Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.301
dacht dat het voor 10-en was bij een eenmalige machtiging?

anyway, ik heb ook nog geen bevestigingsmailtje ontvangen......

René, kan je voor me checken of de bestelling binnen is gekomen? R. Boer te Enschede. Zal haast wel te matchen moeten zijn, aan een bestelling ;)

Datum: 2008-03-20 18:02:53 ja en ze komen de pakketten hier halen om 18.00 en we printen alles uit zo 16.30.. dus wat daarna komt gaat niet meer mee die dag ;)

rene

• #3.303
jammer :D

maar dan kan ik het morgen nog verwachten of niet?

overigens, heb nog steeds geen bevestigingsmail gekregen.

Grt. René

Ja zaterdag moet het komen dan.. mss heb je een verkeerd emailadres ingevuld.. geen idee.

maar de bestelling is in orde ;)

oh, ik had ook geen mail gehad, is je mailer niet gewoon stuk? :P

trouwens op die pot whey protein instant, staat op de deksel met een een sticker WP80.
instant moet toch 100 wezen? 80 zijn toch langzame? of staat het daar niet voor?

• #3.305

trouwens op die pot whey protein instant, staat op de deksel met een een sticker WP80.
instant moet toch 100 wezen? 80 zijn toch langzame? of staat het daar niet voor?

oo ik zal het even nakijken dan..

rene

WP80 staat voor Whey Protein 80. Op de Protein80 staat Pro80. De 80 slaat dus op het aantal gram eiwit wat erin zit per 100gr.

binnekort weer eens wat pro80 bestellen,

zeg rene, hoelang is die pro80/whey houdbaar als ik hem op mijn kamer ( kamertemp.) heb staan?

• #3.309
nou nou ....om het nu "vers" te noemen... :P

hmmm dat doet ie dus ook nog

al iemand ervaring met die twee producten van xxl tribllus terrestris en testosteron booster ik zou dat eens willen proberen en nie duur

al iemand ervaring met die twee producten van xxl tribllus terrestris en testosteron booster ik zou dat eens willen proberen en nie duur

check het topic eens wat ik geopend heb in "supplementen"

titel is "Tribulus Terrestris + Testosteron booster"
daar kan je al wat ervaringen van anderen lezen ;)

Terug
Naar boven