XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Lees gewoon het label, jezus.

oke bedankt Rene,
wil een grote zak bestellen en wil niet met tegenzin het naar binnen werken ghehehe...
vandaar dat ik de zoetste van het stel wil.
Dit is de eerste ker dat ik naar XXL ga, vandaar. Ik weet niet hoe de smaak is van XXL.
Kocht altijd bij B&F maar na de labtest wil ik nu een echte whey! haha
Vanille viel mij meestal tegen, en aarbei kan meestal niet fout. Perzik in kwark vind ik altijd lekker dus perzik lijkt mij de eertse keus.
Durfde het toch niet aan. Dus maar voor safe aarbei gegaan. [emoji16]

Rene net die aardbei smaak sample van jullie whey delicious geproeft en hij smaakt lekker zacht maar je smaakt hem goed. Netjes zo... ik denk dat je hem harder laat smaken dat mensen afknappen erop. Wat ik mis in shakes, vroeger kocht ik ze in de gym al eens, is de lekkere dikte, die goed vult. De shakes van de gym vroeger waar ik ging waren echt lekker dik vond ik vele leuker. Wat daar dan allemaal inzat weet ik niet. Vroeg gewoon een eiwitshake. Maar dat mis ik nu een beetje bij zowat alle shakes. :p Jammer. Ik heb mijn ultieme shake daarom nog niet gevonden.

Vind trouwens alle shakes slecht smaken met water. :p

Ja lees jij het label maar. Wij zegt dat het mijn bedoeling is te weten te komen wat op het label staat. Jij bent toch een ontzettend slim mens zie. Nogs een rapport a+

Je wil toch weten of er creatine in zit?

Dan kan je toch gewoon het label lezen.

Je wil toch weten of er creatine in zit? Dan kan je toch gewoon het label lezen.
Als jij denkt dat dat het enigste is. Ok dan ;)

Ik weet stiekem dat ik René nodig heb op dit forum. Maarja wat begrijpt above nu van de intenties van een autistisch manneke. Weinig, maar neemt het recht wel in eigen mond te zeggen dat ik een autist ben en doet alsof hij weet hoe ermee om te gaan... alles behalve. Ik hoop dat je, jezelf prima afschildert above. ;). Goede intenties komen ook van jouw kant en heus weliswaar werkelijk zie ik dat.

Rene net die aardbei smaak sample van jullie whey delicious geproeft en hij smaakt lekker zacht maar je smaakt hem goed. Netjes zo... ik denk dat je hem harder laat smaken dat mensen afknappen erop. Wat ik mis in shakes, vroeger kocht ik ze in de gym al eens, is de lekkere dikte, die goed vult. De shakes van de gym vroeger waar ik ging waren echt lekker dik vond ik vele leuker. Wat daar dan allemaal inzat weet ik niet. Vroeg gewoon een eiwitshake. Maar dat mis ik nu een beetje bij zowat alle shakes. :p Jammer. Ik heb mijn ultieme shake daarom nog niet gevonden.

was waarschijnlijk een caseine shake , dat is echt een papje

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.849

Vroeger werden er shakes speciaal voor in de gym gemaakt (noem geen merk) daar zat heel veel vulmiddel in zodat de shakes dik werden. Hierdoor hoefde de eigenaar minder eiwit toe te voegen. Was/is dus rommel.

Voor je creatine vraag verwijs ik je naar de site :D

was waarschijnlijk een caseine shake , dat is echt een papje

Caseine wordt inderdaad van nature dikker. Maar ik weet welke shakes hij bedoelt ;)

Vroeger werden er shakes speciaal voor in de gym gemaakt (noem geen merk) daar zat heel veel vulmiddel in zodat de shakes dik werden. Hierdoor hoefde de eigenaar minder eiwit toe te voegen. Was/is dus rommel. Voor je creatine vraag verwijs ik je naar de site :D Caseine wordt inderdaad van nature dikker. Maar ik weet welke shakes hij bedoelt ;)
Dus die shakes waaren dan ook kcal bommen ? Of was het gewoon een vulmiddel zonder kcal ?

Kan ook dat ze oats er door deden wordt het ook dikker.

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.852
Als je rommel wilt moet je bij B&F zijn, dit is geloof ik algemeen bekend.
Ik denk dat René het had over het feit dat zaken die dikke shakes aanbieden meestal rommel aanbieden. Moet wel zeggen dat die shakes toen echt wel heel erg smaakte hoor. Lekker volle smaak.

Anyway is het de shakes die rommel zijn als ze dik zijn of die guargom?

Wovano, je reactie is echt zo onnodig... want ik weet bijna zeker dat René niet zei dat guargom rommel is maar dikke shakes.

De kwaliteit is zoveel vooruit gegaan, dat je geen dikke shake's meer hebt.
Dan kan je beter voor de pudding gaan van XXL, of zelf oats toevoegen.

De kwaliteit is zoveel vooruit gegaan, dat je geen dikke shake's meer hebt. Dan kan je beter voor de pudding gaan van XXL, of zelf oats toevoegen.
Nee want dat vervormt de smaak die in de whey zit vind ik... en heeft het extra kcal. Mijn vraag was dus kun je dat spul bestellen ergens of hebben jullie het bij xxl. Mss is dit ook een marketingstip. :)

Heeft dit spul negatieve aspecten ?

Nee want dat vervormt de smaak die in de whey zit vind ik... en heeft het extra kcal. Mijn vraag was dus kun je dat spul bestellen ergens of hebben jullie het bij xxl. Mss is dit ook een marketingstip. :)

Heeft dit spul negatieve aspecten ?
Ben je nu zo dom of lijkt het maar zo?

"Eat and Gain" is it you ?

Terug
Naar boven