- Waardering
- 4.382
Mijn bestelling ook weer binnen, chocolade night proteïn, vanille/ kaneel en speculaas whey, dextrojuice en extreme test.
Succes met je supps en thx!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn bestelling ook weer binnen, chocolade night proteïn, vanille/ kaneel en speculaas whey, dextrojuice en extreme test.
Vandaag voor het eerst jullie shirt aan direct PR op de squat, magic
René, wanneer komt de huismerk Vitamine D weer op voorraad?
Ik vraag mezelf al een tijd af waarom protein bars zo duur zijn, vaak meer dan 1,50 to 2 euro perstuk, ik vind ze super maar te duur om ze te bestellen.
Rene,
zitten er zakken met rits on jullie korte broek (http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/korte-broek)? Ik kan het zo op de website niet nalezen en het op de afbeelding is het me ook niet duidelijk haha.
![]()

Ook weer nieuwe bestelling gedaan, helaas was inderdaad de d3 huismerk niet meer in voorraad, dus maar een keer voor Swanson gegaan.
Ben benieuwd naar de vanille kaneel, maar aangezien ik van beide smaken houdt(en ik altijd eigenlijk kaneel over mijn havermout met whey gooi) moet dat goed komen.

Was een paar seconden een foto in beeld dat de stalker geposeerd stond op een bb wedstrijd, met jullie op de achtergrond haha
Was een paar seconden een foto in beeld dat de stalker geposeerd stond op een bb wedstrijd, met jullie op de achtergrond haha

Dit is de stalker haha en dan onze banner, lekkere reclame![]()

Was een mega triest figuur. Zou een klacht indienen![]()

Hahahah ja dat zag je zeer goed iddDe ergste die ik tot nu toe in dat programma heb gezien inderdaad
Je zag ook wel aan zijn fysiek dat 'ie door het stalken niet meer toe is gekomen aan trainen en eten
De ergste die ik tot nu toe in dat programma heb gezien inderdaad
Je zag ook wel aan zijn fysiek dat 'ie door het stalken niet meer toe is gekomen aan trainen en eten

De ergste die ik tot nu toe in dat programma heb gezien inderdaad