- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Swanson dan? die verkopen jullie ook per 5000 IU ?
Bevalt prima trouwens hoor![]()
en bij meldingen zo van de site te halen. Ander verhaal als je met je eigen product een overtreding maakt en met 10.000 potten voorraad ..Dat klopt maar is van een ander merken bij meldingen zo van de site te halen. Ander verhaal als je met je eigen product een overtreding maakt en met 10.000 potten voorraad ..

In het verleden hadden jullie toch wel 5000iu?? Ik ben er zelf een fan van en houd ervan het goedkoop aan te schaffen.
B&F verkoopt volgens mij wel van het huismerk 5000iu (maar goed, B&F... enough said).
Heb laatst ook die van Swanson besteld, maar heb de voorkeur voor XXL (gezien de uitslagen van D3).
Dan maar 5 kauwtabletjes XXL of Swanson.
Onze D3 wordt in NL gemaakt die andere die je noemt komen voor 100% uit China vandaar de grote afwijking ook.
swanson weet ik niet waar die geproduceerd wordt.Wat is tegenwoordig de consensus met betrekking tot vit D supplementen? Hoeveel iu is nodig/nuttig? Laatste keer dat ik me er in verdiepte liep het flink uiteen.
(niet geheel on topic, maar zit momenteel met mn XXL winkelwagentje open)
ooh.
dit was dus het topic waar ik per ongeluk op opheffen abonnement had gedrukt -.-

)
)Toch maar zonder besteld, kon niet beslissen, heb gelukkig nog voor een maand swansons liggen.
Die nieuwe visolie ga ik al wel proberen, de hoge dosering is sowieso een pluspunt.
Ook voor 't eerst jullie Isolaat gehaald, hoop dat ie het net zo goed doet als de de WD (aka niet hele dag mn omgeving vergassen)
Oh en wat samples blast gehaald, ff paar trainingen proberen. Dure PWO's beginnen een flinke kostenpost te worden nu ik vaker train.
(477953)

Ik ga binnenkort (met een week of 2/3, heb nog klein potje van een concurrent liggen) jullie D3 bestellen, zag op jullie website dat bij gebruik staat: gebruik 1 tablet per dag. Ik wil zelf het liefst zo rond de 2000 IU uitkomen (meer dan zat imo), maar dat kan gewoon neem ik ondanks het gebruiksvoorschrift? Thanx alvast.
Wanneer is er nog eens een actie op whey delicious?
Meteen een voorraad voor mij, mijn vriendin en schoonvader inslaan dan.
Of een mooie kortingscode![]()

Acties met whey delicious zijn meestal per losse pot. Als je toch groot inslaat zou ik gebruik maken van het voordeel als je 4 potten koopt. Dan betaal je ook maar 39,95 per potWanneer is er nog eens een actie op whey delicious?
Meteen een voorraad voor mij, mijn vriendin en schoonvader inslaan dan.
Of een mooie kortingscode![]()