Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Kzou u euro's ergens anders in steken ja, letterlijk en figuurlijk

Bestelling is alweer binnen van gisteren. Top René:thumbs:

of snap je het niet wat mijn vraag is?

als ik 35 mm heb dan zit ik 25,8% dag niet helemaal dat dat klopt??? maar jah zal aan mij legge! ;) want in het boekje staat dat je alleen je buik moet meten! dus mijn vraag is welke plekken je allemaal moet meten voor het nauwkeurigst resultaat!

here you go ;)

Body Fat Calculator

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.286
of snap je het niet wat mijn vraag is?

als ik 35 mm heb dan zit ik 25,8% dag niet helemaal dat dat klopt??? maar jah zal aan mij legge! ;) want in het boekje staat dat je alleen je buik moet meten! dus mijn vraag is welke plekken je allemaal moet meten voor het nauwkeurigst resultaat!

Ik snap je vraag helemaal.. jij vraagt of je de mm optelt en deeld door 3 ofzo.. ik schreef toen als antwoord nee.. je telt alle mm'ers op en dan kijk je in een tabel.. en toen vroeg je nogmaals hetzelfde :D

je hebt helemaal gelijk :D

zo , mijn vet precentage is dus 13,4 das een groot verschil met 20 % :D

he Rene

ik heb gisteren m'n eerste bestelling geplaatst en ben vandaag het geld gaan overschrijven. Heb je enig idee wanneer ik m'n bestelling thuis kan verwachten?

groeten
Brecht

de dag nadat het geld op zijn bank staat ;)

vandaag ff me postworkout shake geprobeert, wel ranzig dextrojuice orange met whey aardbei :P
maar goed paar teugen en dan is dat ook weer verdwenen :)

ik ga GROOOOT worden :D
zal het beetje bijhouden, vanaf maandag dus creatine, carb gainer, whey en dextrojuice gebruiken. Allen van xxl eigenmerk :) weeg nu 67, ben benieuwd wanneer ik de 75 bereik :devil:

Tsjek Pb René ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.294
he Rene

ik heb gisteren m'n eerste bestelling geplaatst en ben vandaag het geld gaan overschrijven. Heb je enig idee wanneer ik m'n bestelling thuis kan verwachten?

groeten
Brecht

Als de betaling binnen is gaat het weg.. mss vandaag of morgen.. maar zal wel maandag (dinsdag dan.. maandag is alles dicht) worden dat je het krijgt.

rene

net weer een bestelling geplaatst met eenmalige machtiging.
dan zal ik het morgen wel krijgen, neem ik aan?

Grt. René

Mijn shizzle is ook weer binnen :thumbs:

Als je voor 16:00uur besteld hebt wel ;)

dacht dat het voor 10-en was bij een eenmalige machtiging?

anyway, ik heb ook nog geen bevestigingsmailtje ontvangen......

René, kan je voor me checken of de bestelling binnen is gekomen? R. Boer te Enschede. Zal haast wel te matchen moeten zijn, aan een bestelling ;)

Terug
Naar boven