- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chocolade smaakt zoals je zou denken, naar de typische chocoladepudding maar niet zo zoet. Vind deze zelf echt geweldig lekker, beter als de potjes uit de supermarktHet is weer tijd voor een nieuwe pot 'protein pudding'. Welke smaak is nu het lekkerst? Ik heb witte chocolade aardbei gehad. En wil nu eigenlijk chocolade proberen. Wat voor chocolade smaak heeft deze? Waar kan je het mee vergelijken? En welke smaak wordt het meeste besteld?
vind alle smaken van de pudding echt goed eigenlijk!
Het is weer tijd voor een nieuwe pot 'protein pudding'. Welke smaak is nu het lekkerst? Ik heb witte chocolade aardbei gehad. En wil nu eigenlijk chocolade proberen. Wat voor chocolade smaak heeft deze? Waar kan je het mee vergelijken?
En welke smaak wordt het meeste besteld?
Staat bij mij op nummer 1. Mango Peach is meer bavaroise achtig.Aha! Hebben jullie ook de witte chocolade en aardbei op?
Ik heb alle smaken in de kast
Eet het dagelijks
Maar de chocolade smaak minderd toch steeds sneller dan de andere smaken 
Ik welIk heb alle smaken in de kast
Eet het dagelijks
Maar de chocolade smaak minderd toch steeds sneller dan de andere smaken
![]()

Het is weer tijd voor een nieuwe pot 'protein pudding'. Welke smaak is nu het lekkerst? Ik heb witte chocolade aardbei gehad. En wil nu eigenlijk chocolade proberen. Wat voor chocolade smaak heeft deze? Waar kan je het mee vergelijken?
En welke smaak wordt het meeste besteld?
Chocolade smaakt zoals je zou denken, naar de typische chocoladepudding maar niet zo zoet. Vind deze zelf echt geweldig lekker, beter als de potjes uit de supermarktvind alle smaken van de pudding echt goed eigenlijk!
Btw René, enig idee wanneer de zink van jullie huismerk terug binnenkomt? Is eigenlijk het enige waarop ik wacht om te bestellen![]()

Aha! Hebben jullie ook de witte chocolade en aardbei op?

)
Ok bedankt!Alle smaken zijn eigenlijk wel lekker net wat je voorkeur heeft. Ik zie nog enkele potjes zink, bestel anders iets anders voor hetzelfde bedrag en zet in de opmerkingen geen xxxx maar potje zink van XXL![]()
Heb vanille, choco (enkel een sample) en witte chocolade aardbei al gehad. Witte chocolade+aardbei vond ik enorm lekker
(andere smaken ook hoor, daar niet van)
Met melk even in de koelkast laten staan, voor het opeten schijfjes banaan erbij...godver nu heb ik honger![]()

Bestelling 479650 net om 17u25 geplaatst, hopelijk dus nog op tijd hier morgen
Gaan toch wel definitief afstappen van body en fit, prijs hetzelfde en pak betrouwbaarder.
Alleen nu nog die pindakaas aan een degelijke prijs krijgen![]()

Aha! Hebben jullie ook de witte chocolade en aardbei op?

moet mezelf afremmen om niet téveel te doen. gaat nog ff duren om weer in mijn oude conditie te komen maar met aakg en eas gaat het al lekker vlot.(bijna tien jaar niets kunnen doen en nu al, na 6 weken,3 weken daarvan met aakg en eas, al weer aardig op weg en een vetpercentage van 22%)hierbij ff een update over mijn gebruik van aakg en eas...ten eerste, geweldig spul!! de eerste 3 weken trainen ging moeizaam en mn spieren verzuurden veel te snel en mn conditie was naadje...sinds het gebruik van aakg en eas meteen effect!! conditie (duur van cardio) verdubbeld en gaat lekker...veel energie!! ook het trainen van de spiergroepen gaat stukken beter en resultaten zijn ook daarin verdubbeld, geen verzuring meer haast.superlekkere pomp ook!!moet mezelf afremmen om niet téveel te doen. gaat nog ff duren om weer in mijn oude conditie te komen maar met aakg en eas gaat het al lekker vlot.(bijna tien jaar niets kunnen doen en nu al, na 6 weken,3 weken daarvan met aakg en eas, al weer aardig op weg en een vetpercentage van 22%)
ik ben van plan als mijn aakg en eas op is om ff maandje zonder te trainen en daarna weer een "kuurtje" van eas, aakg en daarbij dan ook creashock....wat is jouw idee daarover rene??
groetjes, dennis.
Welke shakebekers zijn groter dan die zwart met rode dop van jullie zelf?
Me shake paste er bet aan in en moest zelfs het 'zeefje' eruit halen om te kunnen shaken![]()
Die van Optimum Nutrition is bijna 1 liter dacht ik, terwijl n normale shaker 0,7 cl. is?
Welke shakebekers zijn groter dan die zwart met rode dop van jullie zelf?
Me shake paste er bet aan in en moest zelfs het 'zeefje' eruit halen om te kunnen shaken![]()
Daar gaat 700ml in, we krijgen binnenkort shakers van 1000ml die zijn al onderweg. Die zijn gemaakt door smartshake maar dan zonder de cups eronder. Bijna alle shakers gaan maximaal tot 600ml in de beker en dan nog 100-200ml erbij als de dop erop zit. Dan heb je totaal 700-800ml