AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vandaag voor het eerst jullie shirt aan direct PR op de squat, magic

René, wanneer komt de huismerk Vitamine D weer op voorraad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.444
Ik vraag mezelf al een tijd af waarom protein bars zo duur zijn, vaak meer dan 1,50 to 2 euro perstuk, ik vind ze super maar te duur om ze te bestellen.

• #29.446
Ik vraag mezelf al een tijd af waarom protein bars zo duur zijn, vaak meer dan 1,50 to 2 euro perstuk, ik vind ze super maar te duur om ze te bestellen.

Dat heeft hoofdzakelijk te maken met de productie kosten van de reep en ook met de kosten voor de verpakking. Verpakkingskosten van repen zijn relatief hoog. De hoeveelheid repen die we bestellen heeft helaas maar weinig invloed op de prijs. Een normale run is 30.000 repen maar als je er nu 60.000 of 90.000 besteld het verschil is centen werk.

Maar ik zie wel dat de prijzen van repen de afgelopen jaren zijn gezakt. Zo kost onze Delicious protein bar (gemaakt in NL) als je een doos koopt 1,38 euro/st. En zo nu en dan hebben we deze in de weekaanbieding zodat de prijs kan zakken tot 1,1euro/st.

We kunnen ook repen laten maken in zuid Europa daar is het wat goedkoper dan in NL maar ik durf het eigenlijk niet aan vanwege de kwaliteit.

Rene,

zitten er zakken met rits on jullie korte broek ([Link niet meer beschikbaar] Ik kan het zo op de website niet nalezen en het op de afbeelding is het me ook niet duidelijk haha.

;)

Ook weer nieuwe bestelling gedaan, helaas was inderdaad de d3 huismerk niet meer in voorraad, dus maar een keer voor Swanson gegaan.

Ben benieuwd naar de vanille kaneel, maar aangezien ik van beide smaken houdt(en ik altijd eigenlijk kaneel over mijn havermout met whey gooi) moet dat goed komen.

Jullie waren op tv bij gestalkt [emoji5]

• #29.451
Ook weer nieuwe bestelling gedaan, helaas was inderdaad de d3 huismerk niet meer in voorraad, dus maar een keer voor Swanson gegaan.

Ben benieuwd naar de vanille kaneel, maar aangezien ik van beide smaken houdt(en ik altijd eigenlijk kaneel over mijn havermout met whey gooi) moet dat goed komen.

Dat denk (hoop) ik ook ;)

Jullie waren op tv bij gestalkt [emoji5]

o echt? vertel :p

http://www.sbs6.nl/programmas/gestalkt/videos/Kbkx6pKQjs77/gestalkt-aflevering-10

uploadfromtaptalk1429519237130.jpg

De ergste die ik tot nu toe in dat programma heb gezien inderdaad :roflol:

Je zag ook wel aan zijn fysiek dat 'ie door het stalken niet meer toe is gekomen aan trainen en eten

Beetje op z'n fiets rondjes rijden en aan de schutting hangen :roflol:
Snap eigenlijk niet dat die vrouw niet een paar broers of vrienden had die hem een
keertje op konden wachten.

Terug
Naar boven