Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey rene,
Hebben jullie ook een whey isolate ipv concentraat? Heb me nl laten vertellen dat dit beter past bij een cutdieet, is dit waar? Iemand anders die weet dat isolate beter is in de cut??
Isolaat bevat wat minder vet en kh.. Maar je moet dat even uitrekenen hoeveel je dat scheelt per dag.. bij inname van 100gram vaak niet meer dan 40kcals per dag verschil.
in de cut een pro80 of een whey instant? dan bestel ik dit daddellijk!
HEY RENE check ditte
Uw winkelmandje
Artikel Aantal Merk Type Smaken Stukprijs Prijs
Bad Ass Mass Stack 1 ALRI 1 Stack 0.00 0.00
Totaal: EUR 0.00
shit is gratis... alleeen ik durf niet te bestellen
nu wil ik wel zon pakket gratis ontvangen omdat ik jullie er op geattendeerd heb....
hey rene nog iets gehoord van de leangainer ondertussen? niet dat ik erop sta te wachten ik heb voorlopig nog genoeg CCG
edit:
nog ff vermelden, die banaan CCG is echt lekker hoor ook goed zoet.
Maar die vanille, damn die is gewoon goddelijk![]()
rene weet jij iets op mijn vraag? denk dat het geen optie is om weer L-Trypto te gebruiken omdat ik daar nog maar net vanaf ben.
dan moet dat maar...want werd vanochtend echt gebroken wakker. RPM en DRIVE lijkt me lekkere stack.

RPM en DRIVE samen is dodelijk
positief dodelijk he![]()

RPM en Drive 2 Je WeEt ToG zElLuFfik ben jalours op jullie rpm en drive heads... maja ik ga weer als een gek op andere shit...
RPM en Drive was een redelijk supje voor mij