Vincent 1998
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 9%
Er zit een stofje in dat niet in de EU is toegestaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Al enig antwoord voor de melatonine? Heb vorige week de weekaanbieding van de perfect whey laten voorbij mij laten gaan, nu staan de whey delicious en EAS in de weekaanbieding EN is er een 10% korting, wil deze ook niet weer laten schieten. Vind het ook stom om enkel nog een potje melatonine te laten naleveren.
Doen ze zo moeilijk aan de douane? Anders DBB crew samenstellen en zelf ophalen daar![]()
niet gekeken?
alleen de ultra pure fish oil hebben we wel op voorraad.Ah, maar even besteld dan

Jawel hoor, en bij mij stond deze nog altijd uitverkocht
Nu staat hij er inderdaad terug tussen, bedankt! Vanavond dan maar eens gauw bestellen 
Jawel hoor, en bij mij stond deze nog altijd uitverkochtNu staat hij er inderdaad terug tussen, bedankt! Vanavond dan maar eens gauw bestellen
![]()
Net bestelling weer binnen ben benieuwd naar de Hot Blood 3 preworkout. thx weer
Kunnen jullie glycerol los leveren of zitten het alleen in samengestelde producten?
Zijn jullie magazijnen leeg? Geen enkel product dat ik wil is op voorraad -_-
Geen enkele ZMA variant
Xtreme test
Vitamine d3
Weeee, ik wil niet bij b&f bestellen, dus weet je wanneer het binnenkomt?
Net weer bestelling gedaan
Omega 3 had ik laatst iets te lang in de hitte laten staan dus maar weer opnieuw besteld
Bestelnummer : 623835
Zijn jullie magazijnen leeg? Geen enkel product dat ik wil is op voorraad -_-
Geen enkele ZMA variant
Xtreme test
Vitamine d3
Weeee, ik wil niet bij b&f bestellen, dus weet je wanneer het binnenkomt?