MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.001
Ik heb ignitor maar vroeg me af of ik de capsules ook kon openen en door water kon mengen? Versneld dit de opnametijd? En worden hierdoor de ingredienten even goed opgenomen?

ja dat kan zeker, opname zal iets sneller zijn nog.

Hoe zit het met die'''limeted'' smaak night protein? is al tijdje geleden nu...

• #32.003
Wat wordt de smaak dan?

Hey René,

Ik heb de Peptopro stack gekocht. Er staat dat ik 1 maatschep (13 gram) moet nemen voor de training en 1 maatschep (13 gram) na de training. Ik heb via de XXL keukenweegschaal 1 maatschap gewogen, maar dit is 20 gram. Dit klopt niet helemaal, is de label bij de Peptopro fout, of heeft mijn XXL keukenweegschaal een afwijking?

Als dit al eens eerder gevraagd is, excuses :)

Ik gebruik Peptopro icm Crossfit en Krachttraining. Ik weeg zelf 93 kg bij 187cm. Ik neem voor de training 20 gram Waxy Maize + 13 gram (afgewogen) Peptopro, tijdens BCAA en na 30 gram Waxy mainze + 13 gram (afgewogen) Peptopro. Uurtje later neem ik 40 gram Whey Delicious. Is dit correct?

Dure grapjes

• #32.006

dat is yoghurt framboos heel lekker bij night protein omdat die wat dikker wordt. maar wordt een heel anders label omdat het eiwitpercentage een stuk lager is 78% tegen 88% van de andere smaken. Ik zal dit in de tekst er straks duidelijk bijzetten. Maar we vonden de smaak zo lekker dat we deze toch wilde toevoegen. Vergeleken met andere merken micellar casein is 78% helemaal niet zo laag maar wel vergeleken met de eiwitwaarde die mensen van ons gewend zijn ;)

Ik weet niet of dit al is gevraagd, maar heb je tips om de protein choco hazelnootpasta en de protein peanut butter beter te laten smaken? Het smaakt erg droog (smeert ook niet goed), ik heb al melk geprobeerd maar dat maakt het er niet beter op.
Of tips hoe je deze twee kunt eten?

• #32.008
Ik weet niet of dit al is gevraagd, maar heb je tips om de protein choco hazelnootpasta en de protein peanut butter beter te laten smaken? Het smaakt erg droog (smeert ook niet goed), ik heb al melk geprobeerd maar dat maakt het er niet beter op.
Of tips hoe je deze twee kunt eten?

gisteren belde er juist iemand die vond het te dun :dunno: , staat het wel op kamertemperatuur?

• #32.010
Nog nieuwe producten op de planning?

Die ignitor uit capsules halen en met water mengen was niet een al te goed idee, nog nooit zoiets goors op haha:p

Jo René, komen de nieuwe V-neck XXL shirts op termijn ook in andere kleuren beschikbaar? Ze bevallen prima, zou ze in het donkergroen en (donker)blauw ook zeker wel vet vinden.

• #32.015
Jo René, komen de nieuwe V-neck XXL shirts op termijn ook in andere kleuren beschikbaar? Ze bevallen prima, zou ze in het donkergroen en (donker)blauw ook zeker wel vet vinden.

Voorlopig niet we krijgen wel meer zwarte en grijze shirts met andere prints, daar zitten we nu in de sample fase.

Nog nieuwe producten op de planning?

Niet heel veel op dit moment, heb wel wat dingen lopen maar is nog wat vroeg om het nu over te hebben. Zijn wat projecten die meer tijd nodig hebben en we willen andere partijen niet op ideeën brengen voordat het er is ;)

je moet de pot voor gebruik altijd even goed doorroeren.

Dit heb ik bij beide gedaan. Foto's zijn lastig, aangezien ik zie dat het er minder droog uit ziet dan dat het smaakt, maar misschien kan je zelf al zien of het wel of niet klopt (misschien heb ik bij een van de twee gewoon een fout of zo, misschien had ik er gewoon wat anders van verwacht, kan ook :p ).
Ik weet natuurlijk niet hoe het hoort te smaken, maar de structuur van de chocopasta is wat korrelig, beetje de structuur van een eiwitreep met wat olie erdoorheen geschept, en de pindakaas heeft een soort plakkerige structuur, beetje zoals normale pindakaas, alleen lijkt het veel olie te missen waardoor het te droog wordt en daardoor aan elkaar blijft plakken meer.

Ik ben niet goed in uitleggen :roflol: het smaakt allebei vrij droog dus, vandaar dat ik melk er doorheen wilde doen, maar dit maakte het niet echt beter.

Foto's:
links de chocopasta, rechts de pindakaas

2q3nc76.png

Hoezo kan ik niet betalen met afterpay?

• #32.019
Dit heb ik bij beide gedaan. Foto's zijn lastig, aangezien ik zie dat het er minder droog uit ziet dan dat het smaakt, maar misschien kan je zelf al zien of het wel of niet klopt (misschien heb ik bij een van de twee gewoon een fout of zo, misschien had ik er gewoon wat anders van verwacht, kan ook :p ).
Ik weet natuurlijk niet hoe het hoort te smaken, maar de structuur van de chocopasta is wat korrelig, beetje de structuur van een eiwitreep met wat olie erdoorheen geschept, en de pindakaas heeft een soort plakkerige structuur, beetje zoals normale pindakaas, alleen lijkt het veel olie te missen waardoor het te droog wordt en daardoor aan elkaar blijft plakken meer.

Ik ben niet goed in uitleggen :roflol: het smaakt allebei vrij droog dus, vandaar dat ik melk er doorheen wilde doen, maar dit maakte het niet echt beter.

deze producten moet je niet zien als nutella of calve pindakaas dat is net als boter. Alle natuurlijke pindakaas is droger en meer korrelig.

Dat moet je niet aan mij vragen maar aan Afterpay die weigeren dan de betaling dat gaat compleet buiten ons om.

deze producten moet je niet zien als nutella of calve pindakaas dat is net als boter. Alle natuurlijke pindakaas is droger en meer korrelig.

Dat moet je niet aan mij vragen maar aan Afterpay die weigeren dan de betaling dat gaat compleet buiten ons om.

Mm vaag..

Nja maar tot maandag wachten op me loon dan maar.

Nog een vraagje, kunnen jullie misschien wat meer kledij van Animal in het assortiment op nemen?

Terug
Naar boven