XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.941
bestelnummer 460767
Heb de 24e mail van dpd gekregen dat pakketshop met verlof was en ik een ander adres moest invoeren.
Zo braaf als ik ben heb ik dit gedaan, maar ik zie dat het pakket nog altijd bij ontvangstdepot is.
Snap niet waarom ik ander leveradres heb moeten invoeren als die knuppels bij dpd er niets mee doen :p

ja vreemd inderdaad, mss ff bellen met dpd en vragen maandag?

Hebben jullie/bestaan er capsules met lijnzaadolie?

geen caps wel een [Link niet meer beschikbaar].

Perfect Whey Protein 750gr is echt handig voor op vakantie
Misschien ook handig voor andere produkten? :o

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

trouwens wel beter geslapen Rene

• #30.944
Perfect Whey Protein 750gr is echt handig voor op vakantie
Misschien ook handig voor andere produkten? :o

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

trouwens wel beter geslapen Rene

aha mooi dat je iets beter slaapt. Night Protein komt ook in een 750grams verpakking (1100gram gaat eruit) we wachten nu op de zakken.

Enig idee wanneer de omega 3 capsules weer binnen zijn?

Mijn whey en m'n creatine begint op te raken (loopt nu op de reservetank zeg maar).
Maar wil het liefst alles in 1 keer bestellen..

• #30.947
Enig idee wanneer de omega 3 capsules weer binnen zijn?

Mijn whey en m'n creatine begint op te raken (loopt nu op de reservetank zeg maar).
Maar wil het liefst alles in 1 keer bestellen..

Die komen pas na de 10e augustus (producent heeft grote schoonmaak tot die datum). Maar maandag/dinsdag komt wel nieuwe de [Link niet meer beschikbaar] binnen.

• #30.949
Ben je al bruin? :D

Hey XXL

Hebben jullie ook samples van pomp (NO) supplementen?

Groetjes

Rene, wanneer komen de wrist wraps er weer?

Die komen pas na de 10e augustus (producent heeft grote schoonmaak tot die datum). Maar maandag/dinsdag komt wel nieuwe de high epa/dha omega 3 binnen.

Goeie zet, beter dan de vorige 18/12 versie, prima prijs en goede EPA/DHA verhouding. Misschien dat ik hier wel een potje van bestel binnenkort. Kun je voor zover mogelijk iets zeggen over oxidatie (bijv. zitten de caps in een lichtdoorlatend potje, ruik/proef je vis? etc.).

• #30.955
Hey XXL

Hebben jullie ook samples van pomp (NO) supplementen?

Groetjes

Durf ik zo niet te zeggen wat we precies hebben liggen van andere merken. We hebben altijd wel iets liggen van zoiets.

Rene, wanneer komen de wrist wraps er weer?

Week of 3 verwacht ik.

Goeie zet, beter dan de vorige 18/12 versie, prima prijs en goede EPA/DHA verhouding. Misschien dat ik hier wel een potje van bestel binnenkort. Kun je voor zover mogelijk iets zeggen over oxidatie (bijv. zitten de caps in een lichtdoorlatend potje, ruik/proef je vis? etc.).

Caps zitten in een blister welke weer in een doosjes zit wat niet lichtdoorlatend is. Zit een lichte vislucht aan maar niet meer dan bij andere omega 3 capsules die ik heb vergeleken.

Heb wat laten testen via een kennis:
Peroxide Value (PV) = 2,2 meq/kg,
Anisidine Value (AV) = 18,6
TOTOX = 22,6

Heb men bestelling binnen gekregen met een extra sample van een PWO helemaal super :D
Nu heb ik een vraag ik neem al multivut van xxl en nu de zinc van xxl is dat niet te veel van het goede?
Of kan dit geen kwaad? ( qua hoeveelheid zinc dan he)
Groetjesss

Heb men bestelling binnen gekregen met een extra sample van een PWO helemaal super :D
Nu heb ik een vraag ik neem al multivut van xxl en nu de zinc van xxl is dat niet te veel van het goede?
Groetjesss

Nee, daar zou je al serieus je best voor moeten doen ;) Meer zinc is per definitie altijd goed op voorwaarde dat je geen koper- of ijzertekorten oploopt, maar ik neem aan dat die ook wel aanwezig zijn in de multi ?

Rene
Ik vergelijk
Omega 3-6-9 en de nieuwe visolie
3-6-9 is denk ik wat meer veelzijdiger?

• #30.959
Groetjesss

geen probleem hou je netjes aan de doseringen.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Rene
Ik vergelijk
Omega 3-6-9 en de nieuwe visolie
3-6-9 is denk ik wat meer veelzijdiger?

omega 6 en 9 krijg je meestal ook wel binnen uit je voeding of je moet heel weinig vetten eten.

The force........wordt de "vervanger" van roid rage ?

Terug
Naar boven