Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.961
The force........wordt de "vervanger" van roid rage ?

Vervanger is niet het goede woord. Roid Rage komt niet meer terug en we er komt binnenkort een nieuwe pre workout The Force. . RR zou normaal ook gebleven zijn als de formule niet zou verharden.

We hebben deze laten ontwikkelen bij een externe producent in de EU en zijn daar al enkele maanden mee bezig om te testen. De uiteindelijke formule werkt heel goed :wl:

Vervanger is niet het goede woord. Roid Rage komt niet meer terug en we er komt binnenkort een nieuwe pre workout The Force. . RR zou normaal ook gebleven zijn als de formule niet zou verharden.

We hebben deze laten ontwikkelen bij een externe producent in de EU en zijn daar al enkele maanden mee bezig om te testen. De uiteindelijke formule werkt heel goed :wl:

Roidrage begint goed hard te worden idd.. Kan denk ik beter de halve pot weg fl*kkeren. Schudden wil niet en schrapen lijkt me niet de bedoeling. Jammer.

• #30.963
Roidrage begint goed hard te worden idd.. Kan denk ik beter de halve pot weg fl*kkeren. Schudden wil niet en schrapen lijkt me niet de bedoeling. Jammer.

Je kan deze met een vork losprikken en gewoon gebruiken, voor de werking maakt het niets uit.

hoi even een vraagje heb vandaag een besteling gedaan en betaalt via paypall maar nog steeds geen bevestiging ontvangen .
ik kon het pakket morgen verwachten tussen 12 en 14 uur ,klopt dit nog of moet ik wachten op de bevestiging?

heb ook mijn spam filter gechekt maar daar zit hij ook niet in

Laatst bewerkt:
  • #30.965
hoi even een vraagje heb vandaag een besteling gedaan en betaalt via paypall maar nog steeds geen bevestiging ontvangen .
ik kon het pakket morgen verwachten tussen 12 en 14 uur ,klopt dit nog of moet ik wachten op de bevestiging?

heb ook mijn spam filter gechekt maar daar zit hij ook niet in

Ik denk dat je dan een verkeerd emailadres hebt ingevuld tijdens de bestelling. Normaal gezien moet de tijdsindicatie tijdens de checkout kloppen. Wat nog zou kunnen is dat paypal het geld eerst nog van je bankrekening moet schrijven voordat ze ons goedkeuring geven om te versturen. Dan is de betaling paypal pending.

Ok ik wacht gewoon even af

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

ik heb net toch maar even met ideal betaald hoop alleen niet da er nu ook geld van me PayPal af wordt geschreve

bestelnr 467390

Creatine Mono besteld.. ben benieuwd!

• #30.968
Ok ik wacht gewoon even af

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

ik heb net toch maar even met ideal betaald hoop alleen niet da er nu ook geld van me PayPal af wordt geschreven

bestelnr 467390

ik zie het, de betaling was dus niet goed afgerond. Hou even je paypal in de gaten, wordt dat ook afgeschreven laat me dit even weten dan stort ik dat terug.

Creatine Mono besteld.. ben benieuwd!

Is heel fijn poeder, net poedersuiker ;)

Kan ik van Creashok powder/pump ook op trainingsdagen 2 schepjes nemen voor de training en op rustdagen 2 schepjes een halfuur voor het avondeten, ipv 2 schepjes verdeeld over 1 dag.

Van mij mag roid rage blijven voor 10 euro per potje hoor :D

Ik kon mijn Roid rage nauwelijks meer los krijgen met een vork en kreeg het ook bijna niet meer opgelost met water. Wat een vieze klontjes heb ik naar binnen gewerkt zeg (pot was aangeschaft vóór de actie). Ik ben zo blij dat mijn pot leeg is nu! Ben wel benieuwd naar de nieuwe pre-workout!

Jammer dat XXL geen whey stevia verkoopt met banaan smaak, nu alleen vanille ....

Hoe is deze pwo ten opzichte van de andere die jullie nog hebben?

Als ik de neutrale smaak isolaat combineer met een EAS smaak. Zit er dan wel genoeg smaak aan van de EAS. Iemand ervaring hiermee of andere producten waarmee neutral isolaat wordt gecombineerd?

• #30.977
Kan ik van Creashok powder/pump ook op trainingsdagen 2 schepjes nemen voor de training en op rustdagen 2 schepjes een halfuur voor het avondeten, ipv 2 schepjes verdeeld over 1 dag.

Kan zeker, kwestie van even proberen en kijken hoe het bevalt.

Van mij mag roid rage blijven voor 10 euro per potje hoor :D

alles is op!

Ik kon mijn Roid rage nauwelijks meer los krijgen met een vork en kreeg het ook bijna niet meer opgelost met water. Wat een vieze klontjes heb ik naar binnen gewerkt zeg (pot was aangeschaft vóór de actie). Ik ben zo blij dat mijn pot leeg is nu! Ben wel benieuwd naar de nieuwe pre-workout!

Ik verwacht de nieuwe ergens eind komende week.

Jammer dat XXL geen whey stevia verkoopt met banaan smaak, nu alleen vanille ....

Stevia is heel bitter en lastig een goede smaak aan producten te geven. Daarbij weet ik hoe steviaglyociden worden geproduceerd en gezond kan dat ook niet meer zijn. De stevia blaadjes in je thee is gezond om te zoeten. Maar nu worden via een productieproces de steviolglyociden uit de blaadjes ontrokken. En dat is ook geen zuiver productieproces.

Hoe is deze pwo ten opzichte van de andere die jullie nog hebben?

Wij vinden deze de beste qua energie, goede focus en pomp.

Als ik de neutrale smaak isolaat combineer met een EAS smaak. Zit er dan wel genoeg smaak aan van de EAS. Iemand ervaring hiermee of andere producten waarmee neutral isolaat wordt gecombineerd?

Dat zal voor iedereen verschillend zijn, vind het lastig daar iets over te zeggen.

heb verder geen problemen met XXL, zeer tevreden over jullie producten en service alleszins
maar blijf het toch sterk vinden dat ik nog steeds geen parcelshop van DPD kan selecteren bij mijn bestelling, heb dit nochtans ooit al eens gemeld hier maar zonder verhaal

werkwijze qua selecteren is ondertussen wel veranderd zie ik, maar site blijft hier dus nog altijd blokkeren wanneer ik dit wil selecteren
bestelling 467877, wou parcelshop MyCom in Sint-Kruis selecteren, maar na klikken op 'verder gaan' kreeg ik telkens een rode melding bovenaan de pagina van die stap genre 'werkwijze niet aanvaard door onze website' ofzo?
dan maar andermaal thuis laten leveren...

Terug
Naar boven