- Waardering
- 478
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet hoeveel er in een zee container passen maar je bent er al 1 kwijt aan mij
Super handig zo'n bidon!
Ja, ook 2 voor mij (als deze in de vaatwasser kan?)1 voor op het werk, loop nu al x-aantal keer per dag met mijn 750 ml drinkfles naar de drankcorner...
doe me ook maar 2 bidons, zalig gewoon!!!!
Kunnen deze gepreorderd worden?
Hoi
Ik ben wat rusteloos voor et slape gaan (veel denken enzo)
Ik ben dus op zoek naar iets waar ik wat beter in slaap en uitgeruster wakker word
Op jullie site vond zma en relax maar twijfel welke ik moet pakken.
Kunt u mij wat advies geven ?
Dan zou ik relax proberen 2 caps dat werkt echt heel goed.
Ik heb het besteld, betaling is ontvangen daar. De leverancier heeft het besteld en zodra hij het heeft komt het deze kant op. Dan is het de vraag of de douane lastig gaat doen maar ik heb daar een contactpersoon die ik dan direct bel.
Zal ergens volgende week zijn, product staat al wel op de site bij verwacht.
Nice! De link in je onderschrift doet het niet meer btw

Is de whey delicious van 1000gram ook in een pot of is het een zak?
Complimenten trouwens voor de perfect rice powder, goede voedingwaarden en de smaak van de whey veranderd eigenlijk niet en ook nog is niet van zon vieze dikke klonten.

1kg is ook een pot, mooi dat de rijstpoeder in de smaak valt![]()
Hoe kan het eigenlijk dat de rijdtpoeder bij jullie dik een euro duurder is dan bij B&F dan?
Hoe kan het eigenlijk dat de rijstpoeder bij jullie dik een euro duurder is dan bij B&F dan?
We hebben tijdens het kiezen van een rijstpoeder 5 verschillende soorten getest. Degene die we nu hebben vonden we het beste, deze was helaas ook de duurste van de 5. We kijken altijd eerst welke grondstof we de beste vinden en daarna kijk ik pas naar de inkoopprijs. Ik heb het idee dan de concurrent andersom werkt.De kwaliteit van XXL is sensationelerIs deze trouwens wel pre-cooked of niet?
Oke thanks voor het antwoord, heb net 10 KG van b&f besteld
Volgende keer ook maar hier bestellen dan![]()

Jazeker, neem qua "supps" alleen 30 gr whey delicious en 100 gram rice powder perdag..
Voorderesr 400 gr pandan rijst, 400 gr gehakt en 200 gr kip ongekookt gewogen![]()