Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.341
Hallo,

Gaan jullie ook Unstoppable V2 aanbieden?

Ik bestel al een aantal jaren bij xxl met tevredenheid. Alleen de shakebekers zijn bij mij niet goed. Sluiten niet goed en lekt dus bij het schudden. Jaren terug had ik een doorzichtige beker van xxl en die sloot perfect.
Hebben meer mensen dit probleem?

• #32.344
Hallo,

Gaan jullie ook Unstoppable V2 aanbieden?

ik verwacht niet dat dit wat is als er geen verboden stoffen meer inzitten. Zal er even naar laten kijken.

Ik bestel al een aantal jaren bij xxl met tevredenheid. Alleen de shakebekers zijn bij mij niet goed. Sluiten niet goed en lekt dus bij het schudden. Jaren terug had ik een doorzichtige beker van xxl en die sloot perfect. Hebben meer mensen dit probleem?

Hier lopen mensen de hele dag te shaken en hoor er niets over. Er kan wel eens een lekkende beker tussen zitten maar dat is meer een uitzondering dan regel.

Die meal bag van jullie, hoelang is het mogelijk om je eten fris te houden. Heb op mijn nieuwe job hier nog nergens een koelkast zien staan :/ zou dan rond 7u de maaltijden in pakken en de laatste eet ik rond 16u op. De bureau waar ik zit is het wel rond de 22°... Ook handig voor mijn kwark, is echt niet te vreten als deze twee uur in de warmte heeft gestaan

• #32.351
Mee eens. Bijna onmogelijk inderdaad, los daarvan wellicht nog steeds wel een goede pre-workout.

geloof dat b&f de enige is die deze in NL mag verkopen en de prijs daarvan houden ze dan ook hoog (was vorige keer ook), zal we weer 35 euro zijn.

Die meal bag van jullie, hoelang is het mogelijk om je eten fris te houden. Heb op mijn nieuwe job hier nog nergens een koelkast zien staan :/ zou dan rond 7u de maaltijden in pakken en de laatste eet ik rond 16u op. De bureau waar ik zit is het wel rond de 22°... Ook handig voor mijn kwark, is echt niet te vreten als deze twee uur in de warmte heeft gestaan

Ja dat kan prima!

ik verwacht niet dat dit wat is als er geen verboden stoffen meer inzitten. Zal er even naar laten kijken.

Hier lopen mensen de hele dag te shaken en hoor er niets over. Er kan wel eens een lekkende beker tussen zitten maar dat is meer een uitzondering dan regel.

Waarom mag Frenzy dan wel verkocht worden hier zit toch ook een verboden stof in weet zo even niet welke? Of mag deze wel?

• #32.355
Waarom mag jij die dan niet aanbieden?

DEDICATED is geen merk uit de USA maar gemaakt door een Europese importeur die ook een dikke vinger in de pap van B&F heeft.

Waarom mag Frenzy dan wel verkocht worden hier zit toch ook een verboden stof in weet zo even niet welke? Of mag deze wel?

Niet dat ik weer. Probleem bij unstoppable was ook de te hoge dosering van die stof waardoor veel mensen problemen kregen.

Hey XXL, hebben jullie (die van goodie) andere bidons? Mijn oude bidon begon te stinken (weet niet waarom heb je altijd na een tijd met EAS)
gelukkig had ik er nog 2 liggen van jullie, maar 1e de dop vliegt eraf bij schudden of als je erin drukt om te drinken springt de dop eraf.. draait niet goed vast,
gooi weg, en pakte de nadere.... maar zelfde probleem..
Met mn vorige die stonk nergens last van :P

• #32.357
Hey XXL, hebben jullie (die van goodie) andere bidons? Mijn oude bidon begon te stinken (weet niet waarom heb je altijd na een tijd met EAS)
gelukkig had ik er nog 2 liggen van jullie, maar 1e de dop vliegt eraf bij schudden of als je erin drukt om te drinken springt de dop eraf.. draait niet goed vast,
gooi weg, en pakte de nadere.... maar zelfde probleem..
Met mn vorige die stonk nergens last van :P

hi casper ik begrijp je vraag even niet

Ben je niet de enige Rene. Casper is vaak onduidelijk of bedelt om gratis spullen

hi casper ik begrijp je vraag even niet

Jullie bidons draaie nniet meer goed vast,
Had er 2 liggen en beide hadden het probleem,
Je draait de dop vast maar die draait dan niet vast maar vliegt er zo af...
Vandaag toch maar met training meegenomen te proberen, ik nam een slok dop vliegt eraf en ik kreeg een volle fles over me heen :(

Jullie bidons draaie nniet meer goed vast,
Had er 2 liggen en beide hadden het probleem,
Je draait de dop vast maar die draait dan niet vast maar vliegt er zo af...
Vandaag toch maar met training meegenomen te proberen, ik nam een slok dop vliegt eraf en ik kreeg een volle fles over me heen :(
Dan stel je toch nog geen vraag? Anders zou er iets bijstaan in de aard van: hebben nog mensen dit gemeld? Horen jullie dit vaker? etc... maar nu zeg je eigenlijk niets...tenzij je zit te horen achter een nieuwe bidon zonder daadwerkelijk de vraag te stellen :rolleyes:

Terug
Naar boven