AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Daar gaat 700ml in, we krijgen binnenkort shakers van 1000ml die zijn al onderweg. Die zijn gemaakt door smartshake maar dan zonder de cups eronder. Bijna alle shakers gaan maximaal tot 600ml in de beker en dan nog 100-200ml erbij als de dop erop zit. Dan heb je totaal 700-800ml

Zou idd handig zijn. Vooral als je meerdere pannenkoeken of puddings wilt maken :D

Grote mannen willen grote bekers René :D

Beter dat ze komen :thumbs:

Weet je al een prijs?

Sowieso grote bekers, af en toe zijn deze toch te klein haha. Goed bezig!

Daarnaast zei je gisteren iets over andere nieuwe producten, kun je daar al iets over vertellen? :D

René,

Kan je ook 2 schepjes complex carb gainer nemen als post workout?

Ben benieuwd hoe de pannenkoeken smaken, verwacht ze morgen binnen te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.427
Welke shakebekers zijn groter dan die zwart met rode dop van jullie zelf?

Me shake paste er bet aan in en moest zelfs het 'zeefje' eruit halen om te kunnen shaken :(

Smartshaker is 100ml groer.

Grote mannen willen grote bekers René :D

Beter dat ze komen :thumbs:

Weet je al een prijs?

Die worden 4,95 en komen bij de 100euro goodie ook. Bigger is Better shaker wordt dat :D

Ben maar klein menneke maar wil wel grote beker :D

:p

Sowieso grote bekers, af en toe zijn deze toch te klein haha. Goed bezig!

Daarnaast zei je gisteren iets over andere nieuwe producten, kun je daar al iets over vertellen? :D

Ik hou het nog even voor me en zet het ook niet op de site, anders kunnen concurrenten daar al op inspelen ;)

René,

Kan je ook 2 schepjes complex carb gainer nemen als post workout?

ja kan zeker, CCG is daar prima geschikt voor.

Ben benieuwd hoe de pannenkoeken smaken, verwacht ze morgen binnen te krijgen.

die zijn top, weet bijna zeker (hoop ;) ) dat ze je bevallen :)

Moet ik dan 2 of de volle 4 schepjes nemen?(ivm kcal)

Daar gaat 700ml in, we krijgen binnenkort shakers van 1000ml die zijn al onderweg. Die zijn gemaakt door smartshake maar dan zonder de cups eronder. Bijna alle shakers gaan maximaal tot 600ml in de beker en dan nog 100-200ml erbij als de dop erop zit. Dan heb je totaal 700-800ml
Geweldig! Heb ook nog ff gewacht met zink, moest enkel zink hebben en heb net eiwitten besteld dus zal de volgende lading zijn :p misschien dat iemand anders in de gym nog wat moet hebben dat ik het dan meevraag met hem. Als er tegen dan nog zink is (of de nieuwe lading binnen is)

• #31.432
Geweldig! Heb ook nog ff gewacht met zink, moest enkel zink hebben en heb net eiwitten besteld dus zal de volgende lading zijn :p misschien dat iemand anders in de gym nog wat moet hebben dat ik het dan meevraag met hem. Als er tegen dan nog zink is (of de nieuwe lading binnen is)

:thumbs:

Liter shakers zouden inderdaad awesome zijn, ik nuttig meestal een brute shake als ontbijt en dan moet ik altijd 3/4 de beker vullen met alle inhoud, sluiten en dan nog lopen klooien om de laatste 150ml melk door de opening te kiepen.

• #31.434
Liter shakers zouden inderdaad awesome zijn, ik nuttig meestal een brute shake als ontbijt en dan moet ik altijd 3/4 de beker vullen met alle inhoud, sluiten en dan nog lopen klooien om de laatste 150ml melk door de opening te kiepen.

We krijgen ook eindbazen bidons van 2,2L over een week of 6 :D

6 week? Fuarrk :(

Wel goed nieuws dat jullie met nieuwe producten blijven komen :thumbs:

Dat ligt aan je zelf net wat je wilt ;)

Mooie complete en goedkope pwo. Alleen beschrijving klopt niet. Er staat dat concentraat een langzame opname heeft.

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

En wat zijn de onderlinge verhoudingen van de eiwitten in de ccg.

• #31.439
6 week? Fuarrk :(

Wel goed nieuws dat jullie met nieuwe producten blijven komen :thumbs:

Heb de bidons besteld en krijg volgende week een sample, dan moeten ze geproduceerd en 4 weken varen vanuit China ;). Heb een hele zeecontainer vol besteld, ze verklaren me weer voor gek op de zaak haha. maar ik vind ze supervet! Bigger is Better :D

Ziet er ongeveer zo uit maar dan hebben we smoke color (transparant donker) en met een rood koord aan de dop. En uiteraard met ons logo en tekst Bigger is Better

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die moet ik hebben!
Word gek van het bijvullen in de gym��

:thumbs:

Mooie complete en goedkope pwo. Alleen beschrijving klopt niet. Er staat dat concentraat een langzame opname heeft.

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

En wat zijn de onderlinge verhoudingen van de eiwitten in de ccg.

50-25-25 (whey concentraat - micellar caseine - whey isolaat)

Dat is grooooot! :)

Trouwens René, de link naar het testrapport van Vitamine D3 werkt niet meer op de website. Ik krijg namelijk een foutmelding als ik erop klik.

thx, heb deze direct aangepast.

Ik weet niet hoeveel er in een zee container passen maar je bent er al 1 kwijt aan mij :p

Super handig zo'n bidon!

Terug
Naar boven