Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Gvd rene die pudding van jullie ( White chocolate strawberry) echt lekker! Komt zeker potje van zodra hydro op is

Komen er binnenkort zomersales of iets dergelijks, ik heb altijd pech als ik iets bestel dat het ofwel week erop in weekaanbieding staat of dat er een sale is en dan kan ik het natuurlijk niet weerstaan om nog eens te bestellen, wat mijn portemonnee niet leuk vind

Is er al wat nieuws over die limited:nieuwe night protein smaak?

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.865
Gvd rene die pudding van jullie ( White chocolate strawberry) echt lekker! Komt zeker potje van zodra hydro op is

top! vind eigenlijk alle smaken van die pudding wel lekker.

Komen er binnenkort zomersales of iets dergelijks, ik heb altijd pech als ik iets bestel dat het ofwel week erop in weekaanbieding staat of dat er een sale is en dan kan ik het natuurlijk niet weerstaan om nog eens te bestellen, wat mijn portemonnee niet leuk vind

Zit niet in de verwachting dat we nog een sale op het hele assortiment houden deze maand. Welk elke week populaire producten in de weekaanbieding.

Is er al wat nieuws over die limited:nieuwe night protein smaak?

Dat duurt allemaal nog, heeft te maken met het veranderen van verpakkingsgrootte dat wordt straks 750g en 2000g. Nu hebben we 1100g. Ook komen er nieuwe labels, de nieuwe smaak moet mee in deze serie en daarom duurt het allemaal nog even.

Water Drain is vrij nieuw en heb ik nog weinig reacties over gehad. Maar de formule is deels gebaseerd op Fluid Fighter dus de werking zou zeker zo goed moeten zijn.

PWO >

pump_d_up_product_banner_nl.jpg

.

Bedankt ga de pump'd binnenkort een keer proberen en heb de fluid fighter besteld.

Renee,

Op de iPad krijg ik bij complex carb Garner een andere afbeelding te zien op de homepage bij weekaanbiedingen (W.A.S. van Olimp)
Als ik ik zoek op W.A.S, dan krijg ik weer een afbeelding te zien van jullie protein bars.

Just so you know

ImageUploadedByTapatalk1431603229.191108.jpg

ImageUploadedByTapatalk1431603246.084532.jpg

Als je vandaag bestelt voor 6 uur komt het pakket dan zaterdag binnen?

• #29.870
Renee,

Op de iPad krijg ik bij complex carb Garner een andere afbeelding te zien op de homepage bij weekaanbiedingen (W.A.S. van Olimp)
Als ik ik zoek op W.A.S, dan krijg ik weer een afbeelding te zien van jullie protein bars.

Just so you know
ImageUploadedByTapatalk1431603229.191108.jpgImageUploadedByTapatalk1431603246.084532.jpg

Geen idee.. hoe dat kan. Denk toch dat het iets te maken heeft met cache in je browser. Heb hier ook een IPAD en daar werkt het prima.

Als je vandaag bestelt voor 6 uur komt het pakket dan zaterdag binnen?

Ja klopt we verzenden dan vrijdag.

René, ik ga binnenkort naar spanje en zou graag eens een suspension trainer/trx ding kopen. Kan het zijn dat jullie deze vroeger in jullie assortiment hadden? Ik vind deze niet meer terug.

Nog geen nieuws over de delicious pancakes Rene? Nu is het toch echt wel lang geleden dat ik 1tje kunnen eten heb hoor :)

Rene ik ga binnenkort 12 weken op dieet om mijn vetpercentage van 12 naar 6 te krijgen. Kan ik 12 weken lang fatattack gebruiken of tussendoor een week ofzo afwisselen met get ripped.

• #29.875
Nog geen nieuws over de delicious pancakes Rene? Nu is het toch echt wel lang geleden dat ik 1tje kunnen eten heb hoor :)

ja sample is goedgekeurd en we hebben 10 pallets besteld, verwacht een week of 2.

Rene ik ga binnenkort 12 weken op dieet om mijn vetpercentage van 12 naar 6 te krijgen. Kan ik 12 weken lang fatattack gebruiken of tussendoor een week ofzo afwisselen met get ripped.

Ik zou beginnen zonder en zodra het stagneert fat attack nemen.

[QUOTE

Ik zou beginnen zonder en zodra het stagneert fat attack nemen.[/QUOTE]

Bedankt rene, zijn maar weinig shops die aanraden om minder te kopen :p Daarom waardeer ik XXL zo :thumbup:

Wanneer is de MCT Olie van XXL er weer René?

Ook al een idee wanneer de rice powder komt?

edit: zie dat die al online staat, top!

Terug
Naar boven