Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Nee want dat vervormt de smaak die in de whey zit vind ik... en heeft het extra kcal. Mijn vraag was dus kun je dat spul bestellen ergens of hebben jullie het bij xxl. Mss is dit ook een marketingstip. :)

Heeft dit spul negatieve aspecten ?
Kan je er ook aardappelzetmeel of maizena doorgooien. Zijn ook bindmiddelen en die proef je ook bijna niet. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.862
Ik denk dat René het had over het feit dat zaken die dikke shakes aanbieden meestal rommel aanbieden. Moet wel zeggen dat die shakes toen echt wel heel erg smaakte hoor. Lekker volle smaak.

Anyway is het de shakes die rommel zijn als ze dik zijn of die guargom?

Wovano, je reactie is echt zo onnodig... want ik weet bijna zeker dat René niet zei dat guargom rommel is maar dikke shakes.

Shakes waren ook lekker maar dan heb je geen hoogwaardig eiwitproduct meer. Wij krijgen ook vaak vragen van gym's voor zo'n shake, maar ik daar niet aan beginnen.

Ik zeg dan altijd wil je echt een lekkere en dikke shake ga dan naar de Mac ;)

Tip> Onze All Day Protein is een blend van eiwitten en bevat ook caseine en micellar caseine en wordt daarom ook dikker. Ik denk dat je dat lekkerder vind dan whey.

Shakes waren ook lekker maar dan heb je geen hoogwaardig eiwitproduct meer. Wij krijgen ook vaak vragen van gym's voor zo'n shake, maar ik daar niet aan beginnen. Ik zeg dan altijd wil je echt een lekkere en dikke shake ga dan naar de Mac ;) Tip> Onze All Day Protein is een blend van eiwitten en bevat ook caseine en micellar caseine en wordt daarom ook dikker. Ik denk dat je dat lekkerder vind dan whey.
Ik drink wel een beetje whey weg... dus deze variant is voorlopig te duur voor me. Mss ooit. :)

Shakes waren ook lekker maar dan heb je geen hoogwaardig eiwitproduct meer. Wij krijgen ook vaak vragen van gym's voor zo'n shake, maar ik daar niet aan beginnen. Ik zeg dan altijd wil je echt een lekkere en dikke shake ga dan naar de Mac ;) Tip> Onze All Day Protein is een blend van eiwitten en bevat ook caseine en micellar caseine en wordt daarom ook dikker. Ik denk dat je dat lekkerder vind dan whey.

Vind er wel iets minder smaak zitten tov Whey Delicious, bij de AllDay Protein. Maar iedereen zoekt wat anders natuurlijk :)

Heb weer een bestelling klaar staan.. is er nog een werkende kortingscode??

Hehe, ik heb mijn forumnick in de comment geplaatst.
Sowieso wel knap om alles een beetje in goede banen te leiden, mensen tevreden te houden en ook nog eens redelijk goede klanten te herkennen.

• #30.871
Hehe, ik heb mijn forumnick in de comment geplaatst.
Sowieso wel knap om alles een beetje in goede banen te leiden, mensen tevreden te houden en ook nog eens redelijk goede klanten te herkennen.

Ik hoef het gelukkig alleen niet meer alleen te doen, ik draai hier alleen aan de knoppen ;)

Is de perfect whey protein van smaak veranderd of meen ik dat maar, heb nu die zak met ander design.

Elk schip heeft een goede stuurman nodig.
Genoeg veren voor jou ;)

• #30.874
Is de perfect whey protein van smaak veranderd of meen ik dat maar, heb nu die zak met ander design.

Nee is niet veranderd maar de smaak kan altijd wat variëren per batch, ik heb het idee dat de laatste batch aardbei wat minder zoet is en daardoor iets minder smaak heeft. Ik heb de producent dit al gemeld. Welke smaak heb je?

Elk schip heeft een goede stuurman nodig.
Genoeg veren voor jou ;)

thx! :thumbs:

Wanneer komt ZMA en Omega 3 caps weer binnen

• #30.876
Wanneer komt ZMA en Omega 3 caps weer binnen

Gaat nog even duren (producent heeft vakantiesluiting en kon dit niet meer afwerken ), wel krijgen we vrijdag of uiterlijk maandag die high epa dha omega 3 binnen. ZMA krijgen we ook deze week weer van OLIMP.

Nee is niet veranderd maar de smaak kan altijd wat variëren per batch, ik heb het idee dat de laatste batch aardbei wat minder zoet is en daardoor iets minder smaak heeft. Ik heb de producent dit al gemeld. Welke smaak heb je?

Heb de choco, heb bij deze ook het idee dat deze wat minder zoet/smaak heeft.

Cocos is echt een topsmaak ,verder super eiwitten !

• #30.880
R,
Misschien dat je hier nog even kan/wil reageren:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/fat-burner-zelf-samen-stellen-388468

Ik met mijn Alphamine verslaving... ;)

done

Heb de choco, heb bij deze ook het idee dat deze wat minder zoet/smaak heeft.

ik denk dat de zoetstof sucralose iets minder zoet is als anders, ik ga de producent bellen dat ze dit testen.

Cocos is echt een topsmaak ,verder super eiwitten !

:thumbs:

Terug
Naar boven