XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene als ik vandaag bestel komt het dan vrijdag binnen of zaterdag?

Jullie fatburner stack aanbieding nog altijd 5€ duurder dan de concurrentie, just saying

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.845
Rene, welke pre workout heeft geen caffeine?

Van caffeine, zeker op 300mg, krijg ik een gejaagd gevoel en moet ik vaak ook naar de wc voor een grote beurt, na het nemen van 200-300mg caffeine in 1 keer. Dit werkt dus laxerend bij mij.

Het mag wel caffeine bevatten maar minder dan 300mg. Ik zie dat niet overal vermeld staat hoeveel caffeine er in Eem booster zitten. Bijv roid rage. Mag ook in Pm als deze info "classified" is

Roid Rage bevat 175mg cafeine. Verder zijn er wel pre workout supplementen zonder cafeine maar die bevatten dan ook geen andere boostende stoffen.

Ik zat te kijken voor de walden farm producten, maar hoe kan het dat alles calorie vrij is?

Ik zat te kijken voor de walden farm producten, maar hoe kan het dat alles calorie vrij is?

Niet helemaal calorievrij ;)
http://www.waldenfarms.nl/

Er zitten zo weinig calorieën in per serving dat ze daar in America 0 calorieën per serving van mogen maken (minder dan 5).
Op de bovenstaande website kun je per product de exacte voedingswaarden en ingrediënten vinden

• #29.849
Is er een reden waarom je deze aanraadt in plaats van water drain van jullie eigen merk?

Welke pwo zonder stimulanten raad je aan?

Water Drain is vrij nieuw en heb ik nog weinig reacties over gehad. Maar de formule is deels gebaseerd op Fluid Fighter dus de werking zou zeker zo goed moeten zijn.

PWO >

pump_d_up_product_banner_nl.jpg

Rene als ik vandaag bestel komt het dan vrijdag binnen of zaterdag?

Vrijdag.

dus dan zou je er meerdere servings van kunnen maken? bijv 4x25g ipv 1x100.

kan zeker wat je wilt.

Jullie fatburner stack aanbieding nog altijd 5€ duurder dan de concurrentie, just saying

Gaat niet altijd om prijs... Just saying.

Als het om dezelfde stoffen gaat in dezelfde hoeveelheden van een respectabele concurrent, dan gaat het wel om de prijs. Voor jou mss niet, maar voor mij wel ;)

Ook in deze grondstoffen heb je kwaliteitsverschil en prijsverschil. Wij kiezen altijd voor hoge kwaliteit van B&F doet dat weet ik niet maar wat ik er van gezien heb zegt me genoeg.

Geen idee.. vraag me af of dat spul wel gezond is en of het wel klopt allemaal.

denk dat het calorie vrij van walden farm beetje hetzelf is als het idee van pepsi max ook 0kcal maar of het gezond is blijft de vraag

denk dat het calorie vrij van walden farm beetje hetzelf is als het idee van pepsi max ook 0kcal maar of het gezond is blijft de vraag

Is ook zo. Gewoon suikervervangers, smaakstoffen en verdikkingsmiddel geloof ik.

Sommige vinden het lekker. Anderen weer niet. Ik vind het chemische troep. Je hebt het echt niet nodig in een dieet.

Is ook zo. Gewoon suikervervangers, smaakstoffen en verdikkingsmiddel geloof ik.

Sommige vinden het lekker. Anderen weer niet. Ik vind het chemische troep. Je hebt het echt niet nodig in een dieet.
HAha, in een goed dieet zouden ze een potje discipline moeten verkopen. Dan was iedereen buff 6+sickpack geweest haha.

Ook in deze grondstoffen heb je kwaliteitsverschil en prijsverschil. Wij kiezen altijd voor hoge kwaliteit van B&F doet dat weet ik niet maar wat ik er van gezien heb zegt me genoeg.

Ik heb het helemaal niet over die gangsters van B&F.
Dat alles betere kwaliteit is bij jullie dan B&F, daar heb ik geen twijfels over. lol Ik was in ieder geval niet aan het vergelijken met B&F, die zijn onbestaand voor mij sinds die labtesten, wel met een andere boardsponser.

• #29.854
Ik heb het helemaal niet over die gangsters van B&F.
Dat alles betere kwaliteit is bij jullie dan B&F, daar heb ik geen twijfels over. lol Ik was in ieder geval niet aan het vergelijken met B&F, die zijn onbestaand voor mij sinds die labtesten, wel met een andere boardsponser.

aha ok het zou best kunnen maar dit zijn onze prijzen ;)

Even met jullie delen..Gisteren na de training 1 schepje night protein (chocolade) door de kwark gedaan. Heerlijk, leek net een soort ijs.:p

• #29.856
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Rene, zijn jullie van plan om ook de producten van rich piana aan te bieden in de (nabije) toekomst?
All day you may bijvoorbeeld...

Groete

Rene, zijn jullie van plan om ook de producten van rich piana aan te bieden in de (nabije) toekomst?
All day you may bijvoorbeeld...

Groete

Hier heb ik ook interesse in heb all day u may gehad deed wat het moest doen die support sup ziet er ook goed uit kleding ook zeker interesse in ^^

Terug
Naar boven