Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Beste xxl
Ben op zoek naar een supp voor beter herstel
Ik ben inmiddels 53 jaar jong en merk aan de spierpijn en stijfheid dat mijn spiertjes niet meer zo lekker herstellen
Testosteronniveau zal ook inmiddels wel naar 0 gedaald zijn.
Wat zou jij aan supps aanraden voor beter herstel en verhogen test....

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.304
Beste xxl
Ben op zoek naar een supp voor beter herstel
Ik ben inmiddels 53 jaar jong en merk aan de spierpijn en stijfheid dat mijn spiertjes niet meer zo lekker herstellen
Testosteronniveau zal ook inmiddels wel naar 0 gedaald zijn.
Wat zou jij aan supps aanraden voor beter herstel en verhogen test....

Hi Grosje,

Ik zou aanraden Xtreme test, vitamine D3 en essential amino stack tijdens de training. Ik denk dat je met deze producten zeker verschil moet gaan merken.

Dank je voor je snelle reactie
Ik ga eens uitzoeken op jullie site wat het allemaal is

Hi Grosje, Ik zou aanraden Xtreme test, vitamine D3 en essential amino stack tijdens de training. Ik denk dat je met deze producten zeker verschil moet gaan merken.

Dit en eventueel omega 3. Natuurlijk is het belang van eiwitten/voeding en rust je al bekend.

[Link niet meer beschikbaar]

Hallo Rene.

Hebben jullie een indicatie wanneer deze leverbaar is?

moet ik hebben :D:D

Moet zeggen dat ik die nieuwe isolaat smaak raspberry erg lekker vind.
Was in begin bang dat hij snel zou gaan tegenstaan, maar integendeel, hij word steeds lekkerder !

• #31.309
http://xxlnutrition.com/nl/nld/rich-piana-5-nutrition/welcome-to-my-world-now-get-the-f**k-out

Hallo Rene.

Hebben jullie een indicatie wanneer deze leverbaar is?

moet ik hebben :D:D

Ergens volgende week verwacht ik.

Moet zeggen dat ik die nieuwe isolaat smaak raspberry erg lekker vind.
Was in begin bang dat hij snel zou gaan tegenstaan, maar integendeel, hij word steeds lekkerder !

Goed om te horen, smaakt ook meer als limonade dan als een whey vind ik zelf.

En die nieuwe xxl blauwe shirts?

Oehhhhh interessant dat melatonine verhaal...

• #31.315

Je bent me net voor! Wou dezelfde vraag stellen.
René?

Oehhhhh interessant dat melatonine verhaal...

Ik ga er direct achteraan, ik denk wel dat als ik het nu besteld de Douane het in beslag neemt en ik zeker maanden erop kan wachten. Maar ik ga het direct even testen ;-)

Komen jullie straps binnenkort weer op voorraad?

Ik ga er direct achteraan, ik denk wel dat als ik het nu besteld de Douane het in beslag neemt en ik zeker maanden erop kan wachten. Maar ik ga het direct even testen ;-)

Ja Douana en hun "papierwerk en regeltjes" Zeikerds zijn het, je kan er beter ja, nee en amen tegen zeggen.

Ik denk dat zeer veel mensen/klanten het zullen waarderen wanneer het weer beschikbaar is

Terug
Naar boven