Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Beetje op z'n fiets rondjes rijden en aan de schutting hangen :roflol:
Snap eigenlijk niet dat die vrouw niet een paar broers of vrienden had die hem een
keertje op konden wachten.
Snap niet dat je elke dag weer Door een schutting heen gaat kijken, had die niets beters te doen

link?

Ik ben van plan vandaag te gaan bestellen, en twijfel heel erg tussen Perfect Whey en Whey Delicious. Welke smaak Perfect Whey is aan te raden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.466
Ik ben van plan vandaag te gaan bestellen, en twijfel heel erg tussen Perfect Whey en Whey Delicious. Welke smaak Perfect Whey is aan te raden?

Lastig... we krijgen over een goede week de 750gram zakjes misschien wachten dan is het wat minder erg als een smaak niet bevalt?

Ah leuk, 750gram zakken. Die wil ik dan ook wel eens testen.

Lastig... we krijgen over een goede week de 750gram zakjes misschien wachten dan is het wat minder erg als een smaak niet bevalt?

Ok, dat is iets te lang wachten, mijn eiwitten zijn op. Is de smaak van Perfect Whey hetzelfde als in de Perfect Mass, dan durf ik de Chocola wel aan, die is bekend?

• #29.469
Ah leuk, 750gram zakken. Die wil ik dan ook wel eens testen.

Ik denk dat het een hit gaat worden zeker met de prijs van 14,95 ;).

Ok, dat is iets te lang wachten, mijn eiwitten zijn op. Is de smaak van Perfect Whey hetzelfde als in de Perfect Mass, dan durf ik de Chocola wel aan, die is bekend?

Chocolade is een goede smaak van de perfect whey, lijkt op die van de mass gainer inderdaad.

Hey Rene, wanneer komen de nieuwe t-shirts in het assortiment?

• #29.473
Hey Rene, wanneer komen de nieuwe t-shirts in het assortiment?

Dat duurt nog even, we krijgen deze week de laatste samples om te checken en dan gaan we bestellen. Dan wordt dan pas half juni voordat ze hier zijn helaas. Wordt een hele dikke opdruk met Bigger is Better op de rug, beter katoen en met V-neck ;)

Bigger
====
Better

Zojuist jullie oats besteld. Ben benieuwd, hoor er veel goede verhalen over. Met name de minder grove structuur spreekt me aan, concurrentie verkoopt havermeel imo. 5 kg zakken zijn dan wel weer wat onhandig, maar gaat toch wel op denk ik dan en ik stop het wel in oude whey potten :).

• #29.475
Zojuist jullie oats besteld. Ben benieuwd, hoor er veel goede verhalen over. Met name de minder grove structuur spreekt me aan, concurrentie verkoopt havermeel imo. 5 kg zakken zijn dan wel weer wat onhandig, maar gaat toch wel op denk ik dan en ik stop het wel in oude whey potten :).

Ik hoop dat de oats je bevallen, we hebben inderdaad gekozen voor een wat grovere structuur dan fijn havermeel. We krijgen overigens over een week of 6 ook zakjes van 1000gram ;)

Ik hoop dat de oats je bevallen, we hebben inderdaad gekozen voor een wat grovere structuur dan fijn havermeel. We krijgen overigens over een week of 6 ook zakjes van 1000gram ;)

Goede stap :). Ben ook benieuwd naar de Delicious Protein Bar, heb van beide smaken 1 genomen. Ben normaal niet van de repen, maar voor drukke "onderweg dagen" lijkt het me iets om te proberen.

• #29.477
Goede stap :). Ben ook benieuwd naar de Delicious Protein Bar, heb van beide smaken 1 genomen. Ben normaal niet van de repen, maar voor drukke "onderweg dagen" lijkt het me iets om te proberen.

Daar zijn de repen nu ook precies voor bedoelt :thumbs: voor de momenten dat het even niet anders kan of voor een lekkere snack. Ik vind repen niet echt thuishoren in een vast dieet, maar dat is mijn mening ;)

Wanneer komt er weer Whey Isolaat Naturel op voorraad?

Kut.

2 minuten te laat :roflol:

Terug
Naar boven