MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wat is de origine van Green Protein? Heb nu nog Hennep, maar is bijna op en overweeg deze eens te proberen.
Maar als het uit een land komt waar GMO's toegelaten zijn denk ik te passen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.302
Nochtans vervoer ik jullie shakers altijd al liggend en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad :)
Die bidon moet toch gewoon ook al liggend in je sporttas kunnen vervoerd worden en altijd lekvrij zijn... Dat is net de bedoeling van een bidon ;)

Ik vervoer ze zelf altijd staand, slechte ervaringen mee ;). in mijn ogen vragen om problemen, vroeg of laat gaat dat lekken.

Wat is de origine van Green Protein? Heb nu nog Hennep, maar is bijna op en overweeg deze eens te proberen.
Maar als het uit een land komt waar GMO's toegelaten zijn denk ik te passen.

Alles ingrediënten zijn NON GMO daar is speciaal om gevraagd bij onze producent en daar zijn afspraken over gemaakt.

Is nogal moeilijk een bidon staand te vervoeren.. Bij mij valt die ook altijd om in de auto.

[emoji28][emoji28][emoji13]

Bij mij past enkel het onderste gedeelte erin. Dan rij ik over een drempel en floept hij er uit .

That moment when the preworkout kicks in [emoji849][emoji13][emoji13]

Wanneer gooien jullie weer wat labtesten online?

Als je toch niks veranderd aan je product hoef je toch ook geen nieuwe testen te doen?

Is niet alleen daarom. Het is ook een manier om aan je klanten te laten zien dat je nog steeds goed bezig bent.

• #32.310
Wanneer gooien jullie weer wat labtesten online?

Wij testen voortdurend en dit doen wij al jaren (al ver voor de whey-gate) dit laat ik doen via een bevriende laborant. Wij krijgen dan geen officiële rapporten maar het is voor mij voldoende voor interne controle en controle van onze leveranciers. Al onze leveranciers weet dat wij voortdurend controleren en dat scheelt natuurlijk al veel ;). Als wij rapporten willen delen dan moet ik deze naar een labo sturen zodat we een rapport krijgen, dat zegt natuurlijk voor een consument niets omdat we zelf het product daarheen sturen en met een slecht resultaat deel je die natuurlijk niet. Het posten van eigen testrapporten heeft in mijn ogen een verkeerd effect het geeft een schijnbetrouwbaarheid.

Daarbij is het zo dat wij eigenlijk altijd goed uit de test zijn gekomen, over welk product het ook ging en wat voor batch dan ook. Ik zorg dat de kwaliteit hoog blijft maak je daar maar geen zorgen over. Het beste blijven onafhankelijke testen maar dat bloed volgens mij ook een beetje dood allemaal. Ik volg het niet meer helemaal maar hoor er weinig meer over. Best jammer eigenlijk.

Ja vind ik ook. Vertrouw jullie ook volledig René. Bedankt voor de uitleg.

Weet je misschien al wat er in de weekaanbieding komt anrers bestel ik morgen pas al denk ik dat mijn caseinne het geen 2 dagen meer red : (

Ik vermoed dat ik gevoelig ben voor acné bij het gebruik van normale whey. (xxl huismerk) :/ (1-2 shakes per dag)
Na een lange tijd alle eiwitten uit mijn voeding gehaald te hebben wil ik toch weer whey gebruiken om het wat gemakkelijker te maken.
Helaas is mijn gezicht een veldslag aan acné sinds ik weer whey consumeer, ik heb ondertussen mijn zuivel consumptie drastisch terggeschroeft.

Zou het kunnen dat ik hier minder last van heb bij een isolaat/hydrolisaat variant, zo ja welke zou je aanraden?

• #32.315
Ik vermoed dat ik gevoelig ben voor acné bij het gebruik van normale whey. (xxl huismerk) :/ (1-2 shakes per dag)
Na een lange tijd alle eiwitten uit mijn voeding gehaald te hebben wil ik toch weer whey gebruiken om het wat gemakkelijker te maken.
Helaas is mijn gezicht een veldslag aan acné sinds ik weer whey consumeer, ik heb ondertussen mijn zuivel consumptie drastisch terggeschroeft.

Zou het kunnen dat ik hier minder last van heb bij een isolaat/hydrolisaat variant, zo ja welke zou je aanraden?

Ik zou dan een keer whey isolaat proberen, heb je dan nog last dan zou ik even helemaal geen whey meer nemen. Ik weet dat onze whey isolaat heel zuiver is en als je deze niet kan verdragen je ook geen andere meer hoeft te proberen.

zoo weer is een kleine bestelling gedaan voor me vriendin.. word een kerstkadootje :D

Zou leuk zijn als je wat extra eiwit samples erbij zou kunnen doen.. me vriendin is nog niet op de hoogte van jullie smaak!

bestelling 521399

• #32.317
zoo weer is een kleine bestelling gedaan voor me vriendin.. word een kerstkadootje :D

Zou leuk zijn als je wat extra eiwit samples erbij zou kunnen doen.. me vriendin is nog niet op de hoogte van jullie smaak!

bestelling 521399

Bedankt voor je bestelling, is al ingepakt overigens ;)

Hee Rene

Mijn schoonmoeders had voor sinterklaas een bon bij jullie besteld maar die is er nog steeds niet ( zou vorige week geleverd zijn). Ordernummer is 3SYHLJ009320649

• #32.319
Hee Rene

Mijn schoonmoeders had voor sinterklaas een bon bij jullie besteld maar die is er nog steeds niet ( zou vorige week geleverd zijn). Ordernummer is 3SYHLJ009320649

Bonnen worden nooit verstuurd maar altijd gemaild dus laat haar maar eens in haar email kijken ;).. je krijgt wel een trackcode omdat de site het gewoon ziet als een product wat verzonden moeten worden. Maar bij de tekst op de site bij de coupon staat toegelicht dat je deze krijgt per email.

Bonnen worden nooit verstuurd maar altijd gemaild dus laat haar maar eens in haar email kijken ;).. je krijgt wel een trackcode omdat de site het gewoon ziet als een product wat verzonden moeten worden. Maar bij de tekst op de site bij de coupon staat toegelicht dat je deze krijgt per email.

Die schoonmoeders toch, niets mee aan te vangen haha!

Terug
Naar boven