Kogelbiefstuk1
Cool Novice
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben net klaar met het vullen van mij winkelmandje, tijd om goodie's te kiezen dus. Nu staan er alleen behoorlijk wat vrouwen items tussen waar ik niks mee kan. Zo staat er bijvoorbeeld bij zowel 50 als 100 euro alleen een roze shake beker. Zijn de de stoere mannen bekers op ofzo?![]()
We hebben hier bekers voor een heel weeshuis, mijn vriendin is gek op de t shirts, not here to talk en dergelijke.
Kladblokken ook handig natuurlijk.

Rice powder is leverbaar, top ! Meteen 6 zakken besteld, ben erg benieuwd naar de structuur![]()

Zojuist weer een bestelling gedaan. 426806 Vraagje over de grootte van de t-shirts. Is XL normaal gesproken groot genoeg voor 1.93m @ 100kg?
Bedankt. Die bestel ik dan de volgende keer mee.Ik verwacht dat de maat wel ongeveer goed moet zijn, je bent wel vrij lang. Hopen dat de maat goed is.
Ik ben net klaar met het vullen van mij winkelmandje, tijd om goodie's te kiezen dus. Nu staan er alleen behoorlijk wat vrouwen items tussen waar ik niks mee kan. Zo staat er bijvoorbeeld bij zowel 50 als 100 euro alleen een roze shake beker. Zijn de de stoere mannen bekers op ofzo?![]()
Ik verwacht dat de maat wel ongeveer goed moet zijn, je bent wel vrij lang. Hopen dat de maat goed is.

no homo
Ik vind de low carb protein bar peanut and caramel stukken beter dan de vanille(persoonlijke opinie), het is een geslaagde reep!
Nice work René.
Ik gebruik sinds een paar dagen extreme gh 2.0.
Top spul ! Slaap er prima door en word uitgerust wakker.
Maar telkens heb ik in de ochtend een hele droge mond. Niet erg alleen erg irritant. Ook 1 keer wakker geworden omdat ik zo'n droge mond had![]()
Hi Rene,
Een kort vraagje, verkopen jullie ok Melk Proteine Isolaat (20% whey 80% caseïne). Ik begrijp dat ik het zelf makkelijk kan mixen maar ik koop het liever voor gemixt . Concurrenten bieden wel MP Concentraat aan, maar ik ben zeer tevreden over de bezorgtijden van jullie. Vandaar de vraag dat ik het liever bij jullie zou kopen.
Goed bezig Rene, essential animo stack green Apple geprobeerd en zo waar goed weg te krijgen! 10/10!
Schouderklopje voor Harrie, bedankt voor de Blast samples![]()