AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, is de vet caliper van Accu (die je verkoopt), de 2000 of de 3000?

En is het wel makkelijk meten, in je eentje (dus dat je niet ingewikkelde plekjes moet gaan meten, of dat je ook iemand anders nodig hebt om bijv. je triceps voor je te doen)?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.262
Rene, is de vet caliper van Accu (die je verkoopt), de 2000 of de 3000?

En is het wel makkelijk meten, in je eentje (dus dat je niet ingewikkelde plekjes moet gaan meten, of dat je ook iemand anders nodig hebt om bijv. je triceps voor je te doen)?

Het is de 3000. Ja alleen meten dat is moeilijk moet ook op de rug en dat kan je niet alleen..

rene

@René : Is Chroom Nicotinaat een aanrader of vind je dat ik m'n euro's ergens anders in moet steken?

nou ja nogmaals, word geloof ik overheen gelezen(ben ook niet zo groot :P)

Hoeveel van die XXL Crea Mono moet ik per dag nemen? op de site van xxl staat namelijk 10gr/dag..

Echter als ik de zoek functie gebruik, vind ik geen enkel persoon die zegt 10gr..
overal 5 of 6 gram..

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creatine-hoeveelheid-gebruik-116504/

XXL no nonsense nutrition

wat is de reden dat Rene 10gram aanraad??

:help:

10gr is inderdaad wel veel. Het verhaal van na 4 a 6 weken gebruik en daarna rust is ook achterhaald. Ik denk dat ze dat binnenkort wel even aanpassen op de site.. ;)

Ja het wordt een naturel versie Isolaat
Protein (g) (Dry matter) 93
Carbohydrate (g) 2.0
Fat (g) 1.0

en een vanille variant:
Kj 1598
Kcal 380
Eiwit 90,5 gr (op droge stof)
Koolhydraten 1,9 gr
Vet 0,9 gr

Emmers van 1000gram en 2250gram, prijs moet ik even naar kijken, maar zal een nette prijs zijn.

kijk er al naar uit!;)
zal de site zeker in de gaten houden omdat ik weer nieuwe eiwittten nodig heb.is het ook zo dat de naturel meer eiwitten er in hebben dan met een smaaktje?of denk ik ff gewoon verkeerd?

rene? hoe werk die vet precentage meter?? ja weet wel hoe die werkt maar waar moet je meten? moet je rug triceps en buik meten en dan alle drie bij elkaar op tellen en dan delen door 3? voor het gemiddelde? of hoe zit dan?

• #3.269
rene? hoe werk die vet precentage meter?? ja weet wel hoe die werkt maar waar moet je meten? moet je rug triceps en buik meten en dan alle drie bij elkaar op tellen en dan delen door 3? voor het gemiddelde? of hoe zit dan?

de mm vet tel je op en dan kijk je op een tabel thats it ;)

• #3.270
kijk er al naar uit!;)
zal de site zeker in de gaten houden omdat ik weer nieuwe eiwittten nodig heb.is het ook zo dat de naturel meer eiwitten er in hebben dan met een smaaktje?of denk ik ff gewoon verkeerd?

Kijk eens goed naar de gegevens die ik poste en je vraag is beantwoord :D

oops

Kijk eens goed naar de gegevens die ik poste en je vraag is beantwoord :D

gewoon niet opgelet mijn fout!kan niet wachten zet gas er achter plz anders moet ik bij je concurent bestellen wat ik liever niet wil.maar denk dat als ik de pot leeg heb dat je het al verkoopt.nog een kleine 2 kilo te gaan

??? dus ik meet me buik die is 20 mm zeg maar... dan me triceps 5 mm en rug 10 mm bijvoorbeeld he.. dan kom ik op 35 en dan zit ik dus in de 35% dat klopt toch niet!?? of ligt dat aan mij

Misschien gaat dat helpen....

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven