MonoC
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gvd rene die pudding van jullie ( White chocolate strawberry) echt lekker! Komt zeker potje van zodra hydro op is
Komen er binnenkort zomersales of iets dergelijks, ik heb altijd pech als ik iets bestel dat het ofwel week erop in weekaanbieding staat of dat er een sale is en dan kan ik het natuurlijk niet weerstaan om nog eens te bestellen, wat mijn portemonnee niet leuk vind
Is er al wat nieuws over die limited:nieuwe night protein smaak?
Water Drain is vrij nieuw en heb ik nog weinig reacties over gehad. Maar de formule is deels gebaseerd op Fluid Fighter dus de werking zou zeker zo goed moeten zijn.
PWO >
![]()
.
Bedankt ga de pump'd binnenkort een keer proberen en heb de fluid fighter besteld.
Als je vandaag bestelt voor 6 uur komt het pakket dan zaterdag binnen?
Nog geen nieuws over de delicious pancakes Rene? Nu is het toch echt wel lang geleden dat ik 1tje kunnen eten heb hoor![]()
Nog geen nieuws over de delicious pancakes Rene? Nu is het toch echt wel lang geleden dat ik 1tje kunnen eten heb hoor![]()
Rene ik ga binnenkort 12 weken op dieet om mijn vetpercentage van 12 naar 6 te krijgen. Kan ik 12 weken lang fatattack gebruiken of tussendoor een week ofzo afwisselen met get ripped.
[QUOTE
Ik zou beginnen zonder en zodra het stagneert fat attack nemen.
Daarom waardeer ik XXL zo