AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.801
okee! Hoeveel procent isolaat gaat het dan om? :) (bij perfect whey protein staat dat dat een verkoop truc is ;))

Dat is circa 30%. Maar als jij mij vraagt bij welke whey heb ik het meeste waar voor mijn geld dan zeg ik Perfect Whey Protein ;)

Hebben jullie een smaak die in de buurt komt van Fresh Orange van B&F? Die hebben ze uit de voorraad gehaald

Voor de perfect whey: maakt het eiwitgehalte nog uit per smaak?

Bij MyPortein op de website vermelden ze bijv dat er in hun whey 80% (zelfde soort whey als Perfect whey) zit maar bij Choco kan dit 8% afwijken, 72% dus.

Ik ben aan het bulken, wat is dan een goede om tijdens de training te nemen? Ik heb DextroJuice Pro gehad, die was wel ok, al merkte ik er weinig van. Ik zit ook te kijken naar de Intra-Workout, maar die vind ik wel erg duur voor 1350 gram. Wat is dan een handige keuze.

• #29.805
Hebben jullie een smaak die in de buurt komt van Fresh Orange van B&F? Die hebben ze uit de voorraad gehaald

Is dat een smaak voor whey? Ik ken de smaak niet dus lastig adviseren.

Voor de perfect whey: maakt het eiwitgehalte nog uit per smaak?

Bij MyPortein op de website vermelden ze bijv dat er in hun whey 80% (zelfde soort whey als Perfect whey) zit maar bij Choco kan dit 8% afwijken, 72% dus.

Ja dat maakt altijd uit, we vermelden dit overigens ook op de site. Maar verschillen tussen de smaken zijn verwaarloosbaar op choco na dat is meestal -5% door het toegevoegde cacao.

Ik ben aan het bulken, wat is dan een goede om tijdens de training te nemen? Ik heb DextroJuice Pro gehad, die was wel ok, al merkte ik er weinig van. Ik zit ook te kijken naar de Intra-Workout, maar die vind ik wel erg duur voor 1350 gram. Wat is dan een handige keuze.

Mogelijk is Waxy Maize met Essential Amino Stack een optie?

Zojuist besteld bij XXL Nutrition!
XXL Nutrition - Delicious Protein Pudding
XXL Nutrition - Blast! Pre Workout
XXL Nutrition - Low Carb Protein Bar
XXL Nutrition - Whey Hydrolisaat.

behalve de hydro maar is wat sample'tjes van jullie besteld.

Dien ik nog een whey shake te nemen bij Dark Matter? Zo ja, wanneer?

Thx!

• #29.808
Zojuist besteld bij XXL Nutrition!
XXL Nutrition - Delicious Protein Pudding
XXL Nutrition - Blast! Pre Workout
XXL Nutrition - Low Carb Protein Bar
XXL Nutrition - Whey Hydrolisaat.

behalve de hydro maar is wat sample'tjes van jullie besteld.

We krijgen nog veel meer samples (over enkele maanden)

Dien ik nog een whey shake te nemen bij Dark Matter? Zo ja, wanneer?

Thx!

Nee is niet nodig, eiwitrijke maaltijd daarna is voldoende.

kleinste bestelling ooit gedaan :roflol:

potje vit d besteld :cool:

Vraag over de quest bars double chocolate chunk: had deze vorige week besteld. Heb hier al enorm veel repen van gegeten en was altijd tevreden over de smaak én textuur: taai, goede bite, choco stukjes in en choco smaak... Maar nu is de bar veel zachter (en komt niet door warmte; zelfs in koele omgeving blijft de reep zachter dan normaal); zelfs de smaak lijkt iets anders te zijn. Weet iemand of Quest Nutrition onlangs iets aan het "recept" heeft veranderd? Of heb ik toevallig eens een slechte "batch" getroffen? Hoop op het laatste, want die double choc chunk quest bars waren mijn favoriet, maar indien smaak effectief veranderd is, ga ik op zoek moeten naar alternatief. Bedankt alvast!

En wat vindt u zelf van Dark Matter? Lees er hier en daar goeie dingen over maar niet hier op dbb...

Thx!

Kijk dat klinkt goed van die samples rene!

Maar weer eens een bestelling gedaan, ben vooral benieuwd naar de nieuwe smaak low carb bars!

• #29.815
Vraag over de quest bars double chocolate chunk: had deze vorige week besteld. Heb hier al enorm veel repen van gegeten en was altijd tevreden over de smaak én textuur: taai, goede bite, choco stukjes in en choco smaak... Maar nu is de bar veel zachter (en komt niet door warmte; zelfs in koele omgeving blijft de reep zachter dan normaal); zelfs de smaak lijkt iets anders te zijn. Weet iemand of Quest Nutrition onlangs iets aan het "recept" heeft veranderd? Of heb ik toevallig eens een slechte "batch" getroffen? Hoop op het laatste, want die double choc chunk quest bars waren mijn favoriet, maar indien smaak effectief veranderd is, ga ik op zoek moeten naar alternatief. Bedankt alvast!

We hebben gemerkt dat de smaak en structuur van Quest nogal wisselt. Ik denk dat ze niet allemaal in dezelfde fabriek gemaakt worden. Dan weer zacht en smeuïg en dan ineens weer hard en niet lekker.

En wat vindt u zelf van Dark Matter? Lees er hier en daar goeie dingen over maar niet hier op dbb...

Thx!

Best goed spul maar zelf vind ik Advanced Post Workout beter qua samenstelling.

Kijk dat klinkt goed van die samples rene!
]

Vind ik ook :)

Maar weer eens een bestelling gedaan, ben vooral benieuwd naar de nieuwe smaak low carb bars!

IK hoor het graag van je.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor reply Rene!

Die Caramel peanut low Carb bars smaken goed! Gelijk maar 2 doosjes besteld :-D

iemand rice powder al geprobeerd?

Terug
Naar boven