EHP
Cool Novice
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 92kg
Iets fout gegaan..?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
never mind, had de cache nog niet ververst F5
exacte inhoud Higenamine weet je ook niet natuurlijk.
eigenlijk boeit dat ook niet, want gehele mix slaat (bij mij) lekker aan.

Wat is de toegevoegde waarde van de ''Complex Carb gainer'' tegenover ''whey isolaat met perfect oats'' ?
Of nihil?
Zitten best wat verschillen in maar of het in de praktijk veel uitmaakt is maar de vraag. CCG bevat meer eiwitbronnen (die langzamer opnemen, wat MCT vetten en is gemakkelijker in gebruik.
Als je geen problemen hebt met mengen van oats en whey is dan een prima keuze.
Ik ga morgen ervaren hoe goed de service is, ze de opmerking lezen, en uitvoeren.
Rene knijpt 'm nu even![]()

Nick gaat straf krijgen.
Ik had om een 5 gram scoopje gevraagd, omdat ik per ongeluk die van de XXL Crea Mono weggegooid had.
Heb wel 3, 10 en 20 gram liggen, maar leek mij weinig moeite een bij te sluiten...
Verder alles compleet en met gevraagde goodies
Maakt verder niets uit hoor, ik neem gewoon een halve 10 grams.
Deze worden bij de producent in de pot gedaan. Een 10ml scoop hoort er volgens mij in.Er gaat een pot XXL carb gainer per week doorheen... Denk dat de oats dan een goedkopere oplossing is en qua kcals is het ongeveer hetzelfde toch?
Golden whey isolaat + oats
We hebben die scoops zelf niet liggen, dus valt niets bij te voegenDeze worden bij de producent in de pot gedaan. Een 10ml scoop hoort er volgens mij in.
Eerlijk gezegd dacht ik dat zelf ook al, maar toen had ik het al verstuurd en hier geplaatst.
Uiteraard is het een geintje en ben ik blij met jullie service! tot de volgende bestelling.

Beetje jammer dat er geen straps meer waren René. Nu loop ik met een leensetje van B&F rond. Zo maak ik geen reclame voor je he.
Tis maar goed dat er met koeienletter XXL op mijn nieuwe dipriem staat, om de boel wat te compenseren.

Beetje jammer dat er geen straps meer waren René. Nu loop ik met een leensetje van B&F rond. Zo maak ik geen reclame voor je he.
Tis maar goed dat er met koeienletter XXL op mijn nieuwe dipriem staat, om de boel wat te compenseren.
Wacht ook al een tijdje op die straps.. loop niet met B&F rond haha.![]()

René weet jij of er iets veranderd is bij jullie of PostNL m.b.t. de labels op PakjeGemak verzendingen?
In het verleden stond er altijd het adres op van de Primera waar ik ze altijd op haal, EN mijn eigen adres. Dit keer stond er alleen nog maar mijn naam op. Dit is een beetje onhandig aangezien ze op het ophaalpunt ze de pakketjes op straat/huisnummer hebben liggen. Ik vermoed dat veel winkels met ophaalpunten een dergelijk systeem er op na houden?
Nou weet ik niet zeker meer of het bij mijn vorige XXL bestelling ook zo was, maar in het verleden in ieder geval niet. Ik had wel ongeveer een maand geleden hetzelfde probleem bij een andere webshop.
Uiteindelijk is het natuurlijk geen huge issue, maar ik denk ik meld t even.
p.s. PostNL was overigens nog wel te laat. Woensdagavond 21u besteld, donderdag verzonden, uiteindelijk maandag pas afgeleverd volgens trackntrace.
Heb hem ook gehaald en 1 scoop gebruikt.. heb heerlijk geknald maar of RR daar bij geholpen heeft weet ik niet.. morgen maar 2 scoops proberenGisteren toch op de valreep gebruik gemaakt van jullie Roidrage deal. Ben benieuwd![]()

Gisteren toch op de valreep gebruik gemaakt van jullie Roidrage deal. Ben benieuwd![]()
Heb hem ook gehaald en 1 scoop gebruikt.. heb heerlijk geknald maar of RR daar bij geholpen heeft weet ik niet.. morgen maar 2 scoops proberen![]()