Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Mm vaag..

Nja maar tot maandag wachten op me loon dan maar.

Nog een vraagje, kunnen jullie misschien wat meer kledij van Animal in het assortiment op nemen?

Wellicht kan je niet betalen met afterpay omdat het bedrag op je bankrekening te laag is? Of als je ergens nog een Afterpay betaling nog hebt lopen.
Vaak kan je zulke 'regelingen' dan niet eens aan gaan.

Wellicht kan je niet betalen met afterpay omdat het bedrag op je bankrekening te laag is? Of als je ergens nog een Afterpay betaling nog hebt lopen.
Vaak kan je zulke 'regelingen' dan niet eens aan gaan.

Had me bankrekening nummer nog niet eens doorgegeven..

Ik las hier een tijdje geleden een keer iets over wey met speculaassmaak, komt die nog in het assortiment? Lijkt me een erg goede smaak! :lick:

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.028
Mm vaag..

Nja maar tot maandag wachten op me loon dan maar.

Nog een vraagje, kunnen jullie misschien wat meer kledij van Animal in het assortiment op nemen?

ik zal er eens naar laten kijken volgende week :thumbs:

Ik las hier een tijdje geleden een keer iets over wey met speculaassmaak, komt die nog in het assortiment? Lijkt me een erg goede smaak! :lick:

Jazeker! die hebben we altijd gehad en komt nu terug als december special. Volgens mij komt deze uiterlijk dinsdag binnen.

Voorlopig niet we krijgen wel meer zwarte en grijze shirts met andere prints, daar zitten we nu in de sample fase.

Bedankt voor je reactie, nieuwe shirts zijn altijd top! Ben erg benieuwd naar de nieuwe prints (beetje reclame maken in de gym, zie al steeds meer bidons van XXL tegenwoordig).

• #32.031
Bedankt voor je reactie, nieuwe shirts zijn altijd top! Ben erg benieuwd naar de nieuwe prints (beetje reclame maken in de gym, zie al steeds meer bidons van XXL tegenwoordig).

Dat is goed om te horen! nieuwe shirts worden echt mooi

Hoe kan het vetgehalte en koolhydraatgehalte in de ADP zo relatief hoog zijn als de afzonderlijke eiwitten in ADP een relatief laag vet en koolhydraat gehalte bevatten(behalve whey concentraat). Want isolaat, caseine, ei albumine, en hydro bevatten relatief weinig tot geen vetten en koolhydraten.

• #32.035
Hoe kan het vetgehalte en koolhydraatgehalte in de ADP zo relatief hoog zijn als de afzonderlijke eiwitten in ADP een relatief laag vet en koolhydraat gehalte bevatten(behalve whey concentraat). Want isolaat, caseine, ei albumine, en hydro bevatten relatief weinig tot geen vetten en koolhydraten.

Toch klopt het, er wordt overigens ander hydro, micellar caseine en isolaat gebruikt dan in de losse producten. All day komt namelijk van een andere producent dan die losse producten.

Ik kan het dus gewoon prima nemen in een koolhydraatarm en vetarm eetschema?

Mooizo. Ik neem dan isolaat bij het ontbijt en ADP na het trainen of rond 16.00. En dan bcaa tijdens het trainen.

Voor 16.00 vandaag besteld is morgen in huis?

Maar eens gegaan voor de Whey Delicious appeltaart i.p.v. de Mango-Perzik. :)

Terug
Naar boven