Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.321
Ja Douana en hun "papierwerk en regeltjes" Zeikerds zijn het, je kan er beter ja, nee en amen tegen zeggen.

Ik denk dat zeer veel mensen/klanten het zullen waarderen wanneer het weer beschikbaar is

Ik heb mijn contactpersoon bij de Douane al gemaild met het de uitspraak en gezegd dat er een zending aankomt. Ik ben over het algemeen niet zo meegaand met de Douane :p

hej ik zoek een krachtige NO/pump supliment, welke kunnen julie mij aanraden heb puur citruline en argenine al gehad maar graag iets waar meerdere booster bij elkaar zitten. (zonder creatine)

• #31.324
Gisteren the force getest en een knaltraining neergezet. Had veel energie, en zat precies in mijn eigen trainingsbubbel, hele goede focus dus. Had ook een dikke pomp. Voor mij dus een topper! :)

• #31.328

Morgen!

;)

Gisteren the force getest en een knaltraining neergezet. Had veel energie, en zat precies in mijn eigen trainingsbubbel, hele goede focus dus. Had ook een dikke pomp. Voor mij dus een topper! :)

top!

Ik heb mijn contactpersoon bij de Douane al gemaild met het de uitspraak en gezegd dat er een zending aankomt. Ik ben over het algemeen niet zo meegaand met de Douane :p
Kan ik binnenkort weer lekker slapen. Heb je niet nog andere producten met melatonine die eraan komen?

• #31.330
Kan ik binnenkort weer lekker slapen. Heb je niet nog andere producten met melatonine die eraan komen?

3 leveranciers willen al niet leveren. Maar heb net even een andere gemaild en dat moet wel lukken denk ik. Even afwachten.

Wanneer verwachten jullie de 750 gram zakken Night Protein?

• #31.334
Vandaag voor het eerst Fully Loaded proberen! :)

Was dit een vervanger voor Roid Rage of iets dergelijks? Smaak en geur is 100% hetzelfde volgens mij :P

• #31.336
Vandaag voor het eerst Fully Loaded proberen! :)

Was dit een vervanger voor Roid Rage of iets dergelijks? Smaak en geur is 100% hetzelfde volgens mij :P

Nee zeker niet. Roid rage was alleen een pre workout en fully loaded is veel meer dan dat. Wel van dezelfde producent met dezelfde smaak ;)

Is er een mogelijkheid dat de PWO's van XXL in de toekomst met een smaak verkrijgbaar worden die zich laat vergelijken met de kersensmaak van MegaGrow? Moet zeggen dat die zwarte bes nooit echt mijn smaak is geweest, maar zeker gezien het feit ik Fully Loaded in de toekomst nog wel eens zou willen proberen is dat eigenlijk wel iets wat me er een beetje van weerhoudt (en het feit dat ik nog 5 potjes RoidRage heb staan en daar tevreden over ben ;-) )

• #31.338
Is er een mogelijkheid dat de PWO's van XXL in de toekomst met een smaak verkrijgbaar worden die zich laat vergelijken met de kersensmaak van MegaGrow? Moet zeggen dat die zwarte bes nooit echt mijn smaak is geweest, maar zeker gezien het feit ik Fully Loaded in de toekomst nog wel eens zou willen proberen is dat eigenlijk wel iets wat me er een beetje van weerhoudt (en het feit dat ik nog 5 potjes RoidRage heb staan en daar tevreden over ben ;-) )

Fully loaded komt mogelijk in een andere smaak als we de labels van deze smaak op hebben, dit zal de smaak tropical worden zoals intra workout en the force.

René, waar zijn de meeste smaken Whey Delicious gebleven?

En zijn er plannen voor huismerk vitamine D3 in 5000iu?

• #31.340
René, waar zijn de meeste smaken Whey Delicious gebleven?

En zijn er plannen voor huismerk vitamine D3 in 5000iu?

Die smaken zijn allemaal op en komen in de loop van volgende week... alles heeft vertraging opgelopen door een 3 weken durende vakantiesluiting van onze producent :o

Vitamine D3 mag maar tot 1000IU verkocht worden in NL dus andere merk(en) zijn hier in overtreding.

Terug
Naar boven