MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.981
heb verder geen problemen met XXL, zeer tevreden over jullie producten en service alleszins
maar blijf het toch sterk vinden dat ik nog steeds geen parcelshop van DPD kan selecteren bij mijn bestelling, heb dit nochtans ooit al eens gemeld hier maar zonder verhaal

werkwijze qua selecteren is ondertussen wel veranderd zie ik, maar site blijft hier dus nog altijd blokkeren wanneer ik dit wil selecteren
bestelling 467877, wou parcelshop MyCom in Sint-Kruis selecteren, maar na klikken op 'verder gaan' kreeg ik telkens een rode melding bovenaan de pagina van die stap genre 'werkwijze niet aanvaard door onze website' ofzo?
dan maar andermaal thuis laten leveren...

Heb je het wel eens met een andere browser geprobeerd? Mogelijk ligt het ook aan de pakketshop die je kiest dat deze vakantiesluiting heeft.

Het werkt normaal wel want ook nu kiezen veel klanten toch voor aflevering in parcelshops (BE).

Damn, de proteine pudding valt hier dik in de smaak ;)! Zowel ik als mn vriendin zijn grote fan! Hebben reeds 2 samples gekregen. Volgende bestelling grote pot ;)! Wederom product van xxl waar ik uiterst over te spreken ben! Gebruik zo goed als enkel de huismerken en ze zijn keer op keer gewoon top!

• #30.983
Damn, de proteine pudding valt hier dik in de smaak ;)! Zowel ik als mn vriendin zijn grote fan! Hebben reeds 2 samples gekregen. Volgende bestelling grote pot ;)! Wederom product van xxl waar ik uiterst over te spreken ben! Gebruik zo goed als enkel de huismerken en ze zijn keer op keer gewoon top!

Goed om te horen :thumbs:

Zo daar gaan m'n spaarcentjes... :p

Je bestelnummer is: 467954

René, hoe denk je over de volgende post workout shake(zelf gemaakt)
Isolaat Neutraal, EAS en creatine, ingenomen met water. Heb bewust geen koolhydraten erin ivm kcal en eet schema.

Jammer dat Roid Rage eruit gaat. Vond het een goede, niet opdringerige PWO. Hoe zal de vervanger zijn?

• #30.987
Zo daar gaan m'n spaarcentjes... :p

Je bestelnummer is: 467954

thx! :thumbs: was je ook op lakedance gisteren?

René, hoe denk je over de volgende post workout shake(zelf gemaakt)
Isolaat Neutraal, EAS en creatine, ingenomen met water. Heb bewust geen koolhydraten erin ivm kcal en eet schema.

Ja kan zeker zo, denk dat de stoffen elkaar goed aanvullen.

Jammer dat Roid Rage eruit gaat. Vond het een goede, niet opdringerige PWO. Hoe zal de vervanger zijn?

Vervanger geeft iets meer energie vinden wij maar geen nerveus gevoel.

thx! :thumbs: was je ook op lakedance gisteren?

Ja kan zeker zo, denk dat de stoffen elkaar goed aanvullen.

Vervanger geeft iets meer energie vinden wij maar geen nerveus gevoel.

Nee helaas had een verjaardag. Hoorde van vrienden van me dat het weer een goed feest was?! Je had er in ieder geval heerlijk weer bij.

• #30.990
Crea mono binnen.. fijne poeder en lost perfect op! Kan deze ook ingenomen worden met bcaa drink?

Smaakt de egg protein meer naar isolaat of whey(delicious)

Gelukkig heb ik wat roid rage ingekocht, het zijn wel goede pre-workout snoepjes. En al helemaal voor een tientje:D. Gewoon 2/3 blokken in de bek fl*kkeren en wat water achteraan:o. Wel een vies PWO, maar het is dan ook niet voor de smaak.

• #30.997
Ik vond het erg zoet, de smaak is in echt begin erg wennen.
(een wijze tip, niet schudden in de shakebeker, maar roeren)

Omdat het poeder zo fijn is schuimt het inderdaad snel.

Gelukkig heb ik wat roid rage ingekocht, het zijn wel goede pre-workout snoepjes. En al helemaal voor een tientje:D. Gewoon 2/3 blokken in de bek fl*kkeren en wat water achteraan:o. Wel een vies PWO, maar het is dan ook niet voor de smaak.

Pre workout tabletten! :wl:

Zelfs hier in Turkije in Marmaris hebben ze jullie slogan Whaha

uploadfromtaptalk1439291769857.jpg

Inb4 patent rechtzaak.

Terug
Naar boven