dus een compliment!

Nee zeker niet. Maar ik weet dat de structuur van de ruwe whey nogal kan wisselen. Zelfs als de whey altijd van de dezelfde producent komt (VOLAC/Carberry). Ik heb wel de afspraak met de producent dat ze voor ons producties altijd de fijnste kwaliteit pakken die ze op stock hebben. En bij twijfel onze productie uitstellen. Blijkbaar ben ik de meest kritische (lastige) afnemer daar en geven ze hier goed gehoor aan
We sturen met enige regelmaat dingen terug als het even niet naar mijn zin is. Vorige week ook 5 pallets pancake's teruggestuurd die ik niet goed vond smaken. Nu wachten op een nieuwe batch.
ook tof dat je de producten zelf test en als het niet goed is terugstuurd zodat de klant steeds goede kwaliteit krijgt.
Dank je wel voor je bestelling
Bestelbevestiging
Je krijgt binnen enkele minuten een bevestiging via e-mail.
Maar eens 4 kilo whey besteld![]()

Zo hoort het ook! Goede zaak dat jullie dat doen. Anders zit er voor je het weet 20% minder eiwit in je potWe doen dit al een aantal jaar en zien dat de kwaliteit sindsdien enorm verbeterd is. We testen zelf op smaak en oplosbaarheid en daarbij laten we steekproefsgewijs labtesten uitvoeren. Producenten van ons weten dit en zorgen daarom zelf ook voor een betere controle op de producten voordat ze deze kant opkomen. We hebben gemerkt dat dit nodig is omdat je anders geen controle hebt op de producenten wat zeker niet wenselijk is.

thanks!Ja klopt. Maar naam laten we even zo omdat deze bij een andere producent gemaakt wordt dan de andere smaken whey delicious en het heel lastig is hiervan samples te maken en deze in het sample pack te krijgen. Met de limited titel heb ik daar een mooi excuus voor
. Daarbij voeren we normaal altijd maximaal 15 smaken met whey delicious en dit is de 16e smaak.
).
Zo hoort het ook! Goede zaak dat jullie dat doen. Anders zit er voor je het weet 20% minder eiwit in je pot
![]()
Fijn!!!! Ik ga hem binnenkort nog eens bestellen.![]()
Het maakt mij niet hoe hij heet (en misschien dat mensen nog sneller op bestellen klikken door de naam).
Omega3 helaas niet op voorraad, wanneer wel?
En sample whey speculaas, is dat mogelijk?
René, die nieuwe PWO, hebben jullie daar samples van?
Ik heb wel mee gedaan met de FB actie, maar de kans in natuurlijk klein dat ik daar uit gepikt wordt. Toch wil ik hem een keertje proberen.

Wanneer komt Cookies & Cream van de Delicious Protein Bar weer op voorraad?