XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rice powder is leverbaar, top ! Meteen 6 zakken besteld, ben erg benieuwd naar de structuur :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.762
Ik ben net klaar met het vullen van mij winkelmandje, tijd om goodie's te kiezen dus. Nu staan er alleen behoorlijk wat vrouwen items tussen waar ik niks mee kan. Zo staat er bijvoorbeeld bij zowel 50 als 100 euro alleen een roze shake beker. Zijn de de stoere mannen bekers op ofzo? :(

Ja klopt, we zitten bijna zonder shakebekers dus ik heb die noodgedwongen even weg moeten halen bij de goodies. Zal bij 100 euro de smartshaker neerzetten. Ik verwacht de shakers volgende week weer binnen.

We hebben hier bekers voor een heel weeshuis, mijn vriendin is gek op de t shirts, not here to talk en dergelijke.
Kladblokken ook handig natuurlijk.

:D

Rice powder is leverbaar, top ! Meteen 6 zakken besteld, ben erg benieuwd naar de structuur :)

Hoop dat het bevalt :thumbs: Het is iets grover als het goed is dan van de andere aanbieder ;)

Waarom is mijn pakje niet verzonden? bestelling 426303 :treuren:

Zojuist weer een bestelling gedaan. 426806 Vraagje over de grootte van de t-shirts. Is XL normaal gesproken groot genoeg voor 1.93m @ 100kg?

• #29.765
Zojuist weer een bestelling gedaan. 426806 Vraagje over de grootte van de t-shirts. Is XL normaal gesproken groot genoeg voor 1.93m @ 100kg?

Ik verwacht dat de maat wel ongeveer goed moet zijn, je bent wel vrij lang. Hopen dat de maat goed is.

Thanks! Bestelling gedaan

Ik ben net klaar met het vullen van mij winkelmandje, tijd om goodie's te kiezen dus. Nu staan er alleen behoorlijk wat vrouwen items tussen waar ik niks mee kan. Zo staat er bijvoorbeeld bij zowel 50 als 100 euro alleen een roze shake beker. Zijn de de stoere mannen bekers op ofzo? :(

Hater

167439g.jpg

Laatst bewerkt:
Ik gebruik sinds een paar dagen extreme gh 2.0.
Top spul ! Slaap er prima door en word uitgerust wakker.

Maar telkens heb ik in de ochtend een hele droge mond. Niet erg alleen erg irritant. Ook 1 keer wakker geworden omdat ik zo'n droge mond had :P

• #29.773

:thumbs:

:D

Ik vind de low carb protein bar peanut and caramel stukken beter dan de vanille(persoonlijke opinie), het is een geslaagde reep!

Nice work René.

aha goed nieuws!

Ik gebruik sinds een paar dagen extreme gh 2.0.
Top spul ! Slaap er prima door en word uitgerust wakker.

Maar telkens heb ik in de ochtend een hele droge mond. Niet erg alleen erg irritant. Ook 1 keer wakker geworden omdat ik zo'n droge mond had :P

Goed om te horen dat je er goed van slaapt, wat de droge mond veroorzaakt zou ik zou niet weten...

Hi Rene,

Een kort vraagje, verkopen jullie ok Melk Proteine Isolaat (20% whey 80% caseïne). Ik begrijp dat ik het zelf makkelijk kan mixen maar ik koop het liever voor gemixt . Concurrenten bieden wel MP Concentraat aan, maar ik ben zeer tevreden over de bezorgtijden van jullie. Vandaar de vraag dat ik het liever bij jullie zou kopen.

Goed bezig Rene, essential animo stack green Apple geprobeerd en zo waar goed weg te krijgen! 10/10!

• #29.776
Hi Rene,

Een kort vraagje, verkopen jullie ok Melk Proteine Isolaat (20% whey 80% caseïne). Ik begrijp dat ik het zelf makkelijk kan mixen maar ik koop het liever voor gemixt . Concurrenten bieden wel MP Concentraat aan, maar ik ben zeer tevreden over de bezorgtijden van jullie. Vandaar de vraag dat ik het liever bij jullie zou kopen.

Dat is in principe night protein. Micellar casein is een MPI waarbij de whey fractie is teruggebracht tot circa 10%.

Goed bezig Rene, essential animo stack green Apple geprobeerd en zo waar goed weg te krijgen! 10/10!

:thumbs:

Ok thanks Rene, die heb ik al van jullie :)

Schouderklopje voor Harrie, bedankt voor de Blast samples :wl:

Wanneer verwacht je de Night Protein in de kleine zakjes?

Terug
Naar boven