AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Als ik m niet kan vinden ga ik er altijd met een vork oid door heen.

Wanneer hebben jullie Ashwagandha weer op voorraad?

Wanneer komen de verschillende smaken 5150 pre workout van 5% nutrition weer binnen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.345
Gisteren mijn bestelling incompleet geleverd gekregen !
Ook geleverd in een veel te kleine doos voor wat ik besteld had..

Er ontbraken wat artikelen en XXL telefonisch op de hoogte gesteld van dit voorval.
Een half uur later een vreemde email ontvangen, boos teruggebeld en ze gaan er nu mee verder.

Heb er vertrouwen in dat ze het professioneel oplossen .. to be continued.

Wordt opgelost we hebben daar gewoon controle systemen voor.

tegenwoordig geen schepje meer bij creatine van het huismerk???

Die hoort er wel bij te zitten, ook niet onderin de pot?

Wanneer hebben jullie Ashwagandha weer op voorraad?

Is onderweg heb ik begrepen.

Wanneer komen de verschillende smaken 5150 pre workout van 5% nutrition weer binnen?

5150 komt niet meer terug.

• #33.346
Ontvang 3 dagen lang 10% korting op ons gehele assortiment! Gebruik de kortingscode #WeAreXXL

Deze actie is geldig op 23, 24 en 25 mei 2016

www.xxlnutrition.com

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hebben jullie toevallig meer klachten gehad over de kant en klare delicious protein drinks ?
Ze zijn nog niet over datum, maar ik heb nog 2 treden staan die niet meer drinkbaar zijn,
is eerder protein pudding :p

Hahaha, natuurlijk weer op 22/05 besteld, mooie actie wel

• #33.351
Hahaha, natuurlijk weer op 22/05 besteld, mooie actie wel

PM even je bestelnummer

Hebben jullie toevallig meer klachten gehad over de kant en klare delicious protein drinks ?
Ze zijn nog niet over datum, maar ik heb nog 2 treden staan die niet meer drinkbaar zijn,
is eerder protein pudding :p

ja klopt over de smaak vanille we hebben deze uit de verkoop gehaald. PM me even je bestelnummer.

nope ben met me handen de gehele bodem af gaan zoeken maar helaas

Ik heb ze helaas niet los, maar een volle theelepel is hetzelfde als een scoop. Kan je daarmee uit de voeten? beter nog is wegen ;)

• #33.353
ja klopt over de smaak vanille we hebben deze uit de verkoop gehaald. PM me even je bestelnummer.

Ik heb ze helaas niet los, maar een volle theelepel is hetzelfde als een scoop. Kan je daarmee uit de voeten? beter nog is wegen ;)
Hey!

Wanneer komen er weer shirtjes binnen?

En Omega 3? https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/omega-3 (die andere krijg ik visboeren van, niet prettig voor mij en medepassagiers in de metro ;) ).

shirtjes met een week of 4 en de omega 3 deze week nog.

PM even je bestelnummer

ik gebruik idd gewoon een theelepel nu. maakt ook niet zoveel uit maar dacht ik meld het even.

Heej rene.
Jullie hadden een top stand het weekend, zag er goed uit!
Een mooi team zijn jullie.

Weer een leuke bestelling gedaan met een mooie actie.
Bestelnummer : 621997

Mooie actie, lowcarb fitniss drink even op pijl gebracht, multi smaakt prima.

• #33.358
Terug
Naar boven